Ja das minder idd. Gelukkig ken ik alleen maar xbox-junks. Maar HALO en SPLINTERCELL waren/zijn wel toppers!
pdo klassieker? hmm we'll see, ik weet het nog niet zo zeker, maar in ieder geval, als ze een paar vette games voor live uitbrengen ben ik al blij...
1) DOA 3, had ik meer van verw8 2)te weinig exclusieve games ik zou nog graag altijd internet sites willen
te weinig " goede spel" periodes, dan weer wel veel, dan weer niet zo veel, de eertse leuke komen pas over een maand of zo
Nou ja, het gebrek aan veel exclusieve toppers op het moment zoals bijna iedereen vind, na verloop van tijd komen er steeds meer dus ach... Hij maakt inderdaad af en toe een beetje veel lawaai, maar daar stoor ik me niet aan. Ook het ik S-controllers dus ik vind de controllers geen minpunt. Voor degenen die de doos zelf te groot vinden moeten maar op de kleinere versie van de Xbox wachten.
Kingsize Doesn't matter is tog vet?! mooie kleur enzo... Maar de games wat er op komen zijn nogniet echt mooi ik wacht op Raw 2!! En ik ken wel al aardig wat Xbox Junks en jammer genoeg ook PS2 Punks! en een minpunt is dat je geen gebrande Muziek CD's kan afspelen.
De graphics op de xbox zijn geweldig , maar het grootste minpunt is de orginaliteit van de games. Nintendo brengt op dit moment geweldige games uit zoals: Metriod Prime & Zelda Ik hoop dat er verandering in zal komen in december van dit jaar met de release van FABLE ! P.S. Halo blijft fantastisch
Hij is te lomp. Als ik hem altijd heen en weer sleur naar m'n vriendin in't weekend is dat lastiger dan m'n Ps2 of Gc. Of ze zouden nen echte goede zak moeten uitbrengen. Tot nu toe heb ik er nog geen gezien.
Zelda kan je moeilijk origineel noemen he Finch Metroid Prime misschien wel omdat het een grote overschakeling is. Dé origineelste games blijven toch Monkey Ball 1&2. Maareuh, een game moet niet origineel zijn om goed te zijn he. Origineel vind ik: een nieuw genre creëren, zoals Super Monkey Ball een beetje gedaan heeft. En dat zie je niet veel.
- Zoem-geluid - Die speciale zones (kunt geen games uit Japan meenemen bijv.) - Microsoft maakt te weinig reclame voor Xbox (er is volgens mij wel een nieuwe nu) Verder niets.
Enigste minpunt vind ik hij had ietsje klijner gemogen. De X-BOX is veel te groot voor een Modern Apaaraat
Minputen m.b.t. XBox-apparaat: - lelijk uiterlijk; - te groot formaat; - ontbreken reset-knop; - verplichte DVD-remote om DVD's te kijken; - teveel geluid; - de laser van de XBox is echt waardeloos: ze hadden veel betere wat duurdere DVD-roms kunnen nemen: scheelt veel problemen met DVD's kijken (en ook sommige games spelen); Minpunten m.b.t. XBox accessoires: - DVD-remote heeft geen power on/off knop; - Initiele controllers zijn veel te groot;