Iemand nog een leuke server die ook net wil beginnen? Echt sorry Majin maar heb gewoon echt net weer godver een half uur moeten wachten. Ik zeg stik er maar mooi in.
Maar mag ik dan vragen wat je dan bent? bedoel heb er weinig aan als ik chaos word en jij order of andersom
zijn er meer mense die zo lang op die activatie mail moeten wachte?? kwacht nu al 30 min... edit... nvm.. kzie al dat met hotmail alles wat langer duurt. kheb ondertusse wel mn acc.. nu alleen die 800 mb nog :{
Voor order moet je op Karak Azgal. Voeg Ordersucks maar toe. Als er queues zijn negeren. Die limiet gaat nog wel omhoog.
damn, net aan het spelen krijg ik een disconnect weer een que... zuigt heel hard. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah: plaats 10 : your server disconnected you... GVD en weer.. what the fuck..
what the fuck. nieuwe char ? what level. en nog meer what the fuck. kan je spelen ? ik krijg constant disconnects.. maar order of destro ?
Komt allen op Karak Azgal! Order of Destruction maakt niet uit, al gaat Destruction Order wel heel hard inmaken in tier 4 natuurlijk Rank 14 Witch Elf hier.
mwahaha keeps overnemen is gewoon gruwelijk met de guild runepriest iedereen op me aant meppen en ga pas over 15 sec dood ofzo. kan niet wachten op de jump over heal skill
man in vergelijking tot ob en cb spelen der een hoop losers op order nu zeg *sniff . Wegrennende healers ..
Ik ren alleen weg als ik geen RF meer heb. Kan niet wachten op die tactic die alle moves 10 meer RF geeft.
achja je hebt domme mensen zit ik hun te healen naar 70-90% rennen ze nog steeds weg of mensen met 20-40% die heal ik en rennen verder van me vandaan om gewoon neergemept te worden achja gelukkig is de guild lekker RVR en PVP actief dus alles verloopt super lvl 16 marauder en lvl 14 rune priest, morgen weer verder
ik baal trouwens wel dat ik moet werken maargoed das niet anders . Volgende week ben mis ik ook ruime week.. Week in de states, tjah als alles betaalt word is de keuze makkelijk