1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Wasteland 2 Directors Cut

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 15 okt 2015.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    LOLZ

Dit soort anekdotes maakt games vet.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Uitgespeeld!

En de tweede helft van de game werd echt een drag. Blij dat ik hem uit heb en dat ik er vanaf ben. Wat een buggy game. En dan is dit nog wel de enhanced edition! Veel bugs en ERG veel crashes. Werd er gek van. Vanavond het einde: 3 soortement van boss fights achter elkaar. Nergens een trophie voor, zelfs niet voor het einde. De trophies zijn trouwens sowieso onzinnig en bugged. En over dat einde, de final fight, pulled the game weer een cheap ass tactic
    Een van mijn party members loopt over
    . Bovendien zijn de eemies zwaar overpowered en veel in aantal. Daarnaast nog 2 sharpshooters met belachelijk lange range (veel langer dan mijn eigen snipers), dus een crime om bij ze te komen. Zeker om dat ze je met twee hits omleggen en het blijkbaar niet uitmaakt of je in cover zit. Afijn, dik een uur met dat laatste gevecht bezig en ik los het laatste schot op de laatste enemy ... crashed die %&$^%%*&^#^(*#^ shit weer. Weer heel dat gevecht overnieuw doen. Bleeeeeeeeeerk. Helemaal klaar ermee

Eindcijfer: 5,5
    Er is potentie, maar dit is echt niet meer van deze tijd ...

NEXT!

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Aah jammer! Nog steeds benieuwd, maar erg opvallend dat het spel nog steeds zo buggy is.

Deel Deze Pagina