fifa 99 was de beste cker weten speelde het lekkerste en je kon een hoop zooi verandere aan je poppetjes duurde wel lang omdat die playstation niet zo snel was vroeger
ik speel eigenlijk nooit voetbal games alleen fifa 99 vond ik erg leuk om tegen vrienden te spelen, vooral omdat het een erg hoog pick up and play gehalte had. Ik zat er ook aan te denken om binnenkort weer eens een voetbalspel te kopen alleen uit jullie reactie maak ik op dat ik dat beter niet kan doen.
World Cup '98. Alleen die soundtrack al, komt dat nummer eens in een club, zie je alle jongens meezingen. Je voelt een soort verbondenheid van WC '98 spelers dan .
Fifa 98... Was gewoon lachen met dat zallvoetbal. Ik ging dan soms ook met een goede ploeg tegen de coockilands en dan kijken hoeveel goals ik kon maken in een bepaalde tijd Mja helaas ging de teller niet verder dan 99 :{
Wat ik ook wel grappig vond aan WC 98..was dat je met teams uit het verleden kon voetballen...die je dan moest vrijspelen. Heb echt uren in die tijd in RTWC 98, WC 98 en Fifa 99 gestopt..daarna is het ook bij mij steeds minder geworden. K heb alle fifa's daarna ook gehad..maarja ze waren niet zo briljant als die eerdere. Zitten nu echt TEVEEL fouten in waardoor het niet lekker loopt.
Ff offtopic maar toch ontopic; wat is de lol van fifa, ik vindt dr echt nix aan, goede argumenter erbij
k vond fifa 98 héél goed door het zaalvoetbal, maar je kon ook met de muis spelen ! (als er vrienden langskwamen) maar fifa 99 was ook heel vet, zoo verslavend. *hoopt dat fifa2005 het beste fifa spel wordt
Heb eigenlijk alleen 98 intensief gespeeld. Verlavend zeker Dus dat is voor mij de beste fifa die er is geweest. Ben daarna overgestapt op pes
ik vond 2003 het beste, ik zal wel de enige zijn maar het speelt gewoon lkkr ook is het machtig mooi om met het rechter stickje een panna te geven
iss98 /Mod ISS en FIFA, geen argumentatie. Ja, ons kleutertje is ook weer bezig. Volgende keer een OW voor jou. - 2k
Fifa 98 is de enigste fifa die ik echt kan waarderen. Zeer uitgebreid, leuk sfeertje en coole gameplay.