1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat betekent dit? (2e keer)

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pejannl, 11 feb 2003.

1. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    in die vorige thread stelde je 1 vraag, op die vraag kon maar 1 antwoord gegeven worden, ik kon niet weten dat je meer informatie nodig had

jij beweert dat ik al eens een vorige keer 'onhandig' reageerde, ten onrechte, want je was daar ook in fout, niet als enige, maar daar probeerde je iemand te vernederen, door een totaal nutteloze reactie te geven
    ik heb een stil vermoeden dat het je nog steeds dwars zit, terwijl ik je die reactie niet meer kwalijk neem (iedereen maakt fouten, ook ik, maar ik kan mijn fouten toegeven)

maar goed, ik had de thread niet moeten sluiten, maar om daar nu zo'n drama van te maken, dan kan je toch ook niet relativeren

ik kan me trouwens herinneren dat jij nog geen maand geleden mij ook had bestookt met pm's, je beschuldigd me van iets dat je zelf doet, beetje hypocriet

daarbij heb je op geen enkele pm geantwoord, terwijl ik pogingen heb gedaan om je te helpen en om dit misverstand uit te praten, maar het moet wel van twee kanten komen

edit: overigens was ik niet de enige mod die dacht dat je een antwoord had gekregen, zowelm Martijn als Gerbio deelden mijn gedachte

Nu stel je plotseling een heleboel mer vragen, dat had ik niet kunnen voorzien
    ik hoop dat het bij deze uitgepraat is, in de toekomst zal ik voorzichtiger wezen met het sluiten van threads

Deel Deze Pagina