Dat de MAtrix 475 miljoen dollaar kostte klopt niet. Lord of the Rings is tot nu toe de allerduurste film en kostte iets meer dan 300 miljoen euro. Ik weet dus niet of je de rest van dat persbericht zo serieus moet nemen want ze overdrijven dus een beetje.
Ik heb PGR niet, wel rallisport. Ik vond de graphics ook wel ok, maar ik kreeg er echt geen racegevoel bij, je kan geen slip of wat maken en niet uit de bocht vliegen en echt omvergeblazen door de snelheid werd ik ook niet
of perfect dark 0! dat zou echt lachen zijn tegenover die gamecube fans! Of misschien heeft nintendo zichzelf aan microsoft verkocht en wordt t zelda!
ik heb gran turismo 2 gehad op de psx, en 3 ffetjes gespeeld op de ps2. gt2 is een topgame, maar veel te makkelijk, zodra je een paar snelle wagens hebt ben je niet meer te verslaan met de races, en je krijgt telkens zomaar een auto cadeau. gt2 had ook veelste weinig tracks. ik vin PGR veel moeilijker/uitdagender en beter. het enige leuke aan gt2 is het sleutelen aan de wagen en geld verdienen en auto's kopen, dat maakte het wel een turbo game, maar de tracks waren er te weinig en het was te makkelijk
hahahahahaha beetje erg domme opmerking! er staat dat ie 475 miljoen dollar heeft OPGELEVERD, niet gekost. even wat beter lezen dus...
Ik hoop een soort game GTA/Shenmue2 kruising. Xclusive en ik hoop dat ie zwaar beter wordt dan GTA3 op de PS2
Persbericht is zo serieus als maar kan!!! Maarre ik denk zelf dat ie wel op de Xbox gaat komen want je gaat natuurlijk ook heftige gevechten krijgen, en waar kan je het beste mee vechten.. Een Kont-Roller, en waar kan je online mee de Xbox!!!! Beter wordt dit de Ultra super geheime game!! Hoewel zo geheim is ie niet!!
ik denk zelf dat er niks meer komt maar als er iets kom dan zal het waarschijnlijk een enorme online rpg komen. Denk ik omdat al dat gedoe met xbox live...als het zo is dan zal het wel zo'n spel worden met super gfx en dat je gewoon eindeloos kan doorlopen ofzo... misschien diablo 3??
HEt kan natuurlijk ook een spel zijn waarvan je wel eens screenshots hebt gezien voordat de xbox uit was van dat mens en die robot er achter.