HUH als ik aan het gamen ben op mijn xbox hoor ik helemaal geen herrie raar want de meesten wel... Verder vind ik het uiterlijk erg mooi die groote x er bovenop ik vind hem echt mooi! Een minpunt is dat er geen resetknop opzit.
kheb ook geen last van het geluid zet het geluid gewoon hard maar op zich valt het (lawaai) van de xbox wel mee. min punt: spellen redelijk duur. maar voor de rest weet ik nie veel
Goed maar verwacht je dan dat alles voor niks is en bandbreedte/servers/personeel gratis is... HAHAHAHA misschien niet meteen vermeld, maar wel op tijd... Dit is al zeker een half jaar bekend. En het is ook nooit gezegd dat je er NIET voor zou hoeven betalen... HAHA
Minpunten: - geluid van CPU cooler. - te weinig franchises, en dus ook exclusieve games. - het non-exclusive maken van exclusive games (Halo, Splinter Cell, etc.) (Ze kunnen toch beter gewoon een titel opkopen dan een hele studio, weetje hoe veel verkopen je krijgt als je toptitels exclusief houdt. je ziet bv. PS2 is een baggerlelijkslecht ding, maar mensen kopen het bv. voor GTA3 of Vice, als ze die multiplatform brengen zullen veel meer mensen een andere betere console kopen (GC of Xbox)) - Dat wij (Europa) altijd als bagger markt wordt beschouwd zodat wij bv. de Xbox later kregen, Xbox Live later krijgen, veel spellen Later of Niet krijgen, en de games iets duurder zijn, en dan ook nog minder marketing gestoken in Europa dan in bv. de VS en Japan
Dan koop je toch een GC nintendo put uit figuren die al zowat 20 jaar oud zijn... kom op, hoe wil je nu verwachten microsoft ook zoiets heeft, binnen deze korte periode, zonder dat ze er ook nog eens van beschuldigd worden van een kopie...
enige minpunt: "je kan er geen sex mee hebben" (al zie ik dat ook nog wel gebeuren, virtual cumming ofzo)
het aller aller ALLER grootste minpunt vind ik toch wel [tromgeroffel] Er zit geen koelkast in, doch hij van een stevig formaat is
Ik ben het eens met Dioga,ik wou men auto erin kwijt Anyway's ik heb al een "meld dit bericht bij een moderator" gedaan maar schijnbaar heeft niemand het gezien,maar er is al een soortgelijke thread in xbox general chat dus 1 van de 2 kan gesloten worden.
Slim Als ie teveel herrie maakt met gamen of dvd kijken zet geluid dan harder van je tv!!!!! Minpunten zijn: 1. Te weinig games 2. Veels te duur sorry hoor ik weet niet waar ik het geld van daan moet halen 3. het is alberto xbox is gewoon beter dan ps2!!!!!
Minpunten Xbox?? Moeilijk Echte grote minpunten heb ik nog niet gevonden. - Misschien dat de kans groter is bij een Xbox dat de harde schijf crasht dan bij andere consoles
wat het grootste minpunt is weet ik niet maar een pluspunt is op ckers dat je hem kan gebruiken als airco in je huis
1) Morrowind heeft regelmatig kuren. 2) De Controller voelt soms aan alsof hij uitelkaar rammelt Het vervelende gezoem Maar dat zijn maar wat kleine dingen. Ik heb absoluut geen spijt van het ding.
- tussen de launch en kwartaal 4 kwamen er niet veel (goeie) games uit. - De grote van de console maakt me niet uit, maar hij zoemt te veel (vooral met dvd's) Voor de rest: Top console(maar dat wisten we al)