1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Warhammer online: Age of Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door Volkoren, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Oopsie dacht dat hij Collectors Edition bedoelde maar is Credit card

Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gehaalt?

De game? Nergens nog. Eerst kijken of ik WAR wil gaan spelen.

De CC? Dies van me vader. Gebruikt bij WOW en ik gebruik hem bij amazon.co.uk of XBL.

En de card wou ik eigelijk zoiezo al een keer gaan vervangen.
    Heb de pc nu net over 2 jaar en wist al dat deze card wel een flinke tijd mee zou gaan en als ik de card ooit zou vervangen dat de pc nog wel een jaar of 2/3 mee zou kunnen gaan afhankelijk van de spellen.
    Als ik de game er zou mee kunnen spelen zou het ook wel fijn zijn.
    Moet ook nog wel een keer een full HD tv kopen :p.

(voor verdere info; 3.20GHz,800MHz,2x2MB
    2GB RAM)

ff IGN vault gaan bezoeken en kijken wat daar over de game staat. Veel gebruikt met WoW in het begin.

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    256 mb is genoeg hoor.

MMO's hebben nnooit zulke zware graphics. Als je maar genoeg werkgeheugen hebt om de grote omgevingen te laden werkt het meestal goed

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Das waar.
    Toen ik WoW speelde had ik nog 512 MB ram op me oude pc.

Duurde minuten lang om alle characters te laden van spelers en NPC's in Ogrimar (hoofdstad).

Was een keer op weg naar een guildraid en stapte op de zeppelin en tijdens had laden lagde de pc zo erg dat de zeppelin al weer terug was op weg naar Ogrimar omdat ik er niet af kon stappen.... en iedereen op mij wachten... (voicechat).

Toen kreeg ik de nieuwe pc met 4X zoveel ram en het duurde nog maar seconden :p, graphics high en ik kon ineens het water inkijken en de bodem zien ^_^.

Ok ik lul te veel en te vaag en megaofftopic.

Dit is WAR!

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het niet mega offtopic want zo laat je wel zien wat er dus kan gebeuren met zoveel en weinig werk geheugen. Best wel een goeie tip en goed dat je het zegt....moet nog werk geheugen erbij kopen! :thumbs:

Persoonlijk Had ik daar met WoW ook gigantisch erge last van en ergerde me er kapot aan dacht eerst dat het aan de Video kaart ligt en Processor (dat zijn deze 2: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4000+, GeForce 8600)
    Werk geheugen wel 1gb dus geloof dat een upgrade ervan wel een must is voor deze game?

Maar ik vond kwa grapisch de game veel weg hebben van WoW en WoW heb ik nog niet gespeelt op deze pc(zit Vista Ultimate op maar twijfel wel en verlang terug naar XP) En moet je Vista hebben voor deze game of?

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik heb een een simpele 6800 128 mb (Wel iets overgeklokt) 3200+ en 3 gig ram, en ik doe mee met de beta (Waarschijnlijk luck of the draw en zo niet om te kijken wanneer de game niet meer te spelen is :p). Ik kon WOW soepel op high draaien en zelfs een game als oblivion kreeg ik goed draaiende.

Uiteindelijk maak ik me er niet heel druk over tegen de tijd dat de game er is, is m`n pc toch toe aan een update (m`n mobo begint te sterven) Ik kan iig niet wachten tot de volgende beta weer begint en ik er achter kan komen of ik het echt goed kan draaien :9

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    FF zin om te klagen of hoe je het ook wil noemen :p.

Lijkt me leuke game maar een paar dingen niet.

PvP is alleen maar in een klein enkel gebied per area. (iets groter/meer in latere area's maar toch)
    World PvP is toch 1 van de leukste dingen vind ik zelf. Niet dat je perse naar een "minigame" of gebied toe moet om te knokken met anderen.

Wat is er allemaal te doen met "proffesions" (WoW taal) hier eigelijk?
    Ik heb er niks over gelezen maar players kunnen wel dingen craften maar als het echt letterlijk voor iedereen geld wat is er dan nog speciaal of apart of keuzes?

