hier deze heb ik van gamespot : Also announced today were the Xbox Live subscription rates that will be available for new and existing users in September. The details are as follows: $49.99 - Xbox Live one year renewal/subscription. $5.99 - Xbox Live monthly rate. $29.99 - Xbox Live Voice Communicator. $69.99 - Xbox Live Starter Kit gamespot
Je krijgt ook nog Mechassault(volledige versie) bij de Xbox Live Starter Kit van $69.99 en de communicator natuurlijk.
Ik heb het gevonden. Op www.gamespot.com 50 amerikaanse dollars per jaar. Dat is met de huidige koers 42euro nog wat als het goed is.
Tijd is nu eenmaal geld. Gamen kost tijd .... en dus geld. Wat maakt het uit... er is sprake van marktwerking. Of zijn we echt weer "hollanders"om ons hier mee bezig te houden.
Als je spelniveau lijkt op het mijne (of dat van Fardo ) ben je na een jaar blij dat je een nieuwe gamertag kunt kiezen zodat men je oude prestaties gauw vergeet...
In zeker zin wel. Ik maak er een paar avondjes in de maand gebruik van, hooguit 8uur in de maand. Dan moeten de kosten niet te krankzinnig zijn, dan sluit ik het liever af.
Ja, dat heb ik ook. Kon Halo 1 maar online, dan had ik er veel meer lol van. Wolvenstein is ook best gaaf (voor af en toe), maar.. 't is het toch net niet helemaal.
Even een herhaling van een post uit een andere thread, omdat ie hier eigenlijk ook hoort: De verlengingsprijzen van Xbox Live zijn nu officieel! Zoals XboxWorld.nl al eerder vermoedde gaat een jaarabonnement voor Xbox Live 60 euro per jaar kosten. Een maandelijks abonnement gaat 7 euro per maand kosten. En jawel! Het nieuwe Xbox Live dashboard geeft je de mogelijkheid om een "scratchkaart" te gebruiken. Daarmee komt dan een einde aan de credit card eis die tot nu toe gesteld werd. Voorwaar goed nieuws voor de jongere Xbox fanaten!
Je moest eens weten hoe dicht je er bij zat! [Dubbelpost in 2 topics] Nadat ik vanochtend die "scratchkaarten" menukeuze zag werd ik snieuwgierig. Even naar de FRS gereden en twee starterkitjes gekocht (30 euro elk). Thuisgekomen het account van zoon Asterix geselecteerd en het nummer van een van de 2 kits ingevoerd. Dat nummer wordt geaccepteerd. Vervolgens meldt account management dat het account is omgezet naar een 'prepaid account', dat mijn abbo loopt tot maart 2004 (dat is dus het huidige abbo) en dat de verlenging NUL euri kost. Tenslotte de vuurproef. Het account van papa Tatushki geselecteerd en het zelfde nummer ingetoetst. Xbox Live meldt dan "Dit nummer is al in gebruik". Anders gezegd: Als je nu een Live kit bij de FRS koopt kost jouw verlenging slechts 30 euri voor een jaar. 'Tis maar dat je het weet. Morgen is het druk bij de FRS, denk ik.
rent naar de winkel .. ik haal er dus nu ook 2! NB dat betekend dus dat mensen zonder cc nu ook live kunnen? wanneer loopt je abbo nu af?
Gamertag Tatushki: Abbo loopt af 12-3-2004. Verlenging kost 59,99 euro. Ik kan kiezen tussen credit card per jaar, credit card per maand en scratchcard. Gamertag Asterix NL: Abbo loopt af 12-3-2004. Verlenging is gratis. Xbox Live Dashboard meldt "Prepaid". Ik kan de betalingsopties niet veranderen naar credit card. Als ik het starterskit nummer dat ik heb gebruikt om Asterix NL te verlengen nogmaals intik (om het account van Tatushki te verlengen) dan meldt het dashboard 'Dit nummer is reeds gebruikt'. Het systeem heeft dus mijn nieuwe starterskitnummer geaccepteerd als verlenging van het abonnement (van Asterix, dus). Merk op dat je je account maar één keer kunt verlengen. Je kunt dus niet nu effe 5 starterskitjes kopen en dan je account tot 2009 verlengen...
maatr als je hem hebt verlengt dan betekend het toch dat deze in 2005 afloopt (waarom zie je dat dan niet?) ... en ehm ... als je geen credit card hebt kan je dan ook een nieuw account aan maken ... *hint* .... mja ikdenk dat ik er morgen dus ook 2 koop ... blijven mijn beide account bestaan voor de prijs van 1 (mijn headset was toch gesneuveld)
Nu we het over losse serienummers hebben... Een jaar geleden was het mogelijk om een los Xbox Live nummer via Xbox.com te kopen. Ik kan echter de URL niet meer vinden. Weet iemand hem wel nog te vinden of staat ie nog ergens op het forum?