1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat gebeurt er met XBW als de xbox 360 er is?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Boes, 9 okt 2005.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hey Toyota Yaris,

Op 03-08-2003 heb jij je aangemeld met een nickname die superveel lijkt op de naam van de auto van mijn buurvrouw! Ik dacht even dat het dezelfde was. :D

GRTZ Goiz, Waddinxveen.

Zoals je ziet heeft dit verder geen drol met de site te maken, ik verzoek je dan ook dit soort dingen in het vervolg in het juiste topic te plaatsen of het via PM te melden. Het is niet de bedoeling om hier dit soort gesprekjes op gang te brengen ;)

Thanks.

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En... al bekend wat er met het forum gaat gebeuren? :)

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat blijft gewoon vrolijk. Snap het probleem niet?

4. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik, maar komen er nieuwe gedeelte's of niet? Zo bedoel ik het :)

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    We vangen de klap op met de huidige situatie; zodra we een overzicht krijgen van wat de vraag is en wat we kunnen aanbieden zullen we kijken wat het meest praktische/efficiënte zal zijn. Echter zodra we hebben beslist wat er gaat gebeuren zullen we het laten weten of zal het meteen te zien zijn. :)

6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    En... Zijn jullie er al mee bezig, het is tegenwoordig bijna onmogelijk om iets in het Hardware draadje te plaatsen, dat andere mensen daadwerkelijk kunnen lezen, omdat er elke minuut weer wat anders wordt gepost...

Erg irritant, niet dat het ligt aan de mensen, maar het meest populaire onderwerp van het forum verdelen onder 1 gedeelte is eiegnlijk te weinig.

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat zal daar vanzelf wel minder worden.. Ik denk niet dat we alleen het 360 gedeelte qua hardware nog verder kunnen opsplitsen..

Xbox hardware en Xbox360 hardware zijn op dit moment al gescheiden.

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Op het moment zal er nog niks aan veranderd worden, meeste threads zijn simpelweg Xbox 360 Hardware threads. Dat er nog een paar Xbox Live threads tussenlopen maakt voor de overzichtelijkheid weinig uit aangezien dat echt maar een klein aantal is.
    Zoals Goiz al zei, daar zal het vanzelf minder worden. De release brengt een storvloed aan nieuwe onderwerpen met zich mee, en dat moet zich even stabiliseren. Wij proberen het zo overzichtelijk mogelijk te houden door zoveel mogelijk dubbele onderwerpen te sluiten en kleine vragen te verwijzen naar threads waar die al beantwoord zijn of beantwoord kunnen worden. Dit is gewoon een periode van drukte waar je even doorheen moet zien te komen, mocht het te lang zo blijven dan zullen we uiteraard naar een andere oplossing gaan kijken.

9. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    En, alweer nieuws over een eventuele verandering in het menu? O-)
    Aangezien de 360 het nieuwste is, en daar veruit (!!!) het meeste wordt gepost, en er tóch nog maar 2 subfora's voor zijn.

(niet dat dit me verschrikkelijk bezig houdt ofzo, maar ik vraag me dat af omdat het me opviel. :) )

10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hardware gedeelte is al af. Games gedeelte zal nog even wachten, maar zal uiteindelijk gemerged worden. :)

11. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Tis natuurlijk een idee om voor de xbox 360 threads netzoals in X Bazaar tags ervoor te zetten: [X360] voor de 360. En voor de Xbox [X] of [XB] of [Xbox] :9

Deel Deze Pagina