Een gebied is echt donker en evil of echt licht en good.
    Heb nog niks gezien dat er tussen in zit.
    Niet een megagroot probleem maar toch het viel me op.

Het renown system leunt iets te veel op minigames.

Tja verder geen idee :p, ff aan ut brainstormen.

En verder;

Hoe zit het land/world systeem in elkaar? Kun je door de hele wereld lopen zonder laadtijden/zones of is alles apart?

Zitten hier eigelijk soort van mounts in?
    Er komen natuurlijk wel fast travel methods zoals portal of in welke manier dan ook maar als je alleen maar kleine gebieden hebt en geen mounts of wat dan ook en je gebruikt fast travel om overal te komen is ook een beetje saai.

Laatst bewerkt: 26 apr 2008
  8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Op de pvp vraag : De main focus is pvp. Het gaat er om de hoofdsteden van de andere faction te sacken dit is niet instanced. In het begin ligt de focus iets meer op pve idd , maar er zullen ook genoeg quests pvp gefocussed zijn. Naarmate je verder komt word deze focus groter en groter. De mini games die jij noemt zijn instanced en zijn kleine scenarios van +- 15 minuten. Je kan er gewoon voor kiezen alleen te pvpen of alleen te pve`en. Beide werken toe naar het zelfde doel : Sacking the capitals

Check
    [yt]eLM5JbgXnFY[/yt]
    en
    [yt]ApYSgxl_l00[/yt]

crafting :

Een quote van mark jacobs :

Speaking of things that are planned, crafting was a topic that till now really hasn't been talked about at all. Now I didn't get the details that we all wanted but I did get Mark to budge on the topic and tell us his vision for crafting.

Over de gebieden : Kijk maar is in de eerste vid :) in deze post. Daar zit zo`n gebied wat van geen van beide is.

Voor zover ik weet is het de bedoeling dat het gewoon 1 grote wereld is , zonder al teveel laadtijden.

En er zal idd fast travel zijn en mounts

en :
    [yt]JED3tzngEwU[/yt] vanaf 2:04 or so

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Die filmpjes (1e 2) heb ik gezien en uit ervaring weet ik en uit forum reacties dat zulke "mini-games" altijd meer "mini-games" blijven dan echt onderdeel van het spel.

De focus ligt op PvP, dat klopt maar toch is het altijd wat anders dan echte world PvP.
    (indien pvp area) Op iemand aflopen in welk gebied dan ook en gewoon killen, klaar. Nu is dat gedeelte voor mijn gevoel toch een stuk minder aanwezig.
    Sure pvp is er met keeps, cities en minigames maar het is toch niet hetzelfde.

Craften wordt dus "heel wat" volgens Mark maar er is dus niet veel meer te doen als speler als proffession zijnde. Tja of dat goed of slecht is..... ik neig toch naar het 2e.

Er zijn ook veel positieve dingen maar ik ben altijd een mieren je weet wel. :+

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah enige wat ik begrijp is dat de minigames meewegen in de balans zoals je die bij filmpje 1 ziet. Het blijven ondanks dat natuurlijk gewoon scenario`s als capture the flag enzo.

Ik weet niet hoe die "border" voor de pvp area gaat werken. Ik vind het persoonlijk niet erg dat er enige scheiding is. Qua quests worden mensen toch wel die area`s ingetrokken. Ik denk persoonlijk dat die scheiding de gameplay ten goede komt :

Ik kan mij indenken dat je de quests in de pvp area`s met een groep doet. Oftewel je grouped voor die quests en het zelfde zal de opposing faction doen levert dat mooie pvp battles op.

Terwijl mensen die liever pve`en niet het risico lopen volledig kapot geganked the worden. Dus al vind je even geen group heb je toch speel plezier. Ik kan me avonden in STV herinneren dat ik niet tot questen kwam omdat ik om de haverklap een of meerdere l60 tegen het lijf liep. Niet het zelfde idd, maar of het perse slechter is weet ik niet ?. Jij houd van PVP dus voor jou is de keuze makkelijk gemaakt , je zal je dus vooral in de pvp area`s begeven. De grootste groep spelers zal vermoedelijk vooral PVP georienteerd zijn gezien de fanbase van DAOC en het feit dat ook eigenlijk alleen maar pvp

Over het craften kan je verder nog niet zoveel zeggen, nog niks publiekelijks bekend. En wat voor beta testers bekend zou zijn valt waarschijnlijk toch wel onder de NDA

Als ik me dan toch ergens zorgen over moet maken is het feit dat er zoveel te doen valt en zoveel ideeen zijn, die eigenlijk allemaal grote groepen spelers nodig hebben. Dat bepaalde elementen totaal niet aanbod zullen komen omdat iedereen zich op dat ene populaire ding focused oftewel : Wanneer is veel te veel ? en overdaad schaad.

11. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik hoef me alleen te registreren op War-Europe en dan bestaat er de kans dat ik een mailtje krijg om de beta te gaan spelen, of moet ik nog iets extra's doen ?

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    registreren, je diaxdiag uploaden (deel van registratie voor de beta test) en dan afwachten .

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat deed ik ook altijd.
    En dan altijd even wachten tot ze weer respawnen. :lol:

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kwou een nieuwe startpost/topic maken voor deze game met meer filmpjes, info en screens e.d.

Mag ik? :D

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    der staan 2 startposts op de eerste pagina gebruik maar wat je wilt :p imo :p

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    2 nog wel? *kijkt* Oh ja.
    Mja dat kan ik beter :cool:. Zie WoW topic.
    Als ik eens tijd over heb ga ik wel iets leuks in elkaar flansen zodat nieuwe mensen snel overtuigt raken. ;).

Heb nog wel wat leuke info gelezen die mij nog dichterbij deze game heeft getrokken.

Laatst bewerkt: 2 mei 2008
  17. Eindhoven

Eindhoven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik ben nieuw hier en ik wilde graag iets vragen.

weet iemand hoe het zal gaan werken met de server balance?

bijvoorbeeld dat de destruction 75% en order maar 25% heeft. zijn er een bepaald aantal slots per server voor iedere kant?

ik zou graag dark elf en choas zijn maar van wat ik hoor zijn die het populairste. en ik wil graag 50/50 hebben of anders dat ik aan de kant zit met minder spelers. ik haat het om bij de overopulated side te zitten.

mocht er nou geen balance systeem zijn dan ga ik waarschijnlijk toch voor order omdat die kant minder spelers aan zal trekken.

weet iemand hier meer van?

alvast bedankt.

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Weet er zelf niks van af maar heb wel iets gelezen er over op gamefaqs;

19. Eindhoven

Eindhoven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dus ze houden het wel bij of er servers zijn die problemen krijgen. maar er zijn dus geen bepaald aantal slots. dus er is geen server population cap?

ik vraag me wel af dat als jou server niet balanced is als je overstapt naar de andere kant of je dan weer vanaf lvl 1 moet beginnen.

ik wil dit echt graag voorkomen. steeds als ik ergens op een forum zit is destruction echt populair. maar de meeste mensen die dit gaan spelen zitten nooit op forums dus het kan alle kanten op.

op order zou ik graag swordmaster en bright wizard spelen
    op destruction graag desciple, dark elf, sorceress en chosen. en waarschijnlijk nog wel een orkje erbij :)

dus destruction lijkt mij leuker. en vooral qua mounts dat ik tot nu toe heb gezien ziet destruction er gewoon meer "badass" uit.

ik zal nooit een dwarf spelen dus dat zijn al 4 characters die afvallen bij order :/

ik weer echt niet welke kant en welke character ik nou moet kiezen. en dit komt vooral omdat ik dus liever bij de kant zit waar minder mensen zijn.

wat denken jullie? welke kant zal good/bad zal meer of minder mensen aantrekken?

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tja ik denk dat dat toch erg moeilijk te zeggen is.
    Ik ga denk ik voor Order.
    Welke class?

Mja iets dat voor zich zelf kan zorgen.
    Damage doen/nemen/mogelijk healen.

Iets dat selfsufficient is.
    Beetje zoals de Shaman/Paladin als in WoW.
    Weet niet of er zo'n class is hier in WAR.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina