Ik heb de Arena gehaald volledig, ik zit nog niet volledig in een guild maar ga zsm in de fightersguild (wil het liefst in de mage guild, maar al die districten af is een heel kwarwei...ben nu in 2 districten) Speel nu iets van 14uur, de mainquest zit ik nu, moet iedere stad af om assistentie te vragen voor burma, moet nu een gate sluiten met 6 torens, kom er niet echt uit En sidequest heb ik niet echt gedaan alleen de arena eigenlijk. Die wilde ik het liefst na de mainquest doen.
Je kunt WEL vissen, ga maar zwemmen en als je een vis ziet kun je hem afslachten met een dolk of iets in die trant.... Beetje primitief, maar toch
de darkbrotherhood helemaal gedaan, en nu bezig met de thiefsguil, moet daar nog 2 rangen en nog wat side quest gedaan.
Heb nog helemaal niks gedaan, heb het spel al een week geleden besteld maar nog steeds niet binnen!!!!! Ik wil ook!!!!!!!
zwaar cool. bij het binnenkomen van de eerste keer op de oblivion planes was een wachter die bang was en weg wou. Je kan hem overhalen om te blijven en mee te helpen. Toen rende hij op een goblin af en toen werd hij met de goblin door een rotsblok in de lava geknikkerd... kostelijk!
@Yerewn Dat had is gezien op gamespot. ik wilde vandaag de game kopen maar overal uitverkocht. Weten jullie nog waar ik de game kan kopen (lieftst binnen 2 werkdagen thuis) ?
Waarschijnlijk nergens, maar bel even winkels in de regio Ik ben vandaag de Arena gaan betreden en ik ben nu Gladiator
Poeh... Main quest niet zoveel, heb de zoon van naar dat fort gebracht en ben daar ff gestopt. 2 gates nog maar gesloten. Focus me vooral op thief's guild en dark brotherhood met hier en daar een sidequest. Als dat gedaan is wil ik kijken of ik uberhaupt de mage guild nog binnen kan komen als thief/assasin, en anders de arena en de main quest en de gates. Ben nu lvl 13, heb een security op expert (vanwege de skeleton key) en mijn doel is om sneak, marksman en alchemy op expert te krijgen. Ff doorspelen dus
Heb nog niets aan de main quest gedaan, maar ben me net als jij aant focussen op thieves en dark brotherhood. Had eerst de thieves een aantal rangen gedaan zodat ik op veel plekken fences had. Nu de dark brotherhood gejoined om assasin te worden .
Ben bezig met SPOOOOHOOOOOIIILEEEEEEEEEER: De missie voor de dark brotherhood dat ik in de imperial prison moet infiltraten en een gevangenen moet killen, te vet echt meesterlijk. EDIT Lol oops, srry voor dubbel post
Heb zojuist het boek Fingers of the Mountain teruggegeven aan de Mages Guild leader in Charrol. Terwijl hij zijn rug naar mij toe draait en wegloopt om dat boek op te bergen pickpocket ik dat ding weer terug (snelle vingertjes), om het later aan een andere geinteresseerd persoon te geven voor een interessante beloning! Gna!
Hoe kun je morrowind nou niet leuk vinden? Die was wel vet, en dit is wel een verbetering van Morrowind (characters komen achter je aan, ook als je een deur of grot in/uitgaat)..
Gisteren ben ik Grand Champion in de Arena geworden, en vanmiddag heb ik rondgereden + De Master Guard in Cheydinhal ontmanteld + eerste Quest van de Fighters Guild gedaan... Nu ben ik van plan naar Anvil (te paard) te reizen, daar ben ik nog niet geweest + ik moet daar mijn volgende FG Quest halen.
Grandchampion van the arena. Mainquest uitgespeeld. Huis in Skingrad gekocht. Silencer van de DB geworden
Paar missies van de main quest gedaan, mages guild gejoined, bezig met de Arena en verder heel veel gevochten. Lekker veel dungeons doorzoeken voor vette items en natuulijk veel geld verdienen.
arena champion champion of cyrodill master of fighters guild master thief (heb laatste quest opgefocked) order of the vrituos blood, brother dark brotherhood, listener alle huizen gekocht, beetje decoraten. 3/4 shrine quests gedaan.
Ik heb zelf nog niet veel gedaan ik richt me vooral op de quests moet zelf ook nog de eerste oblivion poort sluiten maar wordt steeds gekilled. Weet iemand hoe ik beter wordt met vechten ?