X-Box: Halo, Morrowind, Phantasy Star Online Eps.I&II. GC: Super Smash Brothers Melee, Phantasy Star Online Eps.I&II.
same here multiplayer is wel grappig maar gewoon niet goed genoeg en hmmmm langsthoudbare game is natuurlijk morrowind voor degenen die een andere titel hebben genoemd neem ik maar aan dat ze morrowind of nooit gespeeld hebben of het vergeten zijn want dat kun je niet ontkennen --> morrowind duurt het langst van alle games die op dit moment op de consoles verkrijgbaar zijn en tot elder scrolls 4 (morrowind 2 dus) zal dat ook wel zo blijven
Total Annihilation gewoonweg te masterlijk. download em maar ofsow. kan je niet meer kopen denk ik...
Deathrow speel ik nog wel vaak, vooral met vrienden. Of ja weeral halo of conflict desert storm, ook al ben ik daar nu wel wat op uitgekijken. Verder hangt het ervan af, soms heb je gewoon 'zin' om een bepaald spel te spelen dat je lang nietmeer gedaan hebt. (ik toch)
PC: *JK2 (jedi knight)- on-line dan *Gta Vice City- omdat er zoveel te doen is Xbox: *Burnout 2- omdat het gewoon een pickup game is *Ghost Recon- leuk voor tegen anderen!
Zullen velen het niet mee eens zijn: Need 4 Speed: Hot pursuit II (XboX) Ik vind het super om af en toe in een Mercedes of BMW lekker te scheuren met de cops chasing me. Dus om de zoveel tijd draait deze weer z'n rondjes in de XboX. Voorheen speelde ik weleens Tetris in de pauzes!
de gemiddelde racegame word zoizo leuke rmet het unlocked van trax, de meeste link(live) games bespeel ik ook nog regelmatig. single player levels boeien me niet echt veel als ze eenmaal zijn uitgespeeld. dus een replay waarde is voormij als er een veel belovend multi gedeelte aanzit
Is zo gek nog niet eens, ik heb op m'n ps1 N4S: posche challenge helemaal grijs gespeelt, was zo vet, er waren ook van die levels met van die heuvels, probeerde ik altijd een salto met m'n 911 te maken terwijl ik de jutten achter me aan had oooohhh.... nee, dat waren mooie tijden
En toch toch zweer ik bij Halo , Meest gespeeld , Leuk in je eentje , Perfect met kameraden erbij. GEwoon echt toppie en helemaal met xbconnect erachter.
heh, AMPED gaat er bij zeker regelmatig in, en ik kan je vertellen nadat je hem (eindelijk) uit hebt gespeeld en op nummer 1 staat het eigenlijk alleen maar leuker wordt om de game te spelen. Maar ja ik ben dan ook iemand die echt van freestyle, freeskate en dat soort dingen houd. Geen limiet ofzo maar gewoon rustig skaten/schieten zonder ergens rekening mee te houden.
Hou nou eens op met je Tetris hij vraagt om meningen :{ . Voor mij is het toch echt mario kart ik weet niet wat ik met dat spel heb maar ik speel het nu al een jaar of 6 en het blijft gewoon lachen. Vooral als je een hoop gezopen hebt samen met een paar vrienden !
Halo. Dikke vette roelende multiplayer, vooral over connect, Co-op blijft ook lang goed, legendary campaign.
Heiden!, iedereen hoort Starcraft Broodwar te kennen, Broodwar is uitbreiding van de orginele Starcraft en heerst over alle RTS games op de PC. Maar de langst houdbare game op de Xbox is tot nu toe DOA3 duidelijk. Ik heb twee vrienden (sparringpartners) en ik sta nu inmiddels op de 600 qua aantal potjes 2 tegen 2
Halo natuurlijk heb het was mijn eerste spel en ik speel het nu nog steeds zker omdat we bj ons in de buurt heel veel xboxen hebben en we iedere week een lan houden
Houd vaak een lan met mijn vrieden (4 xboxen) en deze spellen zijn echt lang houdbaar: Time Splitters 2 Moto GP HALO
nee hoor dat doet total annihilation al Total Annihilation roeleert de pan uit maar starcraft is ook bijna zo leuk hoor. bijna.
pokemon rood op gameboy color, heb er meer dan 200 uur gameplay op zitten.. Dit weet ik, want dit kan je van het spel aflezen. maar hij bleef goed, want het trainen en verzamelen van die beestjes was gewoon zo verslavend en dan tegen je vriendjes op school battelen!! Gewoon zo uber. Ik weet het het klinkt een beetje childish, maar ik deed het ook toen ik nog 12/13 was ofzo. Maar ik ken nog wel iemand van 16 die het nog steeds doet!!!
jah, ik was ook vet verslaafd aan pokemon..de games, de kaartjes..(tvshit vond ik al snel geen hol aan) Met die kaartjes heb ik echt iedereen opgelicht, zelfs met stikcers bij peuters.("Jah, heel zeldzame bellsproutsticker, mag ik dan jouw Alakazam Holo-Card?) 2 pakjes gekocht, ik had op het laatst 120 kaarten, dat spel was erg cool, totdat mijn zusje de hele focking shit deletete toen zij haar spel opsloeg...tsjonge wat heb ik gescholden zeg. Maar toen wilde ik niet meer opnieuw beginnen met het spel....Halo is houdbaarder.