1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Warhammer online: Age of Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door Volkoren, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eindhoven

Eindhoven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    warrior priest en desciple zou ik zeggen. voor healen en toch damage.

ik zou echt graag 1 voor elke archtype hebben.

mijn voorkeur gaat uit naar destruction. en als destruction over populated word krijgt iedereen een berichtje waarmee ze kunnen overstappen... dus dan zou alles weer balanced moeten zijn.
    mijn classes zijn dan

melee dps= marauder ( Path of Savagery )
    ranged dps=dark elf sorcerer ( Path of Calamity )
    tank= dark elf black guard
    healer= desciple

ik heb graag 1 charatcer voor elke situatie.

mocht ik nou toch voor order gaan zou het.

melee dps= white lion ( denk ik, maar daar is niks over bekent)
    ranged dps= bright wizard (path of immolation)
    tank= swordmaster (path of vaul)
    healer= warrior priest (path of salvation, een healer moet gewoon healen :thumbs: )

voor mij hangt het ook bestwel af van de mounts. heeft ieder ras een andere mount of per character? dus heeft elke dark elf nou dezelfde mount?

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand op gamefaqs over de warrior priests;

At best, they have the second lowest DPS of the four archetypes.
    They can take a hit, but are far from tanks.
    They can heal and buff.

They are support, they aren't hybrid.

3. Eindhoven

Eindhoven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is best geloof waardig. ik zag in een rvr/pvp video op youtube een warrior priest vs een chaos choson(shiled+1h sword). hij kon niet veel doen maar bleef wel lang leven. de video was te kort om te laten zien of de warrior priest het overleefde of niet.

hoe dan ook. bij destruction wil ik bijna alleen maar dark elves. als die allemaal dezelfde mount hebben vind ik dat niet zo leuk :p

ik hoop dat iemand hier wat meer over de mounts weet. ik heb de video gezien van een paar mounts. de goblins hebben een andere mount dan de greenskins.

toch zou ik graag willen weten of iemand iets meer weet over de mounts. het is toch altijd wel leuk om de mooiste mount te hebben.

daarom dacht ik aan bright wizard. die zal vast een soort van draak achtig iets met veel vlammen hebben :)

als dat zo is, en als daar foto's van zijn ga ik zeker voor order. een mooie mount maakt voor mij veel verschil.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Door de uitmuntende openingspost van Tco is deel 2 veel vroeger dan gepland geopend :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina