1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is de langst houdbare game.......

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Panzer, 14 jun 2003.

1. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    X-Box: Halo, Morrowind, Phantasy Star Online Eps.I&II.
    GC: Super Smash Brothers Melee, Phantasy Star Online Eps.I&II.

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    same here

multiplayer is wel grappig maar gewoon niet goed genoeg

en hmmmm langsthoudbare game is natuurlijk morrowind voor degenen die een andere titel hebben genoemd neem ik maar aan dat ze morrowind of nooit gespeeld hebben of het vergeten zijn

want dat kun je niet ontkennen --> morrowind duurt het langst van alle games die op dit moment op de consoles verkrijgbaar zijn

en tot elder scrolls 4 (morrowind 2 dus) zal dat ook wel zo blijven

Laatst bewerkt: 15 jun 2003
  3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    Total Annihilation

gewoonweg te masterlijk. download em maar ofsow. kan je niet meer kopen denk ik...

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Deathrow speel ik nog wel vaak, vooral met vrienden. Of ja weeral halo of conflict desert storm, ook al ben ik daar nu wel wat op uitgekijken. Verder hangt het ervan af, soms heb je gewoon 'zin' om een bepaald spel te spelen dat je lang nietmeer gedaan hebt. (ik toch)

5. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PC:
    *JK2 (jedi knight)- on-line dan :)
    *Gta Vice City- omdat er zoveel te doen is
    Xbox:
    *Burnout 2- omdat het gewoon een pickup game is
    *Ghost Recon- leuk voor tegen anderen!

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Zullen velen het niet mee eens zijn:

Need 4 Speed: Hot pursuit II (XboX)

Ik vind het super om af en toe in een Mercedes of BMW lekker te scheuren met de cops chasing me. Dus om de zoveel tijd draait deze weer z'n rondjes in de XboX.

Voorheen speelde ik weleens Tetris in de pauzes!

7. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    de gemiddelde racegame word zoizo leuke rmet het unlocked van trax, de meeste link(live) games bespeel ik ook nog regelmatig.

single player levels boeien me niet echt veel als ze eenmaal zijn uitgespeeld. dus een replay waarde is voormij als er een veel belovend multi gedeelte aanzit

8. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Is zo gek nog niet eens, ik heb op m'n ps1 N4S: posche challenge
    helemaal grijs gespeelt, was zo vet, er waren ook van die levels met van die heuvels, probeerde ik altijd een salto met m'n 911 te maken terwijl ik de jutten achter me aan had:+
    oooohhh.... nee, dat waren mooie tijden:9

9. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    En toch toch zweer ik bij Halo , Meest gespeeld , Leuk in je eentje , Perfect met kameraden erbij. GEwoon echt toppie en helemaal met xbconnect erachter.

10. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heh, AMPED gaat er bij zeker regelmatig in, en ik kan je vertellen nadat je hem (eindelijk) uit hebt gespeeld en op nummer 1 staat het eigenlijk alleen maar leuker wordt om de game te spelen. Maar ja ik ben dan ook iemand die echt van freestyle, freeskate en dat soort dingen houd. Geen limiet ofzo maar gewoon rustig skaten/schieten zonder ergens rekening mee te houden.

11. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Hou nou eens op met je Tetris hij vraagt om meningen :{ .

Voor mij is het toch echt mario kart ik weet niet wat ik met dat spel heb maar ik speel het nu al een jaar of 6 en het blijft gewoon lachen. Vooral als je een hoop gezopen hebt samen met een paar vrienden :cool: !

12. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Halo. Dikke vette roelende multiplayer, vooral over connect, Co-op blijft ook lang goed, legendary campaign.

13. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Heiden!, iedereen hoort Starcraft Broodwar te kennen, Broodwar is uitbreiding van de orginele Starcraft en heerst over alle RTS games op de PC. :)

Maar de langst houdbare game op de Xbox is tot nu toe DOA3 duidelijk. Ik heb twee vrienden (sparringpartners:D) en ik sta nu inmiddels op de 600 qua aantal potjes 2 tegen 2

14. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Halo natuurlijk heb het was mijn eerste spel en ik speel het nu nog steeds zker omdat we bj ons in de buurt heel veel xboxen hebben en we iedere week een lan houden

15. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Morrowind

16. Horny Devil

Horny Devil Jackass Extrodinare

Leuk Bevonden:
    0
    Houd vaak een lan met mijn vrieden (4 xboxen)

en deze spellen zijn echt lang houdbaar:

Time Splitters 2

Moto GP

HALO

17. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    DTM,PGR en HALO

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor dat doet total annihilation al:D

Total Annihilation roeleert de pan uit:D

maar starcraft is ook bijna zo leuk hoor.

bijna.

:D

19. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    pokemon rood op gameboy color, heb er meer dan 200 uur gameplay op zitten..
    Dit weet ik, want dit kan je van het spel aflezen.

maar hij bleef goed, want het trainen en verzamelen van die beestjes was gewoon zo verslavend en dan tegen je vriendjes op school battelen!!

Gewoon zo uber._O_

Ik weet het het klinkt een beetje childish, maar ik deed het ook toen ik nog 12/13 was ofzo.
    Maar ik ken nog wel iemand van 16 die het nog steeds doet!!!

20. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    jah, ik was ook vet verslaafd aan pokemon..de games, de kaartjes..(tvshit vond ik al snel geen hol aan) Met die kaartjes heb ik echt iedereen opgelicht, zelfs met stikcers 8) bij peuters.("Jah, heel zeldzame bellsproutsticker, mag ik dan jouw Alakazam Holo-Card?)}:] 2 pakjes gekocht, ik had op het laatst 120 kaarten, dat spel was erg cool, totdat mijn zusje de hele focking shit deletete toen zij haar spel opsloeg...tsjonge wat heb ik gescholden zeg. Maar toen wilde ik niet meer opnieuw beginnen met het spel....Halo is houdbaarder.

Deel Deze Pagina