Wat een hoop zielige agsten hier weer met een hoop zielig commentaar. Commentaar leveren mag hoor, maar check je fucking facts. a. ports komen doorgaans eerst uit op de PS2,. waarom omdat de PS2 verreweg de grootste afzetmarkt heeft, pas na een poaar maanden komt dan de Xbox versie. En die doen we niet meer groot omdat hij alleen grafisch wat verschilt van de Ps2 versie. b. Echt elke dag worden we wel weer beschuldigd pro iets te zijn. Dat geeft al aan dat het nergens op slaat. Jurjen houdt van N, klopt, maar zuijn cijfers van die spellen zijn lager dan het officiele N blad. Bovendie doiet hij geen Xbox games, dus wat zeiken jullie dan. En wat zieken jullie over de cijfers, onze cijfers zijn nota bene wat hoger dan die van het officiele Xbox mag. Dat kinderachtige fanboy gedrag hangt me meer en meer de keel uit. Gelukkig zie ik die gasten van Xboxworld wel eens en daar kun je tenminste normaal mee praten, anders kwma ik hier al niet meer. O ja, dat anti Xbox blad had wel Enclave en Splinterceel speelbaar op Megafestatie, twee deals met Xbox games dagboeken inde PU, dus wat nu anti Xbox. Leer het nu eens, elke console heeft goede en slechte games. maar een slecht cijfer en de PU zuigt weer en we zijn weer kut. Erg zielig. Als je een echte fan bent, dan kun je tegen kritiek. O ja, waar de discussie over ging, dit zieligte blaadje heeft wekelijks goed contact met Ms Ned en VS. Men is druk bezig de kleinere controller naar Nederland te halen. de kans is groot dat ze er massaal met Kerst liggen. Maar eerst moet er overschotje zijn uit Japan. Ze maken ze noig niet speciaal voor Europa en de VS. JJ
JJ haalt me de woorden uit de mond PU is gewoon een vet blad maar niets pro dit pro dat. Bijna iedereen geeft eerlijke revieuws en zo hoort het. En ze hebben nog gelijk met die Controller S ook nog
Dat geeft toch juist aan dat meerdere mensen dat vinden? Anyways, ik stang maar een beetje, is niet leuk als je onbevooroordeeld een blad in mekaar probeert te steken en het meeste commentaar gaat daarover, liever wat kritiek waar je wat mee kan. Denk wel dat het een hoop youngsters zijn die wat schreeuwen en dat de mensen die het blad al lang lezen daar wel gewoon mee doorgaan. Nog ff wat anders, S controller is te bestellen voor ong. 43€ op http://www.dvdboxoffice.com
Dat bedoelde ED dus met spelfouten eruit halen Enzovoorts kiddin' hehehe Wat het nadeel is van gamemags is dat de cijfers en oordelen allemaal subjectief zijn....De beschrijving van de games is natuurlijk objectief, maar bijv. MGS2 dat niet zo goede cijfer geven (volgens velen, ik vond het wel een ok cijfer) was puur gebaseerd op het feit dat Boris (wassut toch) teleurgesteld was....En dan kun je nog zo hard zeggen dat ze bij de PU of andere bladen geen fanboys zijn, maar we zijn allemaal mensen en iedereen heeft een bepaalde voorkeur!! Owja JJ hoort eigenlijk wel bij de coowlen samen met Jan, alleen hehehe ik had de stem van JJ heel anders voorgesteld Mzzl greetz Jeroen
Re: De PU Zielig commentaar! jammer dat WC wel goed was... Maar ja, jij zal wel van het iss kamp zijn, maar hou dan a.u.b je zouteloze kwek en vermoei ons niet met deze uitspraken! Pu is gewoon goed, En daar zullen er meer achter komen als ze het blaadje eens goed gaan checken... NIX pro dit of dat (ok, jurjen wel maar goed, dat is gewoon een lozer!!) en die humor in de PU (check de onderschriften) kom je nooit of de never niet tegen in de andere bladen!
Ach ik koop de PU ook wel eens, best wel aardig blad. Alleen vind ik het jammer dat er over het algemeen (vooral deze keer)tamelijk weinig over de Xbox instaat. En aangezien daar mijn interesse naar uitgaat.
jjpu: Cool dat je de tijd hebt genomen om te reageren Heb het maar een paar keer gelezen (als ik met de trein ga, wat vanwege de NS steeds sporadischer wordt) en vond het geinig leesvoer. Als er iemand wat meer Xbox moet promoten is het MS wel. Hun launch campagne was gewoon belabberd. Geef dat maar door
Re: Re: De PU Als ik humor wil kijk ik wel naar Waku Waku, objectieve reviews hebben ze misschien volgens jou wel bij de PU, maar mijn subjectieve mening verschilt nogal van die van hen dus vind ik het blad van niks (IK VIND..mening geen feit)....gun valkyrie een 4...komop zeg..prutsers
Re: Re: Re: De PU HEHE, ff benaderen zoals je het zelf zei; Dat is dus hun MENING, en niet een feit! Er zijn altijd wel mensen te vinden die een spel wel leuk vinden ondanks dat de PU een 1 geeft! dit zijn gewoon meningen! Daarom is het ook zo fijn als je al lang abonnee bent en je dus ongeveer gaat weten wat de smaak is van de verschillende peep's daar, dus na een tijdje weet je gewoon; Als bijv. JJ het leuk vind, dan zal ik het ook wel leuk vinden want die gast heeft ongeveer dezelfde criteria voor een game...
Re: Re: Re: Re: De PU Nope maar zoals ik al zei liggen de meningen van mij en ongeveer de gehele PU redactie ver uit elkaar, dus vind ik het blad niks. Overigens is dit met veel blaadjes hoor, ook de goede, OXM uk had in zijn 3e editie een review voor ISS2 met een 5.5 waar ik achteraf de ballen van snapte. De vriendelijk reviewer zei dat hij niet kon scoren met het spelletje. Een week nadat ik hem had aangeschaft, en al flink wat wedstrijden had gespeeld en zelf al wat mooie goals gemaakt, waren er 2 jochies van 8 mee aan het spellen, eindstand 3-3. Moraal van het verhaal: huur als gamesmag nooit een motorisch gestoorde in . Het liefst ga ik bij aanschaf van een game dan ook af op een gemiddelde van reviews, zoals ze dat bij xbox.gamezone.com weergeven. Erg handig (maar ook niet betrouwbaar want JSRF zoog voor mij nog steeds )
Ach wie zegt trouwens dat het DE JJ is?? Ik kan ook wel een acount aanmaken....TupacShakur ofzo geen mens die het dan gelooft.....achja misschien is dit een domme post, maarik heb weinig geslapen gisternacht
Ik moet zeggen voor vechtgames vind ik hem niks, knoppen te ver uit mekaar + ik had gehoopt dat die witte button iets beter bereikbaar zou zijn. Dat was teleurstelling, bij games die ik al veel gespeeld heb inzetten begin ik niet aan, ben je net gewend... Maar toen ging ik een potje racen en....wadadaddadamn! Veel relaxter, je triggers zijn made for racing gewoon, een stuk lichter in te drukken als de gewone, heb dat met m'n 4 gewone vergeleken, ligt lekker in de hand. Met echt grote klauwen istie wel wat klein. Er is altijd wel iets te zeuren en hij had van mij net een tikkeltje groter gemogen, niet veel, een tikkeltje zeg ik. Bla bla bla, geen must have voor veel geld maar als je er voordelig aan kan komen...dan zou ik hem wel kopen. Smassels.
Sorry dude maar het is de JJ check zijn aankondigingen op dit forum over de magafestatie maar.. Trouwens ik en (ik geloof) het meerdendeel van dit forum zijn geen fanboys. K had altijd al Gamers Unite als mijn sig en een meer mensen zijn dit gaan doen k vinnet heel cool als iedereen dat zou doen ook op andere forums om te laten zien dat je tegen die irritante fanboys bent. en ik denk dat de PU zich op een aantal punten wel heeft bewezen dat ie echt geen enkele console voortrekt.. (splinter cell op de megafestatie cool toch?)
JJ lief ghighi. Maak je maar geen zorgen, meerendeels van ons leest het blad (ik inbegrepen, count on that) iedere maand. Je moet je niet zo druk maken om een paar losers. Wij hebben je graag hier ennuh regel 's ff paar spellen dan voor ons, dan mag je me 1 PM sturen . Ok, sabri gaat nu echt slapen, sabri doodmoe. Hadi ghoi ghoi
hehe, maar ff serieus, iedereen leest gewoon wat hij/zij wil en hij /zij hoeft daar echt geen verantwoording voor af te leggen. Maar als je met argumenten komt om het blad af te kraken kom dan met harde feiten waarom je het blad nix vind, en loop niet alleen te lullen van: Als een blad een Fifa game een goed punt geeft zuigt het.... Dat vin ik niet echt een toonbeeld van intelligentie
Shit, ik schaam me voor mijn eigen community. Nouja, kan hier wel een heel lang verhaal gaan neerzetten over alle domme mensen hier, maar het komt erop neer dat als je een blad niet goed vind je het gewoon niet moet kopen . Over de controller zelf : Xbox Controller is fijn, maar als je veel de ABXY BW knoppen moet gebruiken is de S Controller fijner (krijg hem deze week binnen).. Ik brouw er dan ook wel ff een verhaaltje van.
ER zijn hier waarschijnlijk toch nog een hele zooi anti pu mensen, want ik begon gewooon over de controller s en daar is bijna geen woord over gesproken