WOW verslaan kan niet. Blizzard heeft gezegd dat als ze een nieuwe MMO maken ze hun eigen WOW niet kunnen verslaan. Maar ik kom in WAR wel veel meer mensen tegen dan in WOW. WOW lijkt een beetje leeg.
WOW is begonnen toen MMORPGS net begonnen? Er bestaan al tientallen jaren mmo's. WOW heeft het mainstream gemaakt.
Bedoel dus in de zin dat het echt groot werd. Hehe ja ik weet wel dat er, tientallen jaren? Interesse in mijn account + Collectors Edition Splinternieuw? Ik kap er geloof ik maar even mee, ik heb er gewoon geen tijd voor en er is zoveel meer wat mij ook aanspreekt en dit gaat mij nog meer geld kosten!!
Eh ik kan der als ik ff google wel tientallen vinden denk ik, al dan niet succesvol. En met Asië erbij... geen idee zelfs. === www.gcshop.nl 38/40 euro. === Ik raad iedereen aan om http://war.curse.com/downloads/war-addons/details/spam-me-not.aspx te gebruiken. Dit filtert en blokeert spam van goldsellers en rapporteert ze zelfs automatisch. Ik heb er nog geen last van gehad maar ga hem zeker gebruiken. Al stop ik er maar 1.
WAR beloofde veel RvR maar ik merk er weinig van. Het duurt eeuwen om een scenario te kunnen spelen... Om die reden ben ik ook pas maar lvl 14.
Daarom is er ook Open RvR dat je kunt doen terwijl je wacht. En als je hoger level wilt zijn doe gewoon quests (ondertussen). Levelen via Scenarios alleen is niet echt de juiste manier (aangezien je als low level weinig kunt doen). Ik denk dat het een kwestie van tijd is voor je iets van crossserver scenario's ziet.
ligt puur aan je server hoor, verder is scenario niet meer dan een zoet houdertje voor keep raids enzo
Pff echt niet, er waren al een dozijn andere 3d mmo's. WoW is echt niet zo "innoverend" als iedereen denkt, wow is gewoon een hele goede mmo wat lekker speelt in tegenstelling tot andere mmo's waar het echt uren duurt voordat je lekker in het spel zit.
PROEST! Ik speelde in 2002 sowieso Asheron's Call 2. Asheron's Call 1 en bijv Meridian 59 werd ook 3D genoemd, maar dat is nog wel heel pixelachtig. Als je dat ook mee telt, was het zelfs al voor 2000 dus 3d
WOW doet niks nieuws. Enige wat WOW goed heeft gedaan is MMO's toegankelijker maken door alles enorm makkelijk te maken vergeleken met de oude MMORPGS waar je jaren bezig was om max level te halen.