Wat heb jij (gehad) aan XBW?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door timmio, 16 jun 2003.

1. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    lezen, lezen, lezen games, hardware, koopjes, live, Xbazar, green mile, nieuws, reviews, enzenzenz, tja waar gebruik je xbw eigenblijk voor ik zou het niet weten:D

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik print nog wel eens wat blaadjes uit van topics uit de Green Mile, en veeg daarmee mn reet af. Enige reden voor mij om nog vóór de Green Mile te zijn :)

3. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbw is erg handig want je blijft up 2 date
    met het. en door de forum waar van alles
    besproke wordt maakt deze site zo goed.
    xbw is bij mij waarschijnlyk de meest bezochte site

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hm nog niet lang lid van jullie forum.

Wat ik eraan heb (gehad)? kweenie

Wel wil ik melden hoe ik bij jullie ben gekomen.

Ivm met de E3 was ik op zoek naar plaatjes en heb derhalve begin mei de wereld afgezocht op zoek naar screens en filmpjes.

O.a. was dit forum een van de treffers en tot mijn verbazing waren veel plaatjes nergens anders in Europa/Amerika te vinden. Dit met name door 1 member, Letsbee -> _O_ .

'k Hoop dat ie dit forum leuk blijft vinden en zo af en toe ons wat mededeelt vanuit het verre oosten :9 .

Daarnaast is het ledenaantal voor een exclusief Xbox forum fenomenaal. Wel trek ik het aantal aktieve leden in twijfel :{ .

5. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K had vanmiddag XBM gekocht, en was ik thuis, was het de amerikaanse versie |:-

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Voortaan ff op de cover kijken. Wanneer komt de nieuwe OXM uk eigenlijk uit met welke demo's en zooi?

Maar ff ontopic. Waarom word er eigenlijk geen lijstje gemaakt met bijv de laaste 5 aangemelde members op de mainpage en daaronder het aantal members die er zijn. Gewoon voor de fun .;)

Laatst bewerkt: 16 jun 2003

Deel Deze Pagina