Leukste is altijd ik ben dus geloof sorceror? en dan heb je wel super leuke attacks maar op de 1 of andere manier raak ik altijd voorop.....en tja ik ben natuurlijk wel zo dood Moet zeggen je doet soms echt gruwelijk veel damage dat is echt hard...maar goed dan krijg je zelf ook een stoot terug en verlies je heal.... *edit* Karak Norn zit ik en heet Weszz.
De grootse alliantie The Evil League of Evil op Karak Azgal is gemaakt! Wij zullen in tier 4 een heule hoop RvR gaan maken
Mijn naam is Ebrithil, rank 15 Witch Elf in de guild Aqshyash Khar (chaos taal voor Bloodrage ofzo ) Karzak-Azgal lijkt tot nu toe ook een erg goede realm te worden, veel guilds van closed beta die er op zijn gerolled
Woohoo de game doet het eindelijk bij mij iemand nog een tip voor een leuke server? Btw: Bij de graphic instellingen wat is dan het laagste? er staat steeds: High quality, balanced en highest framerate... Welke van deze 3 is het laagst? Wil uhm namelijk zo soepel mogelijk laten draaien.
ding r3 in 20 minutjes ofzo op destro zealot alt ff snel voordat ik moet werken edit @ volkoren : had je het zwaard nog gekregen ?
Waar zit jij dan op en wat ben je? bedoel lvl 5 kan ik nog beetje bij benen en ook gister avond 2 levels erbij en renown lvl 6 Je maait ze echt van een afstand met de grond neer joh
damn zelfs met veruit meeste damage verliest order soms nog .. order needs to get there arses up and running editje : +- 20k per ronde voor mij nu...
eh? ben nu lvl 11 en moet zeggen word wel leuk nu maar ben wel toe aan een partij....Scenario blijft gewoon nog steeds het gaafst! Sorceror is voor long range gewoon veruit toch wel de sterkste DPS! had toen laatst zelfs nog een healer bij me staan dus kon zo lekker door gaan met killen stond ook bovenaan! Maar die White lions zijn echt zooooo irritant *edit* Ben gekickt uit server...en ik wil er dus w eer in staat er dat ik al ingelogd ben op die server...wtf