1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat hebben jullie allemaal gedaan ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door nemsis, 26 mrt 2006.

1. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    wie ken er een site met allemaal tips enzo ik ben al erg lang aan het zoeken maar ik vind niks

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wat kun je doen met een parel? kun je daar dingen mee enchanten? ik heb er namelijk een stuk of 3. mja je hoeft het niet te baeantwoorden dit is namelijk geen helpthread ;) echt tof dit spel, ik ging ff in de oceaan zwemmen en heb op de bodem een luik gevonden :eek:

3. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0

Precies zo loop ik die game nu ook te spelen, ik heb nog helemaal niet zo'n quest drang. Ben vooral een beetje aan het ontdekken wat je allemaal kunt doen in dit spel. :cool:

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verkopen, ze wegen niets en je vind ze overal.

5. Gyrolion

Gyrolion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De arena uit gespeeld een oblivion gate gesloten, een side quest voor die market society in imperial gedaan. En ben nu bezig ninerooth aan het zoeken in het bos :)

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Valt wel mee, gister hele dag gewerkt en naar vrienden geweest en vandaag nog wat huiswerk gedaan.

Ik heb gewoon heel veel Morrowind gespeeld en met Fast travel etc. gaat het wel erg snel. :)

7. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een paar caracters lijkt me echt niks .

bij eentje houden heeft voor mij iets meer

8. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel oblivion gates moet je sluiten ???

9. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met Kastelen leeg te roven :)
    Liggen aardig wat goeie objecten met een hoge waarde.
    Gewoon ff simpel iemand in het Kasteel pickpocketen en je hebt de sleutels voor het kasteel _O_

10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eens de ingangen naar de imperial city sewers nemen die buiten de stad liggen. Het zit er vol met de vampieren.

11. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Op dit moment ben ik Arena grand champion en Arch Mage van de Mages guild. Bij de fighters guild heb ik nog niet veel missies gedaan en voor de mainquest enkel een stuk of 2 na het sluiten v/d eerste Oblivion poort.

Ik vind de guild questlines nog altijd bijzonder goed uitgewerkt en meeslepend. De mainquest speel ik op een rustig tempo tussen andere missies door, en persoonlijk bevalt me dat erg goed want dan ken je de wereld al wat en heb je, niet te vergeten, al heel wat goed equipment tot je beschikking wat het enkel leuker maakt.

Mijn favoriet voor walkthroughs en tips was altijd gamefaqs. Maar op dit moment ga je daar waarschijnlijk nog niet veel, niets mss, vinden sinds het spel nog maar pas uit is. En gigantisch groot.

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben zojuist via de Main-Quest lid geworden van de Blades. Ik moest die Martin op een veilige plek zetten en toen vroeg die broer of ik de Blades wilde joinen. Dat heb ik dus gedaan. Dan krijg je gelijk een dikke katana zwaart en kan je zo eventjes de kleren van de Blades pakken. Ik heb nu een armor van 20. Er liggen 5 van de zelfde katana's die je rustig kan mee nemen. De katana heeft een schade van 110 en is one handed dus een schild is ook mogelijk.
    Ik vond het wel relax :) Nu wil ik alleen opdrachten doen voor de Blades maar ik kan volgensmij alleen verder met de Main-Quest ik moet namelijk het amulet weer terug pakken. Weet iemand toevallig wanneer ik wel opdrachten voor de blades kan doen? Of is dit een opdracht van de Blades? Ik weet het het is niet het goede topic hiervoor maar om nou 2 posts te posten voor dit is ook een beetje overdreven.

13. nemsis

nemsis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is de game niet moeilijk?
    Want zo als jullie praten zijn jullie echte die hards

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    er zitten wel pittige stukjes tussen (ik ben alleen nog niet zo ver)

Ik ben bij zo'n grote ruine gekomen, op de weg tussen kvatch en skingrad.
    daar kon je ook een dungeon in. Ik dacht eerst dat het niet zo'n grote was, kom ik een geheime gang tegen. Is er nog een heel gangenstelsel. Kom ik nog een soort van verborgen gang tegen, met uiteindelijk een 'eindbaas'. Die was wel pittig, maar het was de moeite waard, want ik heb een duur kledingstuk gevonden die mijn personality flink boost.

15. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    als ik jullie zo hoor moet ik aan lineage denken, en dat vond ik SUPER en het lijkt ook op WoW zo te horen

en die vond ik allebei leuk dus deze game zal zker wel iets voor mij zijn?

hoe zit het met het vechten, is dat leuk first person? heb je een richter, kan je ook combo's uitvoeren?

dit spel ziet er zo mooi uit, eerst maar eens morrowind voor de pc spelen :)

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.444
    Sla Morrowind maar over, want deze game is echt goed! :)

Ik vind het first person vechten erg goed werken. Je ziet heel mooi hoe je character af en toe stunned raakt van sommige heavy blows (waarbij de camera lekker op en neer zwiept). Je hebt niet echt combo attacks, maar er zijn wel heavy attacks, running attacks en op een hoger skill niveau kun je ook met een aanval op iemand af springen.

17. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt lekker _O_

heb je ook vette mage skills, zo als een dikke fireball ofzo?

en pets, kan je dieren houden, er op rijden }:] ?

18. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt paarden kopen, veel verschillende soorten, de 1 sterker
    dan de ander, de ander weer sneller. Verder is er zelfs een
    eenhoorn die je kan temmen, heel gaaf. Op sommige momenten
    krijg je hulp van anderen of kun je inderdaad met een hond
    meevechten. Ik heb nog niet gezien dat je echt een huisdier
    kan kopen. En spells? Je kunt je eigen spells in elkaar zetten,
    een hele goede spell kost wel veel geld en veel mana zodat
    ze niet uber sterk worden. Echt perfect :D

19. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0

wow zeg wat kan je eigenlijk niet doen in dit spel *)

20. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    euhm, je kan nog steeds niet vissen.
    Ook kun je niet schuilen onder een afdakje, daar regent het doorheen.
    Je kunt niet meer binnen 30 minuten uberrijk worden als in Morrowind.
    Verder verdwaal je niet meer doordat je nu ee nkompas hebt.

Deel Deze Pagina