1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat hebben jullie allemaal gedaan ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door nemsis, 26 mrt 2006.

1. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom je zo snel doorheen die quests walst...ben ik zo een buitenbeentje als ik geniet van gewoon rondlopen en vechten?

2. nemsis

nemsis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    chill weet jij misschien hoe ik beter wordt met vechten want ik leg zo het loodje ?

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt af wat voor skilllevel je light/heavy armor en je blade/blunt/marksman zijn. Je hebt hoop ik een goed keuze kwa major skills gemaakt, want je zal vooral die skills moeten trainen zodat je wat algemene levels kan stijgen.

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    nemesis,
    Als je in level stijgt zou ik health pakken als ik jou was. Je gaat dan langzamer dood. Je hebt een goed armor nodig om te overleven. Kies er dan een die bij je major skill staat (Als je er een van de twee bij de major skills hebt staan.) Heavy armor beschermd je beter maar is ook een stuk zwaarder. Om te kunnnen winnen moet je ook wel blokken. De beste tactiek is blokken - tegenstander slaat dan op je schild - en dan gelijk terug slaan. Ik loop meestal achteruit als iemand me aanvalt. Zo mist hij het slaan bijna altijd. Dan doe ik een stap naar voren en dan raak ik hem wel.

5. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.491
    Of leer schieten met een pijl en boog. Ik leg ze allemaal om :)

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    neuh, ik ben nu 20 uur bezig en ben lvl 5, zie verder mijn achievements, ik he nog niet echt veel boeiends gedaan

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Even vertellen wat ik heb gedaan in 85 uur spelen.

- Fightersguild master geworden
    - Arena Grand Champion geworden
    - Bijna Mages guild uitgespeeld (nog 2 ranken te gaan)

Een hoop sidequests. Ik heb nu al 61 quest gecompleet maar het blijft altijd erg leuk en volgensmij gaat dit spel na 100 uur nog niet echt vervelen.

Na de Mages Guild ga ik denk ik een paar poorten sluiten die nergens mee te maken hebben dus die gewoon door het land verspreid staan en ik ga dan de Thievesguild joinen. Na de thieves guild de Darkbrotherhood. Daarna alle poorten sluiten die je kan vinden en daarna lekker verder met de main-quest en nutteloze maar leuke side-quests. Gelukkig ben ik nog even bezig. Im wil het spel absoluut niet snel uitgespeeld hebben ik geniet er echt wel van! Ik ben trouwens nu level 33.

8. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Inmiddels level 21 na 90 uur.
    Dark Brotherhood uitgespeeld
    Fighters Guild uitgespeeld
    Mages guild bijna uitgespeeld
    Thieves Guild uitgespeeld
    Mainquest uitgespeeld
    Arena Grand Champion

Ook vrij veel side quests, tegen de 115 quests nu.
    Levelen vind ik echt het minst belangrijkst.

Ik gebruik geen cheats maar heb al wel 3 huizen. Gewoon veel bandits overvallen en hun armor verkopen.

Vind het echt het meest heilige spel van de afgelopen tijd.

Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    damn dit is een leuk spel 8)

Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jha :)
    veel leuker

11. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    veel leuker?? verklaar je nader

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je quick fun wil boven een degelijk verhaal en diepe gameplay is Oblivion iets voor jou. Het is meer in de richting van Fable..goede presentatie, voice dialog, etc. voor de grote massa. Maargoed, we wijken wat af van het onderwerp, check de morrowind vs oblivion thread voor alle voordelen, nadelen, vergelijkingen, whatever.

Deel Deze Pagina