1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Warhammer Online: Age of Reckoning [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 11 mei 2008.

  1. Eindhoven

    Eindhoven Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    't zou allemaal kunnen. ik denk dat het zo werkt maar aan de andere kant dit word mijn eerste beta dus ik weet er eigenlijk vrij weinig van af.
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je nu al melden dat dit niet zo werkt in beta`s
     
  3. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje dood hier :mad:

    Maar wat gaan jullie voor realm/ en class kiezen?

    Ik zelf:
    -The order/ dwarf hammerer (omdat toch iedereen destruction kiest ;))
    of
    -Destruction/ Black Orc (omdat ze leip zijn)
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Chaos Magus :)
     
  5. Eindhoven

    Eindhoven Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, dat viel mij ook op dat het een beetje nergens meer over ging :b:

    zoals het er nou voor staat ga ik voor knight of blazing sun.

    ik ga helemaal voor empire, dus ook mijn alts worden empire. mijn 1e keus was eigenlijk choas maarja iedereen kiest dat al dus daar heb ik geen zin in.

    verder ga ik op open RVR server, liever geen safezones om me in te verstoppen. vind het veel leuker dat ik altijd en overal aangevallen zou kunnen worden.
     
  6. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmh, ik denk een assassin klasse. Welke van deze 3 is dan het beste? Dark Elf Witch Elf, High Elf Shadow Warrior, Empire Witch Hunter. Maar het kan ook een dwarven hammerer worden ;). Of een dwarven ironbreaker. Of een High Elf Swordmaster. Aaaaah, ik weet het bij God nog niet.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Grote kans order, grote kans Empire Warrior Priest.
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ben uitgenodigt voor de closed beta :) even client downloaden en dan spelen :thumbs:
     
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier, en ik hoop ZWAAR voor je dat het beter is geworden.. :)
     
  10. Eindhoven

    Eindhoven Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    het is altijd al goed geweest :)
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe update van WAR en de 1e post.
    Plaats het nieuwe stuk ook even hierneer dan hoeven de vaste bezoekers het niet helemaal op te zoeken.



    Crafting/gathering skills

    Craften is maken en gathering is verzamelen

    Er zijn 4 gathering skills waarbij je;

    • botten/huid/vlees
    • zaden of sporen (van paddestoelen)
    • magische items kunt afbreken om er talismans van te maken.
      (amuletten, en andere troep die je op bepaalde wapens en armor kunt plaatsen)
    • of bepaalde units kunt "leegroven"

    Je hebt natuurlijk een aantal standaard zaden, sporen en dingen tot je beschikking maar bepaalde dingen krijg je alleen via PvE, RvR etc.

    Er zijn ook 2 crafting skills.

    1 waar je potions, lotions en poeders kunt maken
    en 1 waar je talismans kunt maken.

    Iedere speler kan 1 gathering en 1 crafting skill hebben.

    Het bijzondere aan dit systeem is dat er geen recepten zijn die je moet vinden en kopen en heel veel nuttelose items en potions moet maken die je direct weer kunt weggooien of voor enorm weinig moet verkopen.
    Je kunt zelf potions maken/"ontwerpen".
    Een potion die kort werkt voor PvP of een potion die uren werkt voor PvE.

    Het lijkt misschien niet een groot systeem voor jobs maar het is altijd beter om iets te hebben dat goed is dan iets waar je veel tijd in moet steken en niks voor terugkrijgt.
    En het is natuurlijk nog steeds in ontwikkeling, ook nadat het spel in de winkels ligt.


    Het belangrijkste is dit filmpje van 14 minuten waarin alles wordt uitgelegd.



    Craften; Deel 1​




    Craften; Deel 2​
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er zeer goed uit
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat ik me afvraag, als je dan een potion ontdekt, blijft er dan nog ergens staan welke ingrediƫnten je hebt gebruikt. Of moet je het zelf onthouden/opschrijven.
     
  14. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er een apart tabblad bijkomt in de Tome Of Knowledge.
     
  15. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    White Lion.


    [​IMG]

    Ziet er wel sick uit.


    Interview over de White Lion;

    http://www.gamespot.com/pc/rpg/warhammeronline/news.html?sid=6191574&tag=newlyadded;title;1



    GS: We like how powerful characters will grow and change as their age and skill increase, like how powerful orcs develop surging pecs and biceps after crushing armies of dwarfs. How will the white lions change as they level up throughout the game?


    AG: A white lion's visual growth and power is determined less by the player and more by its war lion. Obviously, the player will gain access to cooler and cooler armor and weapons, but you know how badass they really are when you see their war lion.

    War lions start out as younglings, and as the player grows in power, so does his or her pet. A war lion will move through four stages of growth; each having a different appearance that stays true to its distinctive markings that were chosen in its infancy. These stages are youngling, adolescent, mature, and elder. An elder war lion, for example, is the most physically imposing and is adorned in armor, while a youngling hasn't even grown a mane yet!
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2008
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hm , ik voorzie een hunter klas met weinig diversiteit. Ben benieuwd hoe het systeem werkt in de game zelf (niet alleen op papier)
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is geen hunter.
    Dit is een melee class.
    Dat is het coole. :cool:

    AG: The white lion is a very attractive career for the player that desires a strong solo experience but also prefers to get in the thick of melee combat.
    It's one of those careers that is very "new player" friendly but has a lot of depth and takes a good bit of strategy to master.

    http://www.gamespot.com/video/520538/6191664/videoplayerpop?

    Nog een 4 min filmpje over de White Lion.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2008
  19. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat denk ik ook. Een grote leeuw in armour bij je hebben is leuk, maar ik weet niet als de gameplay ook zo leuk is.
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik ben gewoon een tikkeltje sceptisch op dit moment :) met name de diversiteit (binnen deze class, als je 20 de zelfde leeuwen ziet is de lol er ook wel een beetje af) De rest van de classes zien er zeer goed uit, en ik zie ook heus wel potentie voor deze class, maar dan moeten ze het wel goed doen
     

Deel Deze Pagina