1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat heb ik nodig om perfect te kunnen gamen???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Badkiller, 24 jul 2003.

1. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    veel.......

ik vind zulke dingen echte te gek.......

maar bedankt voor je(jullie) advie(zen)s

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik heb een 5.1 versterker (DTS enzo je weet wel). Daarbij een 5.1 speakerset. Voor de xbox moet je dan wel ff zo een advanced scart kabel halen. Die heeft een optische uitgang die je nodgi hebt voor DTS enzo.

Me versterker is van onkyo en me speakers van boze. Ik raad je aan (weet niet hoeveel doekoes je hebt) om eens naar de pascal serie speakers te gaan kijken. Zijn niet al te duur en komt zeker goed geluid uit. Wil je naar een wat hoger prijs klasse stap dan naar staphorst (weet niet hoe je het schrijft) en laat je daar informeren.

Bij het kopen van een 5.1 (6.1 of 7.1) moet je wel ff opletten dat er een OPTISCHE (dus niet een coax) kabel in kan.

En xbox games verschillen zoooooo met geluid. De ene heeft het dolby surround wel goeduitgewerkt en de andere niet. Dat moet je gewoon zelf ondergaan. Moet er wel bij zeggen dat als je een game met 5,1 speelt toch wel gafer is.

suc6 met je aankoop.

3. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het wel te gek vinden maar ergens ligt de grens natuurlijk tot hoe ver wil je ongeveer gaan?

4. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    eerlijk gezegd weet ik dat(nog) niet ik ga het ook in de winkel bekijken....

vertel me gewoon wat ideaal is..... thanxz....

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat misschien nog beter is dan al die apparatuur, is een hele relaxte bank/stoel.

;)

6. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Ideaal is natuurlijk als je van alles wat je nodig hebt het duurste koopt (dan is het meestal wel van goede kwaliteit).

7. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    nee want dat is niet echt ideaal ideaal is goede kwaliteit en in verhouding met het kwaliteit een laag prijs

dus als iets heel goed is en niet zo duur dan is dat perfect natuurlijk maar als je te veel betaalt voor een beetje kwaliteit dan ben je niet echt goed bezig (toch)

(ideaal kan voor jou natuurklijk heel wat anders zijn)

8. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of je nu op een breedbeeld tv met een 6.1 setje speelt of op een 36 inch niet plat scherm zonder enig sound setje speelt maakt niet zoveel uit vind ik. DE STOEL waarin je speelt,daar gaat het om :) ik heb een oude bureau stoel van m'n vader zijn werk (leder) ,en dat zit echt zalig om te gamen. Zelf heb ik dus zoon stoel ,een 36 cm tv-tje ,en een creative 2.1 setje... Ik ben bezig met een nieuwe tv te zoeken :)

terug ontopic:
    ik denk dat een flat screen breedbeeld tv het beste is. geen shit met TFT (geeft erg slecht beeld) en plasma scherm in erg duur (heeeeeeeeel erg duur --> 2000€ + ) voor de rest is 5.1 surround sound ideaal

9. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    dat wou ik o.a. horen en adviezen die eerder waren genoemd.....

thank you all

10. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heeft Fardo je onzin verteld, want de Xbox heeft geen real-time DTS-encoder, wat dus wil zeggen dat DTS in games niet mogelijk is. :eek:

Toch zou ik wel een set nemen met DTS erbij, voor films te kijken die dit ondersteunen, en daarnaast ondersteunen de meeste receivers/processors toch DTS.
    Wat de tv betreft, een plasma tv is natuurlijk ideaal, maar dan ben je minstens € 3.000,- kwijt (en dan heb je al een heel erg goedkope). Als je dat niet wil uitgeven zou ik voor een grote 4:3 tv (dus geen breedbeeld) gaan, maar dat is mijn mening, want ik hou niet zo van breedbeeld-tv's.

11. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ook geen filmpjes dan? of het is dus gewoon bullshit.

12. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    je mening is juist nodig om te kiezen, dankje wel...

Deel Deze Pagina