1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Warhammer Online: Age of Reckoning [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 11 mei 2008.

  1. Eindhoven

    Eindhoven Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0

    dat moet allemaal nog net kunnen. kun je niet wat van die werkgeheuge kaarten erbij stoppen?
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb nu 3.2 Ghz, 2 GB ram en een NVIDIA Geforce 6800 256 MB.

    Wil kijken hoe het loopt met de open beta en anders kan ik altijd de video card nog upgraden.
    Liever niet :p, HDTV is ook leuk maar eerst maar eens kijken hoelang ik vakantiewerk kan doen :).
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  3. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja, dat wordt m'n laatste redmiddel als het spel uitkomt en ik geen nieuwe PC heb.
     
  4. Eindhoven

    Eindhoven Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    vergeet niet dat je iets van 60-70 euro investeerd in het spel met de online kosten. als je jezelf kapot gaat ergeren als het steeds vast loopt is het niet waard denk ik. ik weet niet wat je financiele situatie is maar anders zou ik net als the chosen 1 ook effe vakantie baantje nemen ;)
     
  5. Eindhoven

    Eindhoven Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb nvidia geforce 8600gt 3GB ddr2 RAM

    ik zit wel goed denk ik.
     
  6. Eindhoven

    Eindhoven Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben maar een bepaalt aantal plekken in een beta (open of closed) anders zouden ze dikke servers moeten neerzetten, ze hebben nu een beperkt aantal servers waar maximaal zoveel spelers op mogen.

    Maar wij (die het pre order kitje hebben) hebben een gereserveerde plek voor die open beta. :) De rest kan hem waarschijnlijk via fileplanet of dergelijke sites kunnen bemachtigen mits je op tijd bent! :cool:
     
  8. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    als het maar een bepaald aantal plekken heeft heet het een closed beta volgens mij.. Zo weinig open aan zijn als meer dan de helft er niet in komt. Open beta wil zeggen dat iedereen die wil mee kan doen aan de beta.
     
  9. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Open is dat niet altijd, open is gewoon dat publiek mag spelen, maar nooit iedereen die wil hoor :)

    Gratis van die dikke servers laten hosten zeker, kost per dag flink wat centen hoor :)
     
  10. Eindhoven

    Eindhoven Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat closed voor reviewers en mensen in de game wereld en een paar gewone mensen die met mazzel erin mochten. en open voor het gewone publiek.
     
  11. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook voor ons, het gewone volk, maar er zijn gewoon een beperkt aantal keys te krijgen (oftewel het totaal aantal spelers) en met zown pre order kitje heb je gewoon 100% een key :thumbs:
     
  12. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Mijn kitje is ook binnen :)
    Ik weet alleen niet of ik mijn beta code weg kan geven, want hier heb ik niks aan.
     
  13. Eindhoven

    Eindhoven Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0


    waarom zou je niks aan je open beta code hebben?
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nvidia geforce 8600gt 1GB ddr2 RAM en Duo Core 2,2ghz. Mijn vraag is moet ik die 1gb dan wel verhogen of is het nog tedoen?

    Im youre man! :cool:
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *kutje internet was wat traag dus plaatste 2 keer.....
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb toegang tot de closed beta, dus dan zal ik ook wel de open beta in kunnen lijkt me.
     
  17. Eindhoven

    Eindhoven Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0

    1 gig ram is minimum, 2 gig is recommended waarschijnlijk.

    en die open beta code.. die zal wel werken maar misschien die headstart. als je je cd key in moet vullen en het is geen CE edition vraag ik me af of ze je account dan vergrendelen omdat de pre order kit eigenlijk voor de CE edition bedoelt is.
     
  18. Eindhoven

    Eindhoven Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0

    open beta is voor de iedereen als je er op tijd in kunt komen. die code die je hebt is een verzekering dat je erin zit. misschien kunnne andere mensen het ook wel krijgen via een site maar de plekken beschikbaar zijn limited.

    ik denk niet dat jij er zomaar in kan, je hebt echt die code nodig.
     
  19. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Lijkt me sterk, na een halfjaar van closed beta testen zeggen ze dan opeens tegen alle closed beta testers dat ze maar geluk moeten hebben om in de open beta te komen? Het lijkt mij dat m'n account gewoon door blijft lopen.
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    lol lijkt me ook bijzonder stug dat ze hun closed beta testers laten hangen oppeens.. Moet echt m`n systeem gaan fixen want m`n grafische kaart is 1 feet away from being 6 feet deep..
     

Deel Deze Pagina