Wat ben jij: Verzamelaar of verkoper?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banzaiaap, 12 nov 2007.

1. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel wat spellen verkocht die ik nooit meer zal spelen. VOoral tegenvallers! maar soms heb ik spellen dubbel en kan met wat winst spellen verkopen. Zoals met de xbox is het beter om te wachten dat de spellen eerst een tijdje uit zijn en dan voordat ze classic worden direct aan te schaffen. Ik heb een hekel aan die classic dozen. Gelukkig is de xbox classic versie mooier dan de playstation. Playstation heeft van die stomme cd's zonder een foto op de cd en dat vind ik zonde.

2. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik ben een verkoper. Ik bijna wel alle consoles van vroeger gehad, maar heb die steeds weer verkocht, omdat ik anders geen geld had om de nieuwere generatie console te kopen :)

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Damn chrono trigger nog :D. (dat zie tegenwoordig nooit meer, hele hele goeie game trouwens)

Zelf ben ik toch wat van beide normaal gesproken verkoop ik nooit mijn games. Maar toen ik naar de 360 overging heb ik de xbox met wat games verkocht. (en de beste games gehouden) Ook heb ik nog een dreamcast staan met 4 games. (Sonic Adventure, Jet Set Radio, Sega GT, Trickstyle)

4. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuke items hoor! ik zou de nintendo wel willen overkopen van je en nog wat N64 spellen ;) kun je me mailen met spellen lijst en vraagprijs etc?

trunks102@hotmail.com

5. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, ik koop juist meer dvd's dan ik huur. Ik vind veel films de moeite waard om meerdere keren te zien, die koop ik dan ook.
    Films die me leuk lijken om 1 keertje te zien huur ik liever, tenzij ik ze voor 1,99-3,99 ergens te koop zie staan, want dan kan je ze bijna net zo goed kopen en evt een 2e keer zien mochten ze toch erg leuk blijken.

Wat games betreft:
    Voor PC heb ik een hoop meuk aan origineel, maar die staan zo'n beetje allemaal stof te happen. Voor m'n Dreamcast heb ik maar een handjevol originele spellen en veel gekopieerde troep.
    Heb sinds kort een Xbox 360, maar ik denk dat ik toch meer tussen verkoper/verzamelaar in zal zitten:
    Sommige games zal ik willen houden, omdat ik af en toe iets anders wil spelen dan RPG's ed. Dus Forza2 zal ik wel houden en een leuke shooter ook. Verder zal ik games die me enorm zijn bevallen ook wel houden om ze later nog eens te spelen, maar veel games zou ik toch proberen door te verkopen, zoals:
    - shooters -> van shooters speel ik graag de single player campaigns, maar multiplayer gaat me na een tijdje vervelen, omdat je eigenlijk steeds hetzelfde doet. CoD 2,3 en 4 wil ik alle nog spelen en Halo 3 ook en evt andere leuke shooters ook, maar uiteindelijk zou ik alleen degene houden die ik multi player het leukst vind.
    - race spelletjes -> Een Gran Turismo achtig spel (die ik nu heb in de vorm van Forza2) vind ik eigenlijk wel genoeg. Misschien dat ik nog eens een combinatie van race/shooter koop.
    - RPG's/Adventure -> Als ik het een koel spel vind houdt ik hem (zoals 'Oblivion'), als hij leuk was om een keertje te spelen, maar niet super dan zou hij ws. toch gaan stofhappen.

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij ben je niet meer rijk met al die dingen, maar juist een stuk armer dan je had kunnen zijn ;)

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik hou ook alle games.Maar die da echt slecht zijn wil ik niet in mijn kast.Zoals tmnt die ik snel weg heb gedaan

8. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben allebei

Verzamelaar omdat ik alle echt goede games zeker wel bewaar en games als Bioshock zelfs een collectors editie wilt hebben of een faceplate erbij wilt hebben als die van de game bestaat.

Daarnaast ben ik een grote Tom Clancy games fan en die spellen doe ik dan absoluut niet weg.

Ik ben een verkoper qua mindere games die wel erg leuk zijn om te spelen zols bijvoorbeeld Rayman Raving rabbits.....ergleuk maar geen waarde voor mij om te bewaren , speel ze toch nooit meer....

9. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verkoper, en altijd geweest.

Vroeger zo'n oude spelcomputer gehad van de 1e foto van Modder-eter. Weet ik niet veel meer van maar weet dat ik hem had (A)

Zelf ooit 2e hands ps1 gekocht met spellen.
    Die na jaren weer doorverkocht en geld bijgelegd voor de ps2.
    De ps2 weer verkocht om een psp te kopen. psp verkocht om een xbox 360 te kopen, jawel maandje geleden de overstap gemaakt. Was altijd sony controller gehecht, maar nu overgestapt en controller is wat groter met meer knoppen, maar bevalt ook super. Dus geen spijt van, als toen de prijsverlaging van de ps3 al was geweest, had ik waarschijnlijk ps3 gekocht, omdat ik altijd sony's had.

Ook spellen, vaak had ik het geld wel voor een nieuw spel, maar is de overstap sneller maken voor nieuw spel als je oude verkoopt die je niet meer speelt of niks vindt. Zo nu ook, halo 3 die bij mn xbox 360 zat, vind ik geen leuk spel en ga deze daarom verkopen, heb op het moment zelf PES2008 gekocht en Skate te leen dus kan met die 2 al even vooruit. Als ik halo 3 heb verkocht ga ik denken welke ik ga kopen NFS Pro Street of COD4 :9

Vroeger op basisschool weet ik zelfs nog dat ik pokemon had. Rood blauw & geel, maar daar raak je op uitgekeken als je ze allemaal hebt uitgespeeld. Dus 2 verkocht, haha, was toen al bezig :9

PES08 zal ik wel altijd blijven houden, als ik binnenkort een 2e controller heb, zijn voetbalspellen altijd geweldig om te spelen. Ik zal niet volgend jaar de nieuwe kopen of fifa kopen, met 1 voetbalspel op de 360 vindt ik het al goed.

Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  10. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Verkoper. Mijn collectie bestaat nooit uit meer dan 4-5 spellen. Zodra ik een game zat ben verkoop/ruil ik hem zodat ik een nieuw spel kan kopen/ruilen. Vicieuze cirkel?

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Verzamelaar. Doe geen games weg, alleen als ik ze echt totaal niet geen ruk meer aan vindt. Misschien net 3 games verkocht in totaal. Anyway, heb PGR1 tm 4 :cool:

12. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0

Goed, dit is dus niet een up to date foto en ook niet echt scherp, die zal ik wel binnenkort maken. Maar om alvast een impressie te geven.

Wat er nog mist: Paar xbox360 games, mijn HD-DVD's en gears of war faceplate

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dude spaar je ze ofso :+ Beetje van mij en heel wat van me broer. Vanwat games geen hoesje...Mist nog PS2, xbox en 360 spellen...

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zeer zeer niet scherpe foto ma'ja: (lijkt eigenlijk niet eens zoveel :p ma'ja dat zijn zowat alleen m'n 360 games.

15. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verzamelaar. kan t moeilijk over me hart krijgen om een game te verkopen, daarom doe ik dat nooit. ik ben ook zo iemand die soms zin krijgt in een game die ik al lang niet meer gespeeld hebt, en dan heb niet het gevoel van ''balen dat ik m verkocht heb''. ;)

16. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben vna verzamelaar naar verkoper gegaan, kan al die troep om me heen nietmeer uitstaan. Bovendien haat ik de waarde vermindering na een aantal jaar en doe ik er toch niks meer mee.

17. timecop

timecop Sonny Crockett

Leuk Bevonden:
    0
    Was verkoper, Achteraf ontzettende spijt van gekregen dus ben het verzamelen nu weer aan het oppakken ,binnenkort aantal foto'tjes :)

18. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verkoper, al heb ik wel een klein rijtje staan.
    En 5 boxen van Stargate-SG1 en 2 van Stargate-Atlantis, dus dat vult ook wel :p
    En een heeeeeleboel boeken :+:+ \o/:thumbs:

19. flygirl

flygirl New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verkoop alleen games als ze heel erg tegenvallen of ik ze echt nooit meer speel, maar over het algemeen hou ik toch wel al mijn games.

20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben toch meer een verzamelaar.
    Ik heb nog een 15 tal xbox spellen liggen. Alleen de beste dan:

BIA
    PGR
    Halo's
    Kotor
    Fable
    Forza etc.

Bij mijn 360 heb ik 2 spellen verkocht. Eentje omdat er een GOTY editie van aan kwam (Oblivion). En NFSMW omdat ik dat echt een ruk spel vond die wilde ik niet eens in mijn collectie. Voor de rest heb ik al mijn spelletjes nog.

Deel Deze Pagina