1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat hebben jullie allemaal gedaan ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door nemsis, 26 mrt 2006.

1. Dannydeman

Dannydeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Arena gehaald volledig, ik zit nog niet volledig in een guild maar ga zsm in de fightersguild (wil het liefst in de mage guild, maar al die districten af is een heel kwarwei...ben nu in 2 districten) Speel nu iets van 14uur, de mainquest zit ik nu, moet iedere stad af om assistentie te vragen voor burma, moet nu een gate sluiten met 6 torens, kom er niet echt uit :confused:

En sidequest heb ik niet echt gedaan :p alleen de arena eigenlijk. Die wilde ik het liefst na de mainquest doen.

2. Dannydeman

Dannydeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog, het kan binnen 1 minuut _O_ Kijk maar op gamefaqs:p
    eerlijk is het niet.. maar toch.

3. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Je kunt WEL vissen, ga maar zwemmen en als je een vis ziet kun je hem afslachten met een dolk of iets in die trant....

Beetje primitief, maar toch :9

4. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    de darkbrotherhood helemaal gedaan, en nu bezig met de thiefsguil, moet daar nog 2 rangen en nog wat side quest gedaan.

5. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog helemaal niks gedaan, heb het spel al een week geleden besteld maar nog steeds niet binnen!!!!! Ik wil ook!!!!!!!

6. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.491
    zwaar cool. bij het binnenkomen van de eerste keer op de oblivion planes was een wachter die bang was en weg wou. Je kan hem overhalen om te blijven en mee te helpen. Toen rende hij op een goblin af en toen werd hij met de goblin door een rotsblok in de lava geknikkerd... kostelijk!

7. nemsis

nemsis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Yerewn
    Dat had is gezien op gamespot.

ik wilde vandaag de game kopen maar overal uitverkocht.
    Weten jullie nog waar ik de game kan kopen (lieftst binnen 2 werkdagen thuis) ?

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Waarschijnlijk nergens, maar bel even winkels in de regio :)

Ik ben vandaag de Arena gaan betreden en ik ben nu Gladiator

9. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Poeh...
    Main quest niet zoveel, heb de zoon van naar dat fort gebracht en ben daar ff gestopt. 2 gates nog maar gesloten.
    Focus me vooral op thief's guild en dark brotherhood met hier en daar een sidequest. Als dat gedaan is wil ik kijken of ik uberhaupt de mage guild nog binnen kan komen als thief/assasin, en anders de arena en de main quest en de gates. Ben nu lvl 13, heb een security op expert (vanwege de skeleton key) en mijn doel is om sneak, marksman en alchemy op expert te krijgen.

Ff doorspelen dus :)

10. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog niets aan de main quest gedaan, maar ben me net als jij aant focussen op thieves en dark brotherhood. Had eerst de thieves een aantal rangen gedaan zodat ik op veel plekken fences had.

Nu de dark brotherhood gejoined om assasin te worden :).

11. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bezig met

SPOOOOHOOOOOIIILEEEEEEEEEER:

De missie voor de dark brotherhood dat ik in de imperial prison moet infiltraten en een gevangenen moet killen, te vet echt meesterlijk.

EDIT
    Lol oops, srry voor dubbel post

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.444
    Heb zojuist het boek Fingers of the Mountain teruggegeven aan de Mages Guild leader in Charrol. Terwijl hij zijn rug naar mij toe draait en wegloopt om dat boek op te bergen pickpocket ik dat ding weer terug (snelle vingertjes), om het later aan een andere geinteresseerd persoon te geven voor een interessante beloning! Gna! :D

Laatst bewerkt: 28 mrt 2006
  13. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.491
    gelachen toen een marauder vol door een boobytrap geraakt werd:)

14. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk in alle guilds komen of is dat gewoon niet mogelijk??

15. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je morrowind nou niet leuk vinden? Die was wel vet, en dit is wel een verbetering van Morrowind (characters komen achter je aan, ook als je een deur of grot in/uitgaat)..

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Gisteren ben ik Grand Champion in de Arena geworden, en vanmiddag heb ik rondgereden + De Master Guard in Cheydinhal ontmanteld + eerste Quest van de Fighters Guild gedaan...

Nu ben ik van plan naar Anvil (te paard) te reizen, daar ben ik nog niet geweest + ik moet daar mijn volgende FG Quest halen.

17. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Grandchampion van the arena. Mainquest uitgespeeld. Huis in Skingrad gekocht. Silencer van de DB geworden :)

18. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Paar missies van de main quest gedaan, mages guild gejoined, bezig met de Arena en verder heel veel gevochten. Lekker veel dungeons doorzoeken voor vette items en natuulijk veel geld verdienen.

19. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    arena champion
    champion of cyrodill
    master of fighters guild
    master thief (heb laatste quest opgefocked)
    order of the vrituos blood, brother
    dark brotherhood, listener

alle huizen gekocht, beetje decoraten.

3/4 shrine quests gedaan.

20. nemsis

nemsis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf nog niet veel gedaan ik richt me vooral op de quests moet zelf ook nog de eerste oblivion poort sluiten maar wordt steeds gekilled.
    Weet iemand hoe ik beter wordt met vechten ?

Deel Deze Pagina