1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Warhammer online: Age of Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door Volkoren, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Age of conan lijkt me niet echt veel bijzonders. Dit omdat de setting me niet echt aanstaat, en de armors e.d. spreken me totaal niet aan.

Warhammer daarintegen wel, ik vind de armors en wapens tot nu toe erg vet. Bruutheid ten top! Ook zien de mounts er erg vet uit.

En ja tuurlijk, in het begin is zo'n MMORPG altijd saai. Maar da's juist het leuke, je character gaandeweg verder ontwikkelen. Nee, ze mogen van mij ook veel tijd hebben om de game te perfectioneren, WoW was in het begin (of eerste jaar zelfs) ook nog lang niet perfect.. Maar merk wel dat het van Warhammer geacht word omdat het WoW moet gaan beaten. Die games hebben tijd nodig, simpel zat.

@ Nitram, tuurlijk heb je daar wel weer stats voor om dat sneller te krijgen. Of je had niet de juiste class. Ik bedoel als voorbeeld, een 2h met een speed van 3.60 is ook traag, maar dat geeft niks want hij doet veel damage.. Zo zal er voor van alles genoeg compensatie zijn om er een behoorlijk speelbare game van te maken.

Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  2. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zou voor een High Elf Shadow Warrior gaan. Dat lijkt mij echt het leukste. Misschien dat ik deze game aanschaf als hij goed ontvangen wordt..

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, daar heb je gelijk in. Al die nieuwe mmorpg's worden overhyped als de wow-beater. Maar ik denk niet dat zoiets bestaat. Die 10 miljoen mensen zullen echt niet van de een op andere dag een andere game gaan spelen. Toen LOTR online kwam was iedereen ook helemaal van: jaa deze game wordt zoveel beter als warcraft etc. Maar viel uiteindelijk tegen. Het is maar net wat je smaak is.

Hier is trouwens een filmpje van warhammer:

[yt]3q6K2F8tk9k[/yt]

Zo kun je zien hoe traag het is. En ik vind de geluiden ook niet om aan te horen en de animaties zien er ook niet top uit. Maar moet inderdaad niet vergeten dat het nog een beta is.

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Er is nog niet eens een release date, dus tijd zat voor veranderingen. Toen ik WoW beta speelde was het ook kut :p Zoals warriors 100 rage opsparen en MS spammen (zat toen nog geen cooldown op) of warlocks die echt underpowerd waren of feral druids die 2minuten over 1 mob deden.

5. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb me nu een tijdje vremaakt in de beta en kan zeggen dat het nog wel behoorlijk wat werk nodig heeft, de gebieden en gebouwen zijn tot nu toe wel erg mooi en het spel verslaat Age of Conan in ontwikkeling en gameplay tot nu toe.

Conan is nog laaaaaang niet klaar.

6. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het ook wel echt een warhammer game wordt met de style en het verhaal van de Tabl-Top-Game Warhammer. Dus wel met veel strategische elementen die ook in het orginele spel ook zitten. Mocht dat inderdaad zo zijn dan heb ik binnekort echt geen (sociaal) leven meer.

7. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt als het goed is de 28e deze maand uit he? Ben echt zo benieuwd wel. Toch wacht ik eerst nog even met de aanschaf tot het spel aan beetje op gang is denk ik.

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    oh ? volgens mij is ie nog steeds zonder vaste datum, ze zitten nogsteeds in beta
    .

Om nog even terug te komen op het populariteits gehalte : Mythic heeft al veel ervaring op gedaan bij doac welke een zeer grote following heeft. Het is niet hun eerste mmorpg

Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  9. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik zit in de beta voor Age of Conan en WAR en kan met veiligheid zeggen dat beide spellen nog lang niet af zijn, dus alle zogenaamde release datums in de nabije toekomst zullen niet echt betrouwbaar zijn.

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    doe je goed , ik kom bij geen van beide binnen. Welke heeft volgens jou momenteel de grootste potentie ?

11. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Op het moment zou ik echt voor Warhammer gaan. Het vechten is wel wat 'interactiever' bij AoC maar hier heb je erg grote minpunten zoals dat gebieden allemaal geinstanced zijn, dus dat je gelijktijdig 30x hetzelfde stukje land hebt lopen, iets wat in Guild Wars ook gedaan wordt. En het spel loopt zelfs op high-end systemen met erg zware bugs (tis dan wel beta maar toch)

Warhammer is natuurlijk ook nog niet af maar de gebieden zijn echt geweldig ontworpen en ik heb zover eigenlijk alleen maar unieke gebouwen e.d. gezien, wat ik na WoW erg positief vind :)

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    cool, wat speel je nu qua char

13. graknak

graknak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de beta ook.. maar ik speel het amper. Het is gewoon zowat hetzelfde als WoW. Zelfs de ''rogue'' class. Die heeft ook combo points. Het is allemaal gewoon hetzelfde...

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dude, combo points en de 'rogue' class bestonden ook al voor WoW hoor...

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Rogue class bestond ook al in ragnarok online ;) dat nog weer voor WoW is.

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Rogue class was er al in balders Gate het heette toen alleen anders :+

Maar er is nog geen release date vast gestelt? Mij lijkt het wel gaaf...maar het doet me ook denken aan WoW

Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  17. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Maar vergeet ook niet dat WOW van Warhammer is overgekeken,want het Warhammer gebeuren bestaat al zo lang als de weg naar China:)

Wat ik even wil weten,word deze game gratis online of met fee?

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    met fee natuurlijk, zoals elke normale MMO.

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde maand kosten als WoW....dat las ik in een gamesblad ben alleen vergeten welke sorry!!! :mad: Ik zal het wel even kijken op internet ofzo...Dus het is niet helemaal zeker kan het mis hebben maar hou daar maar rekening mee

20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt,ja ik ben zelf al jaren bezig met Warhammer met die poppetjes op je tafel waarmee je iedereen ervan af dobbelt (behalve als je maar enen dobbelt) en ben erg benieuwt hoe deze game gaat worden.

Maar nu komt tie,omdat wow nu zo succesvol is vraag ik me eigenlijk af hoe de game zich gaat houden.
    Want ik denk dat de hardcore Warhammer fan eerder zal gaan voor deze dan wow,want ik zie de mensen die nu met wow bezig zijn niet echt overgaan en dan is het de vraag is dit wel terecht?
    Niks tegen wow maar het is als fan zijnde een beetje jammer dat wow een consept leent die eigenlijk van Warhammer komt,en ik hoop niet dat Warhammer daardoor word ondergesneeuwd want dat zou erg jammer zijn.
    Maar okee we zullen wel zien.

Laatst bewerkt: 19 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina