1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat doe jij het eerst in Liberty City?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wat doe jij het eerst in Liberty City?

    Zelf zal ik als eerst gaan rondkijken en een beetje gaan cruisen door de stad. De verhaal lijn zal ik denk ik pas later gaan doen, Liberty City zal immers zoveel te bieden hebben.

    Hoe zit dat met jullie? Wat doen jullie het eerst wanneer je GTA IV voor het eerst speelt?

    Ik ben benieuwd naar jullie ideen:b:
     
  2. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal denk ik ook eerst ff lkkr chille en alles bekijken, laterna overgaan op de verhaallijn inderdaad :)
    vooral alles bekijken en alle auto's stele enzo :9 haha
    eerste post btw :D
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Beetje rondrijden, kijken hoe het combat system werkt enzo. En missie's doen uiteraard.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Hangt er van af hoe het begint. Het eerste wat ik doe is denk ik een auto stelen, vervolgens wat mensen overrijden zodat ik de politie achter me aan krijg. Dan kijken hoe het politie systeem er een beetje uit ziet en dan de metro pakken. :eek:
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Rustig aan de omgeving verkennen, het nieuwe combat systeem checken en wat missies natuurlijk! Met dat laatste zal ik er waarschijnlijk heel langzaam over doen omdat ik eerst wil genieten van de game zelf dan snel missies te gaan spelen. En ik ga natuurlijk ook als eerst een motor zoeken om daarmee te kunnen racen.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb in nog geen enkele GTA de verhaallijn gevolgd, dus dat zal ik ook nu weer niet (onmiddellijk) doen. :)

    Gewoon een beetje rotzooien in de stad dus. :9
     
  7. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die ik zie neerknallen, wat auto stelen, en een beetje de stad verkennen.
     
  8. SysanApse

    SysanApse Guest

    Hoertje gebruiken en dan neer knuppelen.
    En dan gewoon weer normaal doen.
     
  9. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga als eerste naar die achtbaan om te kijken wat je daar mee kan en dan ga ik gewoon een beetje rotzooien in de stad:D
    En dan natuurlijk de missie's:)
     
  10. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga eerst rond rijden in de stad en de stad natuurlijk verkennen wil niet te snel met die missies etc. beginnen maar ook een paar mensies vermoorden en de politie uitdagen :)
     
  11. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    taxi pakken..
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Leger basis oprennen...
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    De 5 sterren proberen te halen en dan de stad terroriseren met de bazooka en me de helicopter :x
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Zat worden :)
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Een beetje de stad rondrijden (zeker Central Park als dat al kan), en met mijn maten zat worden. Eerst even een car jacken natuurlijk dan.
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Een ''I love Liberty City'' T-Shirt kopen en als een tourist door LB heen gaan. :+
     
  17. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    wat ik altijd als eerst doe, dus nu ook: eerst rondlopen, de stad in me opnemen en dan iemand op zn bek rammen, gewoon zodra ik een eerste aanleiding krijg:)

    kan zijn dat iemand wat naar me roept, of dat iemand me (bijna) aanrijdt, of wat dan ook. loop ik op m (of haar) af en sla m helemaal kapot:lol:. dan een auto jatten en als een lijpo iedereen die ik kan raken, overrijden tot ik dood ben. En dan maar eens t verhaal checken.

    haha, wat een game toch:thumbs:
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    iedereen die ik tegen kom, tegenmd e grond aan slaan :p En dan ff zoveel mogelijk politie achter me aan krijgen, en dan een keer de story line.
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon wat aanpappen :)
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Rijdend in een muscle car door Liberty City cruisen. Met de missies begin ik later pas.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina