Ik heb et allemaal zelf verdiend mee mijn krantenwijkies en zakgeld. En the-x zijn salaris inhouden.Wij doen samen krantenwijk xbox -3 controllers -DVD kit -2.1 soundsysteem -halo -SC -morrowind -fifa 2003
14 maart 60 euro voor een starerpakket mag je oneindig in 1 jaar spelen,als dat om is,moet je betaln per maand,jaar er zit 2 online demo's bij xbox live voice communicator xbox live zelf en je mag 1 jaar dus voor 60 euro...
Ik heb een Xbox met 42 games. Daar zit niet één gekopieerde game bij Ik heb verder: Standaard Xbox controller Controller S Firestorm Gamepad van Thrustmaster DVD Kit RGB Kabel 360 Modena Racing Wheel van Thrustmaster Freestyler Board van Thrustmaster
ik heb een PSX, GBA en uiteraard een Xbox. voor nintendo heb ik ook bijna geen respect, voor sony zeker wel. k was vroeger fanatieke playstationer, en eigenlijk was ik aan het sparen vooor een ps2 totdat ik bij de MM halo speelde......hoppa boem ps2 werd uit mijn hoofd geslagen door halo. dusz nu heb ik een xbox en ben achteraf heeeeeeeeeeel erg blij dat ik een xbox heb gekocht inplaats van ps2, spelle: Halo Rallisport Challenge Splinter Cell Azurik Morrowind gehad: Obi wan Project Gotham Racing
Ik heb mijn xbox gekocht op: 1 januari 2003 mooie start toch ik heb nu.... 1.DVD Remote 2.Extra Controller 3.Sega pack 4.Halo 5.Dead Or alive 6.Ghost Recon Goeie start toch 5 Games in een maand
Xbox: 2 controllers - DVD Kit - Jet Set Radio Future - Sega GT 2002 - Fifa 2003 - Splinter Cell - Rallisport Challenge Gameboy: Fifa 97 - Micro Machines - Aladdin - Tetris - Formula 1
Ik heb een xbox met: halo, unreal championship, splinter cell, championship manager 02/03, lma manager 2003, deathrow, rallysport, project gotham racing, dead or alive 3. Wel aardig rijtje dacht ik Ik heb gehad: cm 01/02, time splitters 2, hitman 2 p.s: blumchen leeg je inbox !!! greetz!
http://users.ign.com/collection/Frags-NL Mijn collectie xbox btw met 2 controllers en dvd kit ----- Frags
XBox, DVD Playback kit, Halo, Sega GT, JSRF, Splintercell besteld, 2 controllers en net een nieuwe TV .