het is me net gelukt de warthog 40 meter de lucht in te laten vliegen, net als op het filmpje, het duurde wel even want de granaten die uit die ventjes kwamen sprongen overal heen, of ik pakte ze per ongeluk op. Maar als het eenmaal lukt is het wel heel vet om te zien
dit lukt volgens mij niet hoor!!! Granaten in co-op van andere master chief doen niet boem in een chain reaction (bij mij i.i.g. niet)
In co op werkt het zeker wel. ik denk dat ik deze ronde die 8,5 seconde uit dat filmpje wel verbroken heb.. Het kan trouwens ook op andere plaatsen in het level... Errug vet!
Wat Rotsj en ik hebben gepresteerd is zeker vet!! En wat ging die Buggy hoog door de lucht hij kwam zeker 400m verderop pas weer neer
ik heb Halo uitgespeeld zonder dat ene waar je het over hebt dus het zal wel overbodig zijn , alleen in het laaste level dat laatste stuk hb je natuurlijk Warthog nodig. ik ga het nu eens op Legendary proberen zo.
Ik zat zat spelen en een beetje te kloten ok die warthog jump te maken. Hij ging gewoon zo hoor dat ie in het andere level pas weer neer kwam
Dat nou weer net niet, maar zijn jullie dan zulke prutsers dat je hem de lucht niet in krijgt? je moet het gewoon in multiplayer doen samen met iemand en diegene dan in zijn nek slaan en zijn nades vallen op de grond en opblazen maar....
die warthog kun je het beste doe in Co-op. alleen is het mij nog niet gelukt om over de rots te komen!! ik vind het alleen vervelend dat die mannetjes nooit zoveel granaten hebben.
je moet het in co-op doen, in een multiplayer map doet hij het niet, want dan gaat de granaten niet in een kettingreactie mij is het gelukt, iets van 80 meter hooguit weggevlogen
mij is het wel gelukt , sommigen die laten zichzelf ook nog wegvliegen, maar ik ga altijd dood . je kan het inderdaad het beste in co-op doen, dan heb je gelijk veel nades
nou dat heb ik nog niet gedaan mor kheb wel een vet filmpje gemaakt van iets anders check zelf mor uit http://s7.yousendit.com/d.aspx?id=FBD660C8C9BE87B39C04AC59D42D4E41 dit is de link
sry mor het is al van de server kga etmoeten opnieuw uploaden na 7 dagen is da van de server uc mor kheb et nog dus
je moet he met co-op doen en allemaal nades voor de warthog legge en dan op dat hoopje ook een plasma granaat gooie vliegt ie heel hoog (ligt er natuurlijk aan hoeveel nades je er hebt neergelegd ik doe meestal 16 en het beste level is het 2de)
op het strand ik doe het altijd zo: Zorgen dat er veel nades voor de warthog komen te liggen, op de warthog gaan staan nade (plasma) gooien en achter de gun turret gaan zitten spinning as hell