Rare's Grabbed by the ghoulies lijkt Zombies ate my neighbours voor 2003. Conker zou nog wel leuk kunnen zijn, Kameo heeft ook nog wel kansen maar ik vind de vormgeving van de creatures/animals zo ontzettend lelijk...Mij maakt niemand wijs dat er nergens character designers op de markt aanwezig zijn die dit veel beter zouden kunnen. Dat vind ik trouwens een echte Rare fout: het matige tot zelfs lelijke design van de characters (met soms een uitzondering maar daar kom ik nog aan toe) de main characters kunnen er nog wel mee door maar de rest.. Maar als je het mij eerlijk vraagt moet ik toch bekennen dat de komende games van Rare mij eigenlijk totaal niet aanspreken.
Perfect Dark Zero is de enige titel waar ik echt op zit wachten (en die tevens een uitzondering is qua characterdesign) maar als je dan hoort hoe lang het nog gaat duren voor die game uitkomt....Niet dat wachten voor een supergame erg is maar de data die we nu horen vind ik wel erg overdreven voor een veredelde FPS. Zolang hoeft het toch niet te duren om een game in dat genre te bouwen. Zeker als de planning voor de game waarschijnlijk al loopt vanaf het releasen van Perfect Dark op de N64 in 2000. De game is zelfs van de Rare site verdwenen bij de upcoming games, hoeveel jaar wil ze er nog over gaan doen? Volgens mij had Microsoft hogere verwachtingen van deze ontwikkelstudio, Rare is gewoon niet productief genoeg om een investering van zoveel miljoenen dollars te verantwoorden.
GRTZ
Toyota Yaris
Laatst bewerkt: 28 sep 2003