Wat doe jij op 9 November?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kelovitz, 20 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    9 november, is dat nou wereldwijd of kan het een paar weken schelen? Laten we gewoon van november uitgaan, op DE dag ben ik iig ziek. De hele dag single-player spelen en xbox-live. De volgende dagen worden LANnetjes en LIVE. Wat gaat dat een heerlijke tijd worden. En natuurlijk een CLAN oprichten. Genieten!!!

2. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    op 8 november ca,peren voor de winkel. en op de 9e als eerste een halo 2 exemplaar kopen. en dan geman natuurlijk!

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kun je doen. Ik reserveer hem gewoon 8)

4. nickesta

nickesta Respect the don

Leuk Bevonden:
    0
    Ach Halo, zo boeiend is het spelletje nou ook weer niet. Ik koop hem wel eens als de prijs verlaagd is. Geef mij dan maar Fable of de nieuwe GTA :)

5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Halo2 op legendary uitspelen :)

6. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik pre-order de game bij gcshop! Vervolgens wachten tot de game wordt bezorgd... en gelukkig ontvang je de game meestal net iets eerder voordat het in de winkels ligt!! _O_ *) *) _O_

Ik ga in ieder geval wel eerst de singleplayer uitspelen! Ik ben bang dat als ik even online speel, ik daar zo aan verslaafd raak dat ik de singleplayer niet meer aanraak! :{ Had ik bij Rainbow Six 3 ook eigenlijk... maar ja, die singleplayer boeide me vanaf level 1 al niet echt.

Trouwens, ik zal ook ZEKER Fable gaan spelen, die verschijnt toch ook rond die periode??? ZUCHT! Al die vette games... het valt damn niet mee! :'-(

Laatst bewerkt: 21 jun 2004
  7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Fable 2 zou dan eerder uitkomen als Fable 1. Tenzij je George Lucas heet klinkt dit redelijk normaal.

8. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    dan post ik eerst in de Halo 2 thread dat Halo vandaag gereleased is.
    dan ga ik naar school. Ik hoop dat ik een beetje op tijd uit ben maar ik heb nog geen rooster. Halo 2 is dan natuurlijk allang gepreorderd bij gcshop dus die valt dan in de middag op de mat. Dan ga ik eerst het eerste level singleplay doen, en dan natuurlijk Live op! *Banshee :D*
    Vrijdag komen al mijn vrienden voor de deur smeken of ze Halo 2 mogen zien. :D

9. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, ik ga GCshop bestellen.

**edit**

euh..ja...ik bedoel dus 'Dude, ik ga Halo2 bij GCShop bestellen.'

|:- :+

10. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop em 's ochtends en speel em in mijn bmw op weg naar school....

(alhoewel er is mij verteld dat gamen en autorijden tegelijk vrij gevaarlijk is...)

11. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga mission impossible achtige zooi doen: Iedere leraar ziek maken, en als dat niet lukt zelf ziek worden (of met een hamer op je hoofd gaan slaan, heb je de volgende morgen wel koppijn8))

/EDIT: Ohja, moet ik hem wel eerst gaan kopen:cool:

Laatst bewerkt: 21 jun 2004
  12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    haha lig je daar half bewusteloos doordat je met een ahmer op je kop heb geslagen, heb je het spel niet |:- dan ben je wel slim _0/

Op wat voor dag valt dat eigenlijk...tog op een zondag??

13. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik denk dat ik hem pre-order bij GCshop en probeer ziek te lijken zodat ik thuis mag blijven.

14. realxboxgamer

realxboxgamer Speedfight II X-Race

Leuk Bevonden:
    0
    9 november valt op een dinsdag.

Dan ga ik dus gewoon naar school en wachten tot die op de deurmat valt.(Gcshop moet dan wel beetje opschieten)

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    hehe iedereen is die dag opeens ziek...komt er in de krant te staan: Plotselinge Ziektes overal in NL door spel...:D _O_

16. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee man, als ze dat doen krijg jij of je ouders een brief van de regering:"Uw/u kind/u heeft gespijbeld, uw boete is: €250,- (weet niet hoe duur dat is). Alhoewel ze er niet achter kunnen komen wie dus allemaal heeft gespijbeld.

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    haha lol ken je daar ook nog een boete voor krijgen...dude_dude je doet nu wel heel overdreven hoor. _O/

18. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor spijbelen kan je inderdaad een boete krijgen... Als ze erachter komen in ieder geval, omdat je leerplicht hebt (of je moet je middelbare school al af hebben)

19. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    IJverig mijn lampion in elkaar schroeven voor de St. Maarten Night.

20. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oops... foutje! :D Inmiddels verbeterd. Voel je je nu beter miereneuker! :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina