http://www.warrock.it/download/WarRock_OpenBeta.zip Downloaden zonder te registreren, atm 500kb/s Nou BF2 omdat je met voertuigen etc kan. CS omdat je wapens kan kopen Oook maar weer gedownload dus en geregistreerd @ warrock.net Alleen de validatie email laat op zich wachten...
hm nog steeds niks gehad Ligt misschien aan gmail? probeer hotmail wel ff //edit: Crap The E-mail Verification System is under going maintence and is currently off line. You can still register and when the e-mail server comes back online it will send out the verifications.
ik heb iets vaags bij dat spel... de graphics zijn bij mij een beetje blokkerig (het licht niet aan mijn vidkaart want k heb net een nieuwe computer) en als ik speel, loopt hij na ongeveer 2/3 minuten spelen vast . weet iemand wat ik verkeerd doe met dat vastlopen? of trekt mijn computer het gewoon niet
Dat probleem is bekend bij bepaalde chips van intel. Moet je ff op dat forum zoeken, ik weet er verder weinig van.
Ik had het ook maar gehoord in-game. Maar als er een bepaalde pc chip van intel in je pc zit krijg je dat probleem. Zelf heb ik er ook weinig verstand van.
http://www.evenbalance.org/downloads/wr/pbsec.htm alsjeblieft probleem opgelost, zelfde heb je namelijk bij Americas Army
ik erger mij wel aan die controls : w= vooruit d= links a= rechts s= achteruit weet iemand hoe ik dat kan instellen mss? want zo gaat het echt niet..
dat is de standaard fps controle lol check options in het hoofdmenu? als dat niet helpt .. sorry.. get used too it btw ik vind het een spel wat heel erg slecht is op een paar andere sites vergelijken ze dit spel met CS of BFII het valt niet te worden vergelijken.. Voor de mensen die geen BFII of CS hebben gedaan is het wel leuk maar ik vind het sorry een bagger spel :-( heel mischien als er een update komt die veel dingen verandert check ik hem nog wel eens.
het bloed de bugs ( ik weet niet of de bugs opgelost zijn ) het speelt gewoon niet zo lekker ook zo is dat je vaak als je 1 vs 1 tegelijkertijd dood gaat en op sommige momenten is dat wel raar.
Er is wel pas een update gekomen met nieuwe maps en wapens. Er is geen bloed, wat ik opzich niet hinderlijk vind. En de gameplay is gewoon zalig soepel en bovendien zijn de physics goed en zit er lekkere snelheid in. De bugs vind je bijna niet. Ongeveer vergelijkbaar als de bugs in cs v1.6
oke dus er is een update gekomen maar ik ga het in de toekomst nog wel eens proberen of het nu eindelijk iets is geworden met bugs bedoelde ik in muren komen enz..
tjah tis en blijft een beta nog, maar veel bugs ben ik idd nog niet tegen gekomen. En met de ondersteuning van punkbuster kom je ook niet direct meer cheaters tegen dan op andere shooters.