Wat als downloadable content PGR2?!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door alibi, 7 dec 2003.

1. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens iemand op de Bizarre forums zou hij plaatjes gezien hebben van de nieuwe 612 in een blad, ik denk niet dat het waar is, maar het zou wel een goede auto zijn als downloadable content.

Anders mag een 288 GTO of Daytona ook :)

2. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou is het niet zo dat sommige klasses minder auto's hebben dan de andere klasses? Misschien kunnen we zo zien wat voor klasse auto's we een beetje kunnen verwachten en als het echt zo is, dan liggen die auto's allang klaar...

En over de steden, er waren geruchten dat ze de PGR 1 steden naar PGR 2 zouden brengen. Maarja alles zal wel geld gaan kosten en dan ben ik eerlijk gezegd niet echt geinteresseerd...

3. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf denk dat er wel een heleboel geintreseerd zullen zijn. want het zal een fractie van de prijs zijn die je nu nog zou neer tellen voor PGR. ik zou het wel doen denk ik. maar dan moeten ze die steden natuurlijk wel ff wat verbeteren.

4. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wow ja een spyker, dat zou pas echt vet zijn zeg.

5. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    JAh breng gewoon een groot pakket uit , de steden uit deel 1 met bij behorende challenges om nieuwe autos te unlocken :) Paar mooie autotjes erbij zoals de nieuw Mitsubishe EVOVIII en de Outlander, ook een eclipse spider zou wel netjes zijn :) Misschien nog een volvo voor de fun. BMW X3 enne een Volkswagen transporter :)

6. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_ Fiat Panda_O_ _O_ _O_

7. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Het zou zomaar kunnen...

1) onderdeel van Seat/Volkswagen
    2) past mooi in bestaande klasse
    3 ) is auto van het jaar geworden...

Maar er zijn denk ik meer redenen te noemen om hem niet als DC aan te bieden....

Dat van die licentievermelding in de manual (voor o.a. Lambo's) is imho echt bullshit. Ze kunnen mensen op het moment van downloaden de licentie laten lezen en voor de mensen die geen LIVE hebben hoeft dit ook niet in de manual te staan want die kunnen hem toch niet downen...

8. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Fiat Panda is niet van de VAG group, Fiat zelf het "hoofdmerk" van de Fiat-groep die verder ook nog Alfa Romeo, Lancia, Maserati en Ferrari omvat.

En dat hij goed zou passen in een bestaande klasse...welke dan? De compact sports klasse bestaat uit onder meer Golf R32, Clio V6, Focus RS, Civic Type R, en dat zijn allemaal auto's met meer dan 200 pk. Het is dan wel de beginklassse in PGR, maar objectief gezien zijn dit stuk voor stuk erg snelle auto's, goed voor 0-100 in minder dan 7 seconden en topsnelheden van dik boven de 220. De Panda heeft als sterkste motor een 1.2, er staat een 1.4 gepland. Kortom, de snelste versie zal ca. 100 pk krijgen, en dus bepaald niet het asfalt gaan verbranden met zijn superprestaties. Ik begrijp je punt dan ook niet helemaal :confused:

9. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    laten we er een nemen uit het oosten van europe de trabant....

lekker platvloers..

de auto's die in PGR:2 zitten zijn inderdaad stuk voor stuk race monsters.. dus zullen de auto's die je extra kan downloaden ook snelle jongens worden binnen hun licentie natuurlijk..... anders ga je auto's krijgen die niet kapot kunnen.....

10. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Super race bak man die Panda.... :+. Er zou misschien het e.e.a. "bijgedacht" moet worden...

Foutje, wie had gedacht dat ze tot de fiat-groep behoren... Maargoed het veranderd opzich niks want er zit een Lancia en Ferrari in... licentietechnisch dus al helemaal geen probleem...

11. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    er zijn zo veel die ik er in wil: 911 gt3 rs, evo 6, mclaren f1, spyker c8 double 12, ferrari 575GTC, callaway, enz, enz...
    Jammer dat ik geen live heb... Hopelijk oxbm? of een disc net als bij de amerikaanse doa 3???

ferrari 575GTC

spyker c8 double 12

mclaren f1

mitsubishi lancer evo 6

porsche 911 gt3 rs

callaway c12
    [​IMG][​IMG]

Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  12. alibi

alibi Guest

kunnen we niet wat meer pics posten?!!? niet iedereen weet natuurlijk hoe alle auto's eruit zien!:p

13. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Lambo's zijn natuurlijk altijd welkom en wat nieuwe steden, dat wat iedereen al zegt de race's enzo uit vorige deel en de auto's, maar er zijn teveel mooie auto's hoop dat het iets mooi wordt van die downloadable content!!

14. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Over die Panda... die nieuwste komt vast ook wel in een GT versie ofzo uit.
    Ze moeten maar een groep doen met Rallyauto's :) . Dat je racet op paar rally parcours. Kan wel stoer zijn :cool:

15. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    1 auto zou ik er erg graag bij willen zien:

De bugatti veyron 16/4

topspeed: 408 km/h :9 }:] _O_

Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  16. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Deze bedoel je dus:

/EDIT: Stomme link werkt niet. Denk dat de foto te groot is. Jammer :{

17. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Hier komen dan wat pics, hopelijk doen ze het:

Bovenkant:

Binnenkant:

Hier kijk je tegen aan in de game:

Motortje :):

18. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Bugatti EB110

De Murcielago uiteraard

Volvo S60R

Aston Martin Virage

Oh Yeah:cool: :cool:

Mercedes SLR

Dat zou wel al volstaan denk ik

19. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij zit fiat heeft fiat ook nog wat met GM maar dat ter zijde. Op zich zouden er heel wat auto's in de compact classe bij kunnen komen vbtje Alfa 147 GTA. De lichtste auto in de compact classe is de mini met 160 pk geloof ik. Touareg hoorde er eigenlijk ook wel bij ja. Het lijkt me ook wel leuk om een super station/avant/break classe te maken, dan kunnen ze meteen de rs6 uit de coupe klasse halen.

In die klasse zouden bv de volgende auto's wel leuk passen:
    Volvo T5, audi rs4, aston martin xxx (k weet niet welk type het is er is maar een aston station denk ik), nou er zijn er vast wel meer kan ze zo niet verzinnen maar ja.....

20. Def XR

Def XR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina