1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat doe jij het eerst in Liberty City?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat komen er toch leuke kanten van members naar voren in deze thread 8)
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Stukje varen in een boot, kijkend naar de zonsondergang is ook erg mooi. Daarna de club in met Roman of een potje gaan poolen.
     
  3. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik eerst even kijk hoe de controls werken, dan even de eerste missie dat moet meestal. dan wordt je een klein beetje wegwijs en daarna maar een paar agentjes in elkaar ga meppen:b: of meteen de online mode proberen :)
     
  4. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    vanaf gta iv heb ik ook weer live dus :p de multiplayer lijkt me ook zo gaaf, heb je dan ook heel de stad tot je beschikking?
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik had zo graag dit: http://youtube.com/watch?v=au0Zjn3eB9k gedaan maar volgens mij zit de fiets er niet meer in. Dan maar een paar missies spelen en wennen aan de nieuwe wereld en physics.
     
  6. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    euh sorry maar wat zijn physics ja nu voel ik me belachelijk
    of is dat hoe de mensen reageren als je bijv met je auto full speed
    hun inramt of ze dan blijven staan of wegrennen
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als Jack Thompson dit ziet.








    dan ga ik hem virtueel afknallen:D
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Inderdaad, wanneer bepaalde mensen dit lezen gaan ze meteen allerlei vervelende conclusies trekken. Mensen die denken dat we dit niet alleen dindsag/woensdag in een game gaan doen, maar een dag erna ook in het echt.

    Die mensjes zijn geloof ik bang dat 'wij' het verschil tussen games en werkelijkheid niet zien. Een hoop ophef maken over geweld en games, omdat we zogenaamd niet het verschil kennen tussen games en werkelijkheid en moordmachines worden bla bla bla. Laat ze voor zichzelf spreken, maar hoe mij (ONS!?) erbuiten.

    EDIT:
    Ontopic:
    Wat ik ga doen:
    Een taxi stelen en handrembochtjes maken over het trottoir. Hopen dat ik mensen raak en dat de bandensporen rood worden ipv zwart. (bij andere GTA's werden ze rood)

    EDIT2:
    Hmm, als je dit zo als buitenstaander leest dan klinkt het wel alsof ik (en sommige anderen hier) toch serieuze psychische problemen hebben. :) :) Gelukkig is het maar een spelletje.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ach ja, die mensen moeten iets hebben om op te zeiken, ze hebben waarschijnlijk te weinig aandacht gekregen thuis en moeten het krijgen op een vervelende manier |:-
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het wordt pas echt erg, wanneer politici dezen mensen geloven, en allerlei wetten gaan opstellen.
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    gta maakt een hoop dingen waar die je graag wilt doen maar natuurlijk niet echt gaat doen (al zijn er natuurlijk altijd mongolen die dit zouden doen). En daarmee bedoel ik lekker omatjes die niet snel genoeg zijn met oversteken overhoop jagen, expres zo hard mogelijk door rood rijden en kijken wat er gebeurt, en dan heb ik het nog niet eens over lekker iedereen op straat neerknallen met een shotgun.

    En over dat filmpje met dat fietsen door new york, erg vet! Maar idd geen fietsen in GTA IV, dus moet je het maar met een motor doen:)

    Kga trouwens ook lekker met een motor door Liberty City toeren. Ga binnenkort met motorrijbewijs beginnen dus dan kan ik hier vast wat oefenen (lees: zoveel mogelijk mensen proberen te raken zonder te vallen)
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  12. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    durf je wel he oude vrouwtjes omkarre:p maar loopt egel over straat ho maar

    sorry slaat negens op :D
     
  13. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst maar een paar missie's doen. daarna een paar man dood rije en hun geld pakken om een geweertje te halen in de plaatselijke wapenshop. daarna jat ik een mooie wagen of motor en die trek ik naar zun einde toe en dan zien we wel wat er gaat gebeuren
     
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Naar de kroeg gaan, dronken worden. Dan een wildwest style shootout houden met nog iemand die dronken is. :D
     
  15. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn allemaal politici die zelf nog nooit een game aangeraakt hebben. Terwijl de meest gruwelijke films wel allemaal mogen.
     
  16. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst maar eens wat missies doen, zodat dit wordt opgeheven:

    The city's bridges are closed down due to terrorist threats at the start of GTA IV

    Daarna Manhattan onveilig maken :D
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  17. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Logisch dat de bruggen zijn gesloten... ben wel benieuwd of dat ook daadwerkelijk het geval is in de free-roam multiplayer mode... als dat niet zo is zie je al delen van de stad die je zelf nog niet unlocked hebt... en dat wil ik dus niet... wil niet geilen op de dingen die ik niet tot mijn beschikking heb (m.u.v. vrouwen)
     
  18. Niko18

    Niko18 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga als eerst zoveel mogelijk geld proberen te verdienen zonder missies te doen, daarna ga ik ff naar de steinway beer garden een biertje doen.
    Dan ff een potje darten, als ik uitgesport ben rij ik met een noodgang naar Times Square toe waar ik ga proberen alle wegen te blokkeren met auto's .
    Vervolgens een hoger punt zoeken waarvan ik vervolgens granaatjes en een paar shells van mijn rocketlauncher op auto's kan vuren.
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop heel erg dat je een opa met een rolator kan raken, en voor de sport probeerde ik in saints row altijd alleen de rolater te raken, of alleen de opa, en de rolator bleef dan netjes staan:+

    we kunnen btw zeggen wat we willlen over wat we het eerste gaan doen, maar waarschijnlijk is er een soort van intro missie, waar je gelijk de stad een beetje ziet, ( zoals dat fietsen in SA)
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina