ik heb 38 gehaald, ik ben nu bezig met 39 bewijs morgen! inmiddels al bij 40!! ook daar een bewijs van! /edit: IK HEB M UITGESPEELD gvd, nu heb ik nix meer te doen
haha ik heb wel steeds een printscreen van de settings gemaakt , vanaf 38 geloof ik dus wie wilt, moet vragen! *bewijs komt er trouwens aan, ff uppen..
Sorry, maar ik kom dus al echt niet verder bij level 24..., alhans, geen zin om te blijven proberen tot ik een xtje geluk heb.. hoeveel levels zullen er wel niet zijn, 50? correctie, level 30.. maar die zuigt echt! in elke hoek 1 en 1 in het midden. hoe moet je die doen? Geluk of?
Ik kwam maar bij level 17, ben er trouwens nog nie heel lang mee bezig geweest, als ik zo wat tijd heb zal ik eens een goede score neerzettem
De credits: Screen dat je krijgt als je het hebt uitgespeeld: Bovenkant: Onderkant: Nogmaals, als je 38 hebt bereikt (of hoger), kan je mij om een screen van de juiste 'settings' vragen!
hmz.. 40 maar, misschien ga ik vnaaf dan nog ff verder, zit nou in 32, en krijg er telkens 2niet gedaan, het hele veld zit er dan gewoon vol...
pff, nee, level 32.. Die is gewoon NIET te doen, ik hou er elke x 2over... pff.. ziekelijk verslafend spel
haha, en voor 32?? Sorry, maar als je hem in 2x lukte * Naam xboy needs xbox * heb je 'of heel veel geluk gehad, 'of je ben in het bezit van een bijzonder goed inschattingsvermogen voor dit soort spellen.