Ben het wel met het battlesysteem eens, maar de graphics vind ik nog geeneens zo slecht hoor. Niet dat ze uitmuntend zijn maar ze dragen wel bij aan het sfeertje rondom Indiana Jones, niet meer maar zeker niet minder. Verder vind ik het jammer dat je als het ware begeleid word door de levels heen. Er zijn geen alternatieve routes die je volgen kan. Dat vind ik behoorlijk jammer ja.
Halo had ook nog wel flink beter gekunt, bijv.: - de levels waren vaak erg eentonig - bots in de multiplayer ontbraken, wat ik eigenlijk ook wel saai vondt...... en eigenlijk had niet de MotoGP online demo bij Live! moeten zitten, maar een Halo online demo
Wat bij elk spel moet zitten volgens mij is een teller waarop je kan zien hoeveel uur, minuten en seconden je al gespeeld hebt. (in totaal en per profiel). Da's volgens mij niet zoveel werk voor de makers( correct me if i'm wrong) en ik vind dat wel eens tof om te zien hoeveel je al gespeeld hebt.
Morrowind - Allemaal wel leuk en aardig, maar ik vind het vechten daar een beetje zwak. 3 verschillende moves, steeds weer. Ik heb super veel classes gedaan, maar ik vond het nog steeds saai. Ik hoop eigenlijk dat Fable een soort Morrowind maakt, met betere sword fighting enzo.
In Morrorwind had dag en nacht veel beter moeten worden uitgewerkt. Nu is iedereen 24-uur per dag aanwezig in plaats daarvan hadden ze bepaalde gebouwen moeten sluiten 's nachts en andere mensen op straat.
met morrowind hadden ze ook de NPC´s meer laten doen dan dat ze nu doen (rondjes lopen of erger nog: stilstaan). nu heb je het gevoel dat je de enige in de wereld bent die actief bezig is. je bent ook de enige die met skills vooruit gaat. het zou bijvoorbeeld wel leuk zijn dat als je een keer iemand niet aardig behandelt, diegene iets zegt van: i´ll get you back... en dan een paar jaar later terug komt met het ergste zwaard, armor en toverskills en je vervolgens helemaal afslacht
- Splinter Cell bonus levels ook in de winkel verkopen - SegaGT realistischer maken (en lekkerder laten sturen) - Racing Evoluzione realistischer maken en een echte designoptie erin (daar zijn we serieus mee genaaid )
Enter the matrix : Neo Morpheus en Trinity. What a shame dat ze die er niet in gooiden . En inderdaad, tegenwoordig vind ik de verslavingsgehalte van games ook minder, of ligt het nu aan mij/of omdat ik ouder word?
De Nederlandse competitie had ook in Fifa gemoeten. De moeilijkheidsgraad van Project Gotham Racing had veel lager gekunt, of het had instelbaar moeten zijn. Nu wordt het eerder frustrerend voor veel spelers. Het Library level in Halo had wat gevarieerder mogen zijn. De klok in Blinx the timesweeper is te krap. In 10 minuten is het op de hogere levels bijna onmogelijk om alle vijanden te verslaan. Vooral die soort spoken, waar je 10 keer op moet schieten, kosten veel tijd. De Graphics van Need for Speed: Hot pursuit 2, hadden veel beter gemoeten. Kom nu niet aan van 'Het gaat om de gameplay', de gameplay is hier namelijk goed. Morrowind is niet genoeg op bugs getest. Morrowind is trouwens wel een zwaar verslavend spel.
Halo: Betere splitscreen modus, ik zelf vind die buiten xbconnect behoorlijk saai. En bots, misschien geen Master Chief bots maar respawnende Covenant bots. Dead or Alive 3: Meer pakjes om te verdienen en een sysem link optie zodat je via xbconnect kan spelen Verder eigenlijk niet zo veel dat ik kan bedenken. :{
SOF2 had van mij wel IETS meer aandacht mogen krijgen. Bijvoorbeeld: - verwijder iets meer bugs - doe eens je best op de gfx - voeg een split-screen optie toe - besturing had meer aandacht mogen krijgen, het voelt gewoon niet prettig aan zo Dus voor de makers van SOF3: volg mijn tips en dan *)