1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Wasteland 2 Directors Cut

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 15 okt 2015.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689


    [​IMG]

    Voor een volledig overzicht van de game kijk hier!. Informatie over de game, mechanics, tactics en veel, veel meer!


    - Under construction -
    - (c) Gakkie 2015 -
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2015
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben er ondertussen net aan begonnen, lang bezig geweest met het creƫren van een party. Wat een stats, skills, etc. Moeilijk om keuzes te maken :)
    Dit is mij party waar ik mee ga starten

    [​IMG]

    Als ik ergens zin en tijd heb zal ik een kleine openingspost maken. Voor de paar gamers hier de de game spelen :)
     
  3. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Lijkt me echt een topgame! Helaas nog geen tijd voor.
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Heb de game een uur of tien op de PC gespeeld. Ik vind het echt een geweldige game maar wegens tijdgebrek even niet mee verder gegaan. Binnenkort maar weer eens oppakken :)
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Fick!! Mijn dude met sniper raakt echt nul komma nul. Zeker zijn lenzen kwijt :confused:
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    NIEMAND SCHIET EEN IETS MAN
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zit er al lekker in. Al twee followers en de hele party bijna level 7. Gaat lekker tot nu toe en ik verlies me echt in alle stats enzo :)
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Mooie prijs voor deze game dus heb de game ook besteld. Krijg hem als het goed is morgen binnen.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat gameplay...

     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kleine Op gemaakt. Op de link die er staat kun je echt HEEEEEEEL veel info over de game vinden!
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heb de game binnen morgen als ik tijd heb ook maar even een begin gaan maken.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, vette game hoor. Volgens mij heb ik wel een major error gemaakt en ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken:

    De Red Skorpion Miltitia zit in Prison, de oude ranger basis. Volgens mij horen ze niet vijandig te zijn (in het begin in elk geval), maaar de eerste conversatie met ze liep mis en toe was het knokken geblazen. En dat blijft zo. Al drie maps achter elkaar. Zat ik ineens zonder ammo. Kon ik terug naar de Citadel. Ben nu bijna blut :x

    Ammo is echt schaars, darn! en geld (scrap) ook. Gaat ook steeds op aan ammo kopen...
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Loopt storm hier ... ;)

    Die major error die ik gemaakt heb zorgt er voor dat ik een onmogelijk gevecht voor mijn kiezen heb. later maar eens terug komen. Al meer plekken tegen gekomen waar ik wat ondermaats was :D
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wow thanks gakkie. Heb deze game helemaal gemist. Gelijk maar besteld en hopelijk morgen binnen. Ben benieuwd!
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hij is erg old school, maar (daar door) ook erg leuk. Gewoon weer wat anders. En de combat lijkt wel erg op die van X-com. Of eigenlijk moet ik zeggen dat X-com wel erg veel geleend heeft van Wasteland :D
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zit al aardig ver in de game. ik dacht eigenlijk bij het einde te zitten, maar de game is groter dan ik dacht.

    Ik ben toch best een seasoned rpg-er, maar dit is hard werken. Combat gaat me meer dan goed af, maar de quests zijn echt een crime. Van de week een hele avond (5+ uur) bezig geweest om een bepaalde quest line te doen. Ik wilde een peaceful solution, maar kreeg het niet voor elkaar. Zelfs niet door drie keer volledig overspelen en met een guide ernaast. De game is ERG gevoelig voor de volgorde waarin en welke dingen je allemaal doet en zegt. En zo kun je dus zomaar zonder er erg in hebben quests 'verpesten'. Ook in conversaties moet je goed opletten welke opties kiest en wanneer.

    En ook aangaande followers is het oppassen, je kunt ze makkelijk missen (bijvoorbeeld om dat je party Charisma te laag is), je bent ze zo weer kwijt als je niet oppast en zelfs als je dat wel doet!

    Helaas ook wel een aantal bugs tegen gekomen. Regelmatig een e-error en crash bij het laden van een map. Interface die niet meer werkt en een restart van de game vereist. Quick Save games die ineens automagisch hetzelfde zijn zodat je niet meer terug kunt, etc...

    Tot slot is de camera echt beroerd en blijf ik me aan ergeren. Ook is de map niet echt duidelijk...

    Al met al een leuke game, maar toch niet helemaal meer conform de wensen van deze tijd. We zijn beter gewend inmiddels. Een 7,5 krijgt hij van mij!
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Jammer van de bugs. Director's Cut laatst zelf op de kop getikt (via een kickstarter van een andere game). Ga deze titel zeker nog spelen. De game had ook niet zo'n groot budget, zoals bijvoorbeeld Divinity, tot zijn beschikking. Denk dat het resultaat desondanks best goed is gelukt.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Het is zeker wel een leuke game, maar toch wel ingehaald door de tand des tijds. Sommige mechanismen zijn gewoon niet echt tof meer en zijn we beter gewend.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Nou ja, het spel is 1,5 jaar oud ofzo haha. Denk dat het eerder een budget probleem is, iets teveel nadruk ook op het old skool gehalte ook.

    EDIT: vind die pasfoto's van jouw team trouwens erg stoer. Wat een shady team heb jij zeg! Zou ze niet in het donker willen tegenkomen, vooral die Gakme. :confused:
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Me an' my Ladies doin' some fine patrolling the Wastelands :D

    EDIT
    Net nog een domme 'fout' gemaakt. Vond een uber sniper. Dus die geequipped en alles wapen mods van mijn oude sniper, ook niet slecht, overgezet. Oude sniper verkocht. Tijdje later in een gevecht kan ik niet schieten ??? Wat blijkt, de nieuwe sniper gebruikt andere, zeldzame, ammo. En die heb ik niet :x Zit je dan met een waardeloze main sniper. En geen idee weer waar ik mijn oude heb verkocht. I'm searching ... :D
     

Deel Deze Pagina