1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Warhammer online: Age of Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door Volkoren, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mwah de pvp`ers die ik ben tegengekomen in wow waren vrij duidelijk dat ze wouden overstappen. Vergeet ook de fanbase van DAOC (Dark Age Of Camelot)niet. Dit wil niet zeggen dat het de grote van WOW zal berijken maar over spelers aantal maak ik me in eerste instantie wat minder druk, als het gameplay technisch gewoon goed in elkaar zit, iets waar ik me ook niet direct zorgen om maak omdat ze dat schijnbaar best strak voor elkaar hadden met DAOC

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Zitten hier eigenlijk maandelijkse kosten aan verbonden?

3. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    anders kijk je even 2 posts boven je ?

Anyway, gamekings staat nu op, en ze waren bij een presentatie en hebben 5 uur gespeeld. En de eerste reactie : de eerste echte mogelijke concurent van WOW.. Eind conclusie : game ziet er nu al bijzonder goed uit en ze kunnen niet wchten het te gaan spelen. Geschatte release is de herfst

Laatst bewerkt: 20 apr 2008
  4. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook te wachten op deze MMORPG, aangezien ik Guild Wars wel een beetje zat ben en het te laat is om nog in te stappen bij WoW. De Sieges op de Capitals lijken me echt bruut. :eek:

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ziet er gaaf uit! Misschien dat ik bij dit spel echt ga beginnen, ik heb net mijn eerste MMORPG stapjes gezet in Knight Online :)

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    denk niet dat het te laat is. Toen Bruning Crusade uitkwam gingen ook veel mensen opnieuw beginnen en nu komt de 2e expansion er al weer aan. Bovendien schijn je nu sneller level 60 te worden en iedereen maakt nog steeds alts en er komen nieuwe servers met nieuwe guilds nog bij.

Maar over Warhammer: Het lijkt me leuk weer een nieuwe MMO te hebben met andere klasses, als ik kijk is er echt veel keuze op de site of heb ik dit mis?

Waar je bij WOW bij ieder ras wel dezelfde klasses tegenkomt zag ik op de WHO site per ras unieke klasses en kwam je op een totaal van 6 rassen maal 4 klasses =24 klasses!

WOW heb ik veel van genoten maar je wilt ook weleens wat anders.

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee, ieder race heeft zijn eigen klasses met eigen eigenschappen. Maar ze behoren allemaal wel tot de 4 standaard archetypes.

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Is er bij deze game trouwens ook de maandelijkse fee?

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
  10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Jeej nog een game die mijn leven gaat verknallen!! \o/ Heb nu ook net weer Neverwinters night 1 aangeschaft met 2 expansions packs voor 10 euro bij bol.com vond ik geen geld en die game hoort erg goed te zijn.

Beetje offtopic hehe....

Is er al iets bekend over hoe de mounts er uit komen tezien? of er uberhaupt wel in zitten? *te lui voor terug bladeren*

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mounts zullen er imprinciepe gewoon inzitten.. In 1 van de developer interviews was er een wolf te zien voor een greenskin geloof ik

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ben nu de filmpjes van de press conference in Parijs aan het kijken.. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat deze game gewoon echt vet word. De potentie is iig huge.

deel 1
    [yt]u3cIvXRZjyk[/yt]
    deel2
    [yt]0Bx_XwuJDW4[/yt]
    deel3
    [yt]l119PqxqD7s[/yt]
    deel4
    [yt]BSJPj4G8JZE[/yt]
    deel5
    [yt]rc0iWb7tTGQ[/yt]
    deel6
    [yt]TgYvMe5eDPo[/yt]
    deel7
    [yt]B5EtsA6ccyI[/yt]
    deel8
    [yt]s-3V9ocDF8s[/yt]
    deel9
    [yt]9lg3PPKJloU[/yt]

ik ben pas bij deel 5 maar het ziet er tot nu toe allemaal echt super goed uit

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    FF gekeken maar klinkt inderdaad echt goed.

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Of ik ga deze spelen of AoC of Mortal Online of Stargate Worlds..... 8)

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ga zeker voor deze, maar ik vind altijd het lastigste welke character te kiezen.

Ik heb het idee dat bij dit soort games en met name WOW aan de "good guys side" altijd de aardigste spelers zitten

en aan de "bad guys side" (ik weet horde is niet evil) altijd de fanatieke PvPers die beter zijn.

Daarnaast heb ik altijd problemen met klasse kiezen want ik vind meestal 60% van alle klasses leuk om te spelen.

Daarnaast hoe doen jullie dat met levelen met vrienden? Ik kan nooit één groep vinden in mijn guild om mee te spelen omdat ik soms meer tijd heb dan andere spelers omdat hun fulltime werken en ik naar school ga en anderzijds hebben andere groepen meer tijd dan mij omdat ik niet al mijn vrije tijd in een MMO steek en ook een bijbaantje heb.

16. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Holy shit dat ziet er ech heel goed uit. Kheb een jaar ofzo WoW gespeeld maar dat ben ik nu ech helemaal zat, maar dit ziet er ech heel cool uit, kan nie wachten:p

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ach hoe dat levelen gaat : je hebt altijd lui die gewoon gaan no-lifen om vervolgens 10 uur per dag te loggen. Gewoon een casual guild vinden dan komt dat meestal wel goed.

De char`s ben ik ook nog niet uit... Ik dacht vrij zeker voor de whichhunter te gaan. Maar een tank klasse als Chosen spreekt me ook wel heel erg aan. Hiermee ontstaat direct ook het dilema: order of chaos ?.

In WOW kies je eigenlijk alleen een kant de klasses zijn verder het zelfde.
    Bij WAR zijn de klasses allemaal anders (skills zullen vergelijkbaar zijn natuurlijk) Wat de keuze nog moeilijker maakt. Mijn plan is nu om van order en chaos 2/3 characters te kiezen dan te kijken welke me het meest bevalt..

Chaos : Chosen en de blackguard (over deze laatste is nog niet bekend, maar die ziet er wel rete strak uit qua art) Dit zijn beide 2 tank archetypes wat ik eigenlijk nooit speel
    Order: Whichhunter en een dwarf hammerer of Ironbreaker. Ik vrees namelijk dat de helft van Order whichunter gaat spelen + in mmorpg speel ik eigenlijk altijd al de closerange dps/roque archetype.

Ik loop natuurlijk veel te hard van stapel voor een game die pas q3/q4 uit gaat komen, maar kan het niet helpen :9

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik twijfel nog wat ik speel.

Een tank type, een priest type of een mage type.

Daarom spreekt Archemage van High elves me erg aan. Maar anderzijds is Squigg hunter ook wel grappig van degreenskins. Of healig shaman. Maar waarom denk je dat Whichhunter zo populair wordT?

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Styling van de character, archetype (roque) slinkse promotie in de developer podcasts ( LOOK AT THAT HAT ;) ) en een beetje rondlezen op forums leert al snel dat een grote hoeveelheid mensen een whichhunter willen aanmaken. Net zoals de hordes NE Roques in WOW bijv

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Filmpjes ff aan ut bekijken nu deel 8 en 9 nog.

Ik blijf mijn oog houden op deze, Mortal Online (ziet er sick uit + world PvP) en Stargate Worlds (tis Stargate :p).

Geen idee wat alle classes precies zijn maar met dit spel kies ik er 1 waarschijnlijk 1 waar ik selfsufficient bij kan zijn.
    Wat waarschijnlijk betekent dat ik kan healen maar ook makkelijk mee kan solo'en zonder dat ik een tank nodig heb.
    Beetje de shaman van WoW.

Laatst bewerkt: 24 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina