1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat de PU zegt over controller S

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flood, 27 jul 2002.

  1. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjek mij!:9 Jaja, kweet, je zei bijna.:)
     
  2. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Exactemento FANBOYS zuigen!!! Maarja Han ik kan me nog een bepaalde zaterdag herinneren }:] Achja Pu is wel coowl, ik ben echt al ongelofelijk lang lid....kheb zelfs mijn Donald Duck er voor opgezegd toen ik moest kiezen tussen de 2 bladen....
     
  3. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga de controller S ook bestellen, alleen niet omdat ik verw8 dat hij zoveel beter zou zijn als de oude! Daar ben ik al heel tevreden mee!

    maar het is inderdaad een feit dat die oude controller nog al lastig kan zijn voor mensen met kleine handen, en aangezien mijn vriendin niet echt kolenschoppen heeft, bestel ik er 1tje voor haar. Maar dat ding lijkt me nou niet echt wat je zegt handig, Die 2 analoge sticks zitten veel te dicht op elkaar enz...

    Maar ja, ik hoef er toch niet mee te gamen :)
     
  4. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb hem al. Had er www voor staan, nitwit die ik ben...

    Estupido !
     
  5. DesVixel

    DesVixel New Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gister ff aan het msn-en met de baas van gamesenzo (das een winkel, zit in utrecht, alkmaar en nog ergens) En die zij dat ze vanaf september de europese controller s gingen verkopen.
    Dus das al erg snel. Ik heb al 2 controllers van mezelf verkocht en daar haal ik binnekort 2 controllers S van.
     

Deel Deze Pagina