wsad is de shooter configuratie. Elke shooter gebruikt dat (zo`n beetje elke game waar je met een karakter rondrent) En dan kom jij dat je dat niet zo lekker vind. En nee in de beta is er nog geen mogelijkheid om buttons the assingen
shooters zijn meestal zqsd (azerty) , en op het spel is het dus qwerty.. kan je ook direct zeggen, ipv. te doen alsof ik stom ben.. gewoon klein misverstandje zo te zien
mag ik u een vraagje stellen? ... wat voor toetsenbord heb jij? ik een azerty toetsenbord, en daar loop je met zqsd (standaard) met wdas loop je idd met qwerty.. en voor het geval je het nog niet wist : qwerty is anders
d8 ik dus al.. voor jou zijn de knoppen perfect, maar ik heb dus pijn aan mijn vingers na 1 min. bij azerty liggen ze namelijk helemaal uit elkaar.
Waar in hemelsnaam heb je dat dan gekocht ? dit is voor zover ik weet gewoon de standaard europese plaatsing van knoppen
en ik dacht juist dat azerty standaard europees is. (wat dus blijkt van niet) wist echt niet dat jullie daar met qwerty typte, want hier in belgië typt iedereen met azerty.
LOL ben een beetje bekrompen dus als het hier op aankomt . Come to think of it in Frankrijk gebruiken ze ook een ander type. Dus ik heb zoiezo ongelijk met dat europees
kick ff deze thread omhoog, omdat ik (misschien een beetje laat) ook begonnen ben met Warrock en moet zeggen dat het veel vetter is als een game als CounterStrike. Niet alleen door de voertuigen, maar ook de super grote maps, alleen wat wel brak is dat er zoveel cheaters inzitten die het soms niet echt aangenaam maken. Vind dat ze eens een knop moeten maken om zulke mensen per direct uit het spel te verwijderen (bannen) Voor de rest erg vet spel, en dat nog eens gratis ook!
iemand die dit nog speeld? ben het zelf weer aant downe na een jaar niet gespeeld te hebbe moet wel opnieuw begine met een lvl 1 acc omdat ik mijn pass van mijn lvl 15 acc ben vergete
Was ook weer van plan het te gaan spelen, hoop alleen wel dat die klote hackers er niet meer zijn die verpeste toen d'r tijd het echt.
Heb het vandaag ook weer gespeeld. Het is helaas niet minder, maar juist erger geworden met het aantal hackers. Bovendien is het in mijn geval ook nog eens supererg met lag dus ik speel het niet meer vanaf nu. \o/