De Xbox maakt geluid, maar vergeleken met de PS2 is de xbox werkelijk stil. (me=bezitter van xbox,ps2,gamecube) En ja als enige minpunt: dat ik nog steeds veel mensen moet uitleggen wat een xbox is!
Jongens als ie teveel herrie maakt bij het dvd kijken koop dan een aparte dvd speler. Of de natuurlijk makkelijkste oplossing koop een verleng scart kabel en zet hem in een andere kamer
En ff over die reset knop die hadden ze dan gewoon op de controller moeten maken, nu moet ik elke keer opstaan om hem uit en aan te doen. Of had er dan een aan en uit knop op gemaakt (op de controller). Iets wat trwns aardig ongebruikelijk is aangezien dat bij geen een console is (naar mijn weten). Ik denk dat wij met zijn allen gewoon lui worden.....
Paar minpunten: - imagoprobleem - prijs van games en accesoires - dvd's kijken niet standaard - aanbod games (nog) te mager - (nog) te weinig Xbox exclusive games Verder niets dan heil voor mijn Xbox!
- DVD kit (kut bereik vooral in vergelijking met de wavebird) - Herrie - Lens (hoeveel mensen daar wel niet problems mee hebben) - prijs van de games(maar dat telt voor alle consoles)
Flikker toch op. Ik denk dat je gewoon kromme vingers heb. Deze controller is de fijnste die er is! Ga lekker een ps2 kopen!
He hallo het was de bedoeling dat je minpunten noemde moet je niet meteen iemand de grond in boren dat was namenlijk de bedoeling
Zoals al gezegd, te weinig exclusieve topgames. Verder hoor ik toch teveel van mensen over vastlopers en andere defekten.
geluid zal wel aan mij leggen maar ik hoor mn xbox zelf echt niet als ikaan het gamen ben of is dta alleen bij dvds ?? maar goed.. minpunten hmmm... .. .. .. moelijk nee games mogen ze van mij wat goedkoper maken ze hebben nu allemaal acties van xboxen op mensen overtehalen om een xbox te kopen ik denk als de games wat goedkoper waren tot je ook een groot aantal mensen overhaalt om een xbox te kopen maar dit zla wel ook bij de developers leggen en maar das bij alles waarom kijrgen die amerikanen, die jappen en nog veel meer altijd veel eerder de games dan wij dat vind ik gewoon diepe shit en dan kan je hem wel ombouwen en imports halen maar daar schiet je ook niks mee op sommige developers releasen gewoon het spel overaloteglijk dat zouden ze wel wat meer mogen doen niet veel negatiefs dus ben ook een tevreden xbox-owner die nog nooit last of problemen heeft gehad met zn xbox
Dit wat je zij geld voor alle consoles ook voor de PSII en gamecube is niet echt een minpunt,ze wille ook wat verdiene aan de game
meer exclusives ben ik het wel helemaal mee eens eigenlijk. want ik heb nu 12 spellen gekocht waar van ik vind dat die het beste waren van het hele aanbod. en daar van zijn er maar 7 exclusief. dat moet beter kunnen . 2003 gaat daar vast wel wat aan doen.
Eerlijk gezegd zijn er niet echt minpunten aan de xbox, et enige is eigenlijk dat ik hem niet met de remote kan uitzetten mensen zoals ik, die erg lui zijn, moeten dan hun bed uit klimmen om de power knop in te drukken .. ik vind ook niet dat hij teveel herrie maakt, als je een game speelt en je hebt gewoon je geluid hard genoeg staan, dan heb je nergens last van. de controller, die vind ik echt stukke fijner dan die van de ps of gamecube, hij is redelijk groot, en daarom ook overzichtelijk, de ronde knoppen vind ik ook fijn. Voor mensen met kleine handen misschien niet zo fijn, maar koop dan een S-controller. Het uiterlijk: Valt best mee, zo enorm groot is ie niet, of je moet een hele kleine kamer hebben, ik vind hem ook wel een beter design hebben dan de gamecube, dat is gewoon een vierkant blok. En voor mensen die iets tegen microsoft hebben..... Als je de xbox stom vind omdat je iets tegen microsoft heb dan ben je gaar, dat is natuurlijk gewoon geen rede, en die mensen die dat zeggen gebruiken overigens vaak toch windows op hun PC dus die moeten niet zeuren. Windows levert goeie gebruiksvriendelijke producten, misschien een beetje duur, maar dat maakt het product niet slecht.
Ik zat in het begin te twijfelen tussen een PS2 en een XBOX, het grootste minpunt aan de xbox vond en vind ik dat GT3 en GTA er niet op uitkomt en dat de xbox weinig games had toen ik hem kocht
Minpuntjes : -Games aanbod beetje mager... In het begin dan ! Logisch eigenlijk voor een compleet nieuw systeem Gelukkig komt het nu goed op gang, er zijn inmiddels een aantal toffe games op de markt. En het vooruitzicht op nieuwe games is goed. -Xbox maakt herrie... Is alleen storend als ik een DVD bekijk met 'stille' stukjes, koeler komt dan boven alles uit. Maarja...het is immers een game bak, dus eigenlijk mag ik daar niet over klagen. -Prijs van games... Duurste games op dit moment zijn over het algemeen Xbox games. Ach...het zijn toch de mooiste die ik ooit op een console heb gezien, en ik heb inmiddels een leuk adresje voor 2e hands games... Gisteren heb ik Battle Engine Aquila gekocht voor 35 euro...dan word de verzameling natuurlijk snel groot