1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Warhammer Online: Age of Reckoning [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 11 mei 2008.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Me argument slaat precies de spijker op de kop.

    De lore is gewoon niet meer wat het was.
    Blizzard is ook een bedrijf dat snap ik maar ik mag me mening er nog wel over hebben over het hoe en wat. :)

    Paladins waren van origine humans en human only de Archbishop Alonsus Faol was de 1e die knights heeft gezocht en ze tot Paladins heeft getrained.
    Die daarna door Ulther Lightbringer werden geleid.
    Nou is het logisch dat Blizzard er een race heeft bijgezet (verandering in lore) zodat de speler keuze heeft tussen 2 races en niet direct vastzit aan 1 race.
    Tuurlijk logisch maar het is ook een voorbeeld.

    En in plaats van de Horde en Alliance uniek te houden en hebben ze de Shaman naar de Alliance kant gestuurt en de Paladin naar de Horde kant.
    Ze maken zelf de lore maar dat is 1 van de redenen dat ik niet meer wou spelen. Ik was een diehard Horde en Shaman speler en met 1 simpele lorechange was het hele unieke weg.

    Waar ging deze topic ook al weer over? :+
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar bestelt? :eek:
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben het wel gedeeltelijk met je eens, maar als je alleen de lore zou volgen zou er wel heel weinig keuze zijn.

    Dan had je alleen maar gnomes die siegeweapons en helicopters bestuurden want gnomes waren niet echt een ras dat man tot man gevechten deed.

    Daarnaast als je de lore volgt is het ook raar dat er undead priests zijn aangezien de kracht van het licht undead juist schaad.

    Vindt dat vanuit de Lore gezien een Shaman op alliance vanzelfsprekender is met de Draenei dan een Paladin bij de Blood Elves.
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik zie dat iemand hier ook WoW de beste mmorpg vind, het is de bekendste en meest gespeelde, dat maakt het niet meteen de beste toch? Omdat iedereen de i-pod kent wil dat niet meteen zeggen dat het 'het' merk is? Toch? :) naja genoeg gezeik hierover, en dat met lore ben ik het mee eens, je moet je eraan houden! Dan zien de die-hards (ikke beetje) er nog echt lol en dat je uniek was, ze hadden er ook wel een andere class bij kunnen doen of wat 'darker' kunnen maken maar goed.
     
  5. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de bolle :thumbs:
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    bollle? bol.com?

    *edit* Dat is alleen een headstarter kit, staat nergens bij dat je verzekerd ben voor een C.E. editie. Balen.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Let op:
    Klanten die de Online Pre-order kit aanschaffen krijgen het recht om voor 69,99 de collectors Edition van Warhammer online te kopen. Alle klanten krijgen voor voor verschijning van de collectors Edition een mail met de mogelijkheid om exclusief deze editie aan te schaffen bij bol.com.
     
  8. Eindhoven

    Eindhoven Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0

    je krijgt een mail waarmee jij voordat de rest dat kan om de CE edition te bestellen. ik weet niet meer waar dat stond maar als het goed is werkt dat zo.

    en die kit heeft open beta, in game items en headstart. dat vind ik goed genoeg voor 10 euro.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    De game kost €80,- volgens de PU.
    €83/€86 of iets meer bij play.com.
     
  10. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens bol kunnen mensen die dat starter kitje hadden gekocht, hem voor 69,99 kopen verzekerd :)
     
  11. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ook al heb ik al maanden beta toegang heb ik erg weinig gespeeld nog, desalniettemin heb ik nu toch maar zo'n starter kitje bij bol.com besteld :)
     
  12. Eindhoven

    Eindhoven Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0

    vertel mij alle dingen die je eigenlijk niet mag vertellen die je in de beta's zag.:thumbs:
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ok vaag....maargoed voor een tientje heb ik ook zeker wel interesse.....
     
  14. Eindhoven

    Eindhoven Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0

    je bestelt de pre order kit met 3 codes. die geven jou het recht om de CE edition te kopen, ze laten jou dit weten via jou e mail.

    pre order kit heeft 3 codes, open beta, in game items en headstart.

    die headstart is een code die je op je account op war-europe invult en daarmee het spel download een paar dagen voor het spel uit komt, en daarmee heb je dus je headstart. als de release er is moet je je key code invullen op de WAR account om door te kunnen spelen. ook de in game items vul je in op de WAR account.

    ik denk dat het nou niet meer vaag is ofwel? ;)
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, vind het gewoon raar dat er niet staat pre-order kit maar goed kan zijn dat ik gewoon verwendt ben kwa dat. nog 1 ding, ik vind WoW zeker 1 van de betere games maar dat komt ook omdat ik het simpel vind vergeleken bij andere games en dat de Weapons en armors echt BRUUT zijn, is dat ook met deze game zo? Vooral weapons en armors vind ik echt een must. En met bruut bedoel ik gewoon groot, log enz
     
  16. Eindhoven

    Eindhoven Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0

    als je op de warhmmer site kijkt zie je dat de armor mooi bewerkt is en er echt vet uit ziet maar dan wel op een volwassen manier. wow heeft glitter dingen en veel kleurtjes, dat heeft WAR niet.
     
  17. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Op de US beta zitten we nu bij het punt waar we tier 4 RvR spelen met lvl 40 premade characters.. die armors zien er echt té bruut uit :D

    De enige reden waarom ik de beta niet vaak speel is dat tijdens een groot gevecht van 30 tegen 30 ofzo m'n PC het niet meer houd en ik 1 frame per second draai :mad: Ik hoop erg dat dit in de release mee zal vallen.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    wat ik raar vind is dat de pre-order kit toegang geeft tot de open Beta.

    Iedereen kan toch in de open Beta? Anders is het toch geen open maar gesloten Beta zeg ik nu iets doms.
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn grafisch kaart heeft het begeven al (oud crap ding :p) hij geeft nu bij bijna alle games huge framedrops etc. moest toch nieuwe pc aanschaffen. Maar wat zijn jou specs ?
     
  20. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    3.2 ghz Pentium IV, GeForce 7800GT en 1 gb ram.. opzich moet het qua processor en gfx kaart nog nét kunnen, maar de ram is te weinig.
     

Deel Deze Pagina