1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat gebeurt er met XBW als de xbox 360 er is?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Boes, 9 okt 2005.

1. UnderCover

UnderCover Xbox Tuig

Leuk Bevonden:
    0
    ach jah, als we nog maar over games kunnen praten en dan wel de 360 bazar:p

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Op een nieuw forum ben ik ook tegen ... het kan makkelijk gesplitst worden ... stel dat er een ps3world komt ... kan deze makkelijk bij pspworld forum gevoegd worden ... zelfde fans

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het forum van Xboxworld zal blijven zoals het is. Na de launch van de Xbox 360 (moeten we nog naar kijken wanneer en hoe precies) zullen echter de Xbox 360 wisselforums verdwijnen en zal gewoon de Xbox hokken gebruikt worden voor zowel 360 als Xbox threads. Denk niet dat daar weinig problemen mee zullen ontstaan. Desalniettemin zijn we hierover nog steeds in beraad. Je kan er echter van uitgaan dat rond die tijd we de beste oplossing hebben uitgevogelt. ;)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ik vind het appart scheiden van de fora's toch wel handig ... :eek: ... omdta het dan wel beter zoeken is ... dus van mij mogen de wissel fora's wel blijven

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe dan een indeling van ongeveer zo:

Dit is IMO de beste, gewoon een apart gedeelte voor de 360 en de normale Xbox, en ook een kleine verandering in het Non-Xbox gedeelte zoals je ziet.

Maarja, dit is (maar) mijn mening he. :p

Wat vinden jullie?

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Daar ben ik erg op tegen. Ten eerste rek je het forum dan gigantisch uit wat het alleen maar onoverzichtelijker maakt, en tevens zal over een half jaartje tot een jaar er weinig meer over de Xbox en diens games worden gesproken.
    Sowieso ben ik van mening dat het echt niet stoort als je de Xbox Games en Xbox 360 games met elkaar mengt, zie daar echt geen probleem in. Je ziet zo of een game voor de Xbox is, of voor de 360 (desnoods lees je de eerste post even..).
    Over de hardware sectie moet ik mijn gedachte nog even laten schijnen, en overleg plegen met de meest actieve mensen in de hardware forums.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm op zich vind ik die indeling niet zo slecht ... doen ze bij de andere fora ook (niet zo uitgebreid), maar toch wel netjes ...

deze indeling is in iedergeval goed ...

Ik ga even brainen over het andere zooitje

Xbox 360 Forum

Hardware

- Algemeen, Discussie
    - Live, Networking
    - Vragen, Hulp

Games

- Algemeen, Discussie
    - Live, Networking
    - Hulp, Vragen, Cheats

Xbox Forum

Hardware

- Algemeen, Discussie
    - Live, Networking
    - Vragen, Hulp

Games

- Algemeen, Discussie
    - Live, Networking
    - Hulp, Vragen, Cheats

8. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Iets veranderd:

Het 'Games' Gedeelte wat ingekort om het overzichtelijker te maken, maar toch duidelijk.

Het het Xbox Magazine gedeelte kan wel bij het Non-Xbox gedeelte in, dat maakte het alleen maar overzichtelijker. Ook gewoon een PC gedeelte en een Overige Consoles gedeelte en niet meer door elkaar.

Op deze amnier is het IMO duidelijk, en nog 'kleiner' dan het huidige forum. *)

9. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    dan breekt de hel uit, en verandert Mirik in een grote orc, en gaat Oblivion spelen, denk ik :p

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zelf ben ik wel voor onderscheid tussen Xbox en Xbox360. Deze is laatst doorgevoerd, wat het voor mij en vele anderen een stuk overzichtelijker maken en hoop dat dat nog wel even zo blijft.
    Het hebben van meer forums zou juist overzichtelijker (in beperkte mate) moeten zijn dan alles zoveel mogelijk samen gooien.
    Tevens is de Xbox ook niet direct dood. Hoe lang duurt het wel niet voordat iedereen overgestapt is van de Xbox naar de Xbox360? Er zullen nog genoeg mensen zijn die nog een paar jaar plezier hebben met de Xbox en/of een paar jaar na de release pas de 360 kopen.

11. Boes

Boes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wie bepaalt uiteindelijk wat er gaat gebeuren, en hoe wegen ze deze argumenten af?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ook dit vind ik nog een beetje dubbel op en ik mis live en networking

Beter zou zijn:

13. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yup is volgens mij ook de beste keuze:

Zeker het eerste jaar word er nog vollop met de huidige Xbox gespeeld.
    Om alles dan maar in 1 forum tegooien gaat erg onoverzichtelijk werken hoor.
    Ook als je voor de game naam Bv [Xbox] of [Xbox360] gaat zetten word het er niet beter op denk ik.

Na een jaartje ofzo,kan je echter wel alles verbouwen en mergen.

Angelo

Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  14. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt toch niet uit, omdat er dan ook meer mensen naar Xbw zullen komen. Maak gewoon dezelfde opzet als bij het begin van de gewone Xbox, eerst enkele speciale Xbox360 threads en indien er vraag naar is een uitbreiding naar bijvoorbeeld een Live sectie.

Je kunt natuurlijk een Xbox games forum maken en dat iedereen [Xbox] of [Xbox360] in de thread zet, maar is een apart deel dan niet veel makkelijker?

15. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus nu wil iedereen het toch laten veranderen:confused:

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het voordeel van de nieuwe versie van VB is dat je de fora die je niet intresseert kan dicht klappen ... Ik denk namelijk dat ik straks minder geintresseerd ben in xbox nieuwtjes ... en meer kijk naar het xbox 360 nieuws ... en waarom is een wat groter forum zo verkeerd op een forum waar genoeg mensen rond lopen ... Er zullen tevens een aantal nieuwe leden bij komen en dan is één xbox forum ... toch iets minder overzichtelijk ... want de ex-pc, ex-gamecubers en ex-ps2'ers vinden de oude xbox maar nix ... maar hebben toch een xbox 360 gekocht

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Zo spreken de veteranen die wel even letten op het onderscheid tussen het Xbox 360 gedeelte en het Xbox gedeelte. Desalniettemin is de meerderheid van de users hier niet zo op gefocussed wat een enorm burst aan threads in verkeerde forums zal veroorzaken. Maar alsnog; niks staat nog vast en we hebben tonnen ideeën achter de hand, echter is het niet zo simpel als men denkt dat het is. :)

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw idee!

Na mijn idee de duidelijkste... :)

Ik vind toch dat je iig de 360 moet scheiden van de normale Xbox, omdat dat anders een té groot forum gedeelte gaat worden en veelste onoverzichtelijk.

Zoals gezegd mag het Xbox Magzine forum wel bij het Non-Xbox forum ingedeeld worden, duidelijker en het forum wordt er iets duidelijker/kleiner van. :)

Iig is het naar mijn mening nooit slecht om je ideeën te posten. Je kan de mensen die hierover beslissen er alleen maar mee helpen. :)

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Is het toch ook? Xbox live kan gewoon in de bestaande forum. Want het is een dezelfde service?

20. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    hee rikkel,

op 12-8-2005 heb je een foto geplaatst (de vijfde) met een dame erop (links naast je). Die lijkt echt superveel op een vriendin van een vriend van mij, ik dacht eerst echt even dat ze het was :D.

GRTZ Toyota Yaris, Limburg!

Deel Deze Pagina