lezen, lezen, lezen games, hardware, koopjes, live, Xbazar, green mile, nieuws, reviews, enzenzenz, tja waar gebruik je xbw eigenblijk voor ik zou het niet weten
Ik print nog wel eens wat blaadjes uit van topics uit de Green Mile, en veeg daarmee mn reet af. Enige reden voor mij om nog vóór de Green Mile te zijn
xbw is erg handig want je blijft up 2 date met het. en door de forum waar van alles besproke wordt maakt deze site zo goed. xbw is bij mij waarschijnlyk de meest bezochte site
Hm nog niet lang lid van jullie forum. Wat ik eraan heb (gehad)? kweenie Wel wil ik melden hoe ik bij jullie ben gekomen. Ivm met de E3 was ik op zoek naar plaatjes en heb derhalve begin mei de wereld afgezocht op zoek naar screens en filmpjes. O.a. was dit forum een van de treffers en tot mijn verbazing waren veel plaatjes nergens anders in Europa/Amerika te vinden. Dit met name door 1 member, Letsbee -> . 'k Hoop dat ie dit forum leuk blijft vinden en zo af en toe ons wat mededeelt vanuit het verre oosten . Daarnaast is het ledenaantal voor een exclusief Xbox forum fenomenaal. Wel trek ik het aantal aktieve leden in twijfel :{ .
Voortaan ff op de cover kijken. Wanneer komt de nieuwe OXM uk eigenlijk uit met welke demo's en zooi? Maar ff ontopic. Waarom word er eigenlijk geen lijstje gemaakt met bijv de laaste 5 aangemelde members op de mainpage en daaronder het aantal members die er zijn. Gewoon voor de fun .