Geen minpunten buiten als hij soms te lang op staat dan begint hij te happeren maar dat is vrij normaal en geen probleem
*prijzen van games (70 euro voor Halo is terecht, maar voor Blinx.....) *dat irritante piegeluid als ie aanstaat.
een groot minpunt vind ik dat de xbox veel moeite heeft met het lezen van spellen en dvd's. verder is het jammer dat er geen reset-knop op zit. voor de rest is het een prima ding, ik stoor me niet echt aan het zoemende geluid omdat mn boxen dat geluid bij lange na overstemmen.
Dat hij enorm veel dvd's niet speelt, met enorm veel storing dus...grrrrr En ook de topps2 games (ik denk nu aan gta3 en vice) die hij niet heeft....
ja maar das gewoon een afspraak van de publicer van GTA en PS2 dat ze die spellen alleen maar op de ps2 uitbrengen zodat mesnen voor die spellen een ps2 gaan kopen
t aller jammerlijkste vind ik toch dat er geen uit knop op de DVD remote zit maarja...I guess I'm just lazy... en hij had iets stiller gemogen.... maar toch: I love my box...
Ik vind het klote dat ja alles appart moet kopen, denk je een xbox te hebben zit er maar een controler bij geen eens een dvd kit en geen spel. dat heb je nu dan wel maar dat was in het begin nie , en het uitelijk mag van mij part mooier een gloeiende X bijvoorbeeld dat zal cool zijn
gebrek aan goede games Jezus wat veel kutspellen verder mogen die prijzen standaart wel met een tientje naar beneden geschroeft, 60 euro dus verder geen problemen hoor
volgens mij is het aansluiten van live met routers en netwerkkkaarten enzo het minpunt dat vinden meerdere denk ik wel irri (ik zelf ook snap er niet veel van)
Het formaat vind ik toch het grootste minpunt van de XBox. Hij past maar net boven op m'n kledingkast En ik ben het helemaal met Saaur eens; een aan/uit knop op de afstandsbediening zou het leven een stuk eenvoudiger maken.
Ik zie dat veel mensen het formaat als minpunt zien, Maar zeg nou zelf het is toch geen Gameboy? Je zet hem in de eerste instantie op een vaste plek net als een video of dvd speler die vaak nog groter qua formaat zijn. Hij is misschien dan wel groter dan andere consoles maar je krijgt er wel een hardeschijf in.