1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is de langst houdbare game.......

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Panzer, 14 jun 2003.

1. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik was ook hastikke verslaafd met pokemon Blauw vroeger, kon d'r echt niet mee ophouden als ik ff bezig ben.:D
    Dude, maar 200 uur? ik had 366 uren op mijn cardridge , omdat het daar ophield met tellen, ik heb in totaal wel meer dan 400 uren mee gespeeld 8)!! Ik schat rond de 450 uren :D :+. Had al mijn fafo allemaal op lvl 100 en dat zijn er wat! , Had ook $9999999,99, zo vaak heb ik de pokeleage gedaan om ze allemaal op lvl 100 te krijgen8) !!!
    Pokemon is bij mij veruit het spel waarmee ik het meeste heb gespeeld!!( was onverslaanbaar voor al m'n vrienden toen:cool: )

PS: Dit is allemaal echt waar, voor degene die het moeilijk vindt te geloven.
    _O_ Pokemon _O_

2. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    SSX tricky speel ik de laatste tijd weer erg vaak.
    Ben ff bezig met alle characters te completen en de ubermasterscore op Garibaldi neer te zetten.
    Staat nu op: 1359550.(anyone hoger??)

3. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    toen ik de topictitel zag wilde ik precies hetzelfde zeggen: AMPED.

dat spel houdt je gewoon bezig ook al heb je hem uitgespeeld. (ik dus ook). je kan gewoon lekker tussendoor een afdalinkje pakken zonder teveel zorgen. en ik ben met een 2e savegame aan de gang (zij het heel langzaam) maar het blijft gewoon erg leuk. ik kijk daarom ook uit naar AMPED 2 waar er nog meer fun om de hoek komt kijken.

4. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Amped zwaar en zwaar moelijk, PGR daarentegen doe ik op m'n sloffe (Alles Zilver dan) terwijl andere sommige gamers juist PGR zwaar en zwaar moelijk vinden, best appart *)

Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Halo en Amped dit waren de eerste twee spellen die ik kocht maar ik speel ze op dit moment het meest, want ze zijn gewoon goed,moeilijk,leuk gewoon wat een game goed maakt

6. Neverstop

Neverstop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben hard op weg om met SSX Tricky alles te unlocken :p.

Wel geinig spel is dat. Leuker dan ik verwacht had. Ik kan al die tracks duizend keer doen en t blijft leuk, snap er niks van.

7. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitters 2 heb ik nu, en k vindt het toppie! Zker als je het spel met meerdere speelt. Nu unlock ik die ventjes, da's ook vet.

Burnout 2 is ook nog steeds leuk, kheb weer nieuwe auto's!

8. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind is op het moment zeker de langst houdbare game op de xbox. Ik zit al maanden te spelen in de singleplayer. En kom nog steeds nieuwe dingen tegen. Opdrachten, items etc. En dalijk komt er ook nog de GotY editie met 2 add ons. Dit spel is bijna niet 100% uit te spelen. Je hebt op zijn minst 3 apparte chars nodig om alle 3 de houses uit te spelen.
    Echt geweldig, als je de bugs voor lief wilt nemen.

9. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds vandaag ook Morrowind. Khad eum al voor mijn pc, maar daar ging hij zo sloom! Nu kan ik lekker genieten!

10. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De langst houdbare game.............hmmmm.......

Dat moet dan toch wel de Gran turismo reeks zijn. Daar ben je gewoon nooit klaar mee. Tenminste als je vrienden hebt om multi-player tegen te racen! Want dan blijf je auto's winnen, kopen en tunen. Het is gewoon onmogelijk om alle auto's in je garage (kunnen er geloof ik max 200 zijn) perfect getuned te hebben. Maar dat toch uiteindelijk wel je doel. Ook al speel je niet de multiplayer, dan heeft gran turismo nog steeds een gigantisch lange levensduur, door alle kampioenschappen en endurence races.

Als ik een spel voor de Xbox uit zou moeten keizen, zou het toch denk ik wel HALO zijn. Het blijft gewoon leuk om even een leveltje HALO te spelen (Co-op of in je eentje)

11. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    freak

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat is er nou freak aan Pulser? Pokemon (blauw voor mij dan) is volgensmij mijn meest gespeelde game ooit. Op 1 savefile alleen al had ik meer dan 100 uur, daar kom ik met alle savefiles van sommige xbox games nog niet eens aan. En dat gaat maar over 1 savefile van de game.

Ja, DOA 3 ook. Ik heb 3 lievelingskarakters, het aantal potjes is ongeveer dit:
    Hitomi = 630
    Kasumi = 450
    Tina = 390
    En ik was al blij toen ik bij Tekken 3 met Brian Fury de 100 haaldde.:cool:

Laatst bewerkt: 21 jun 2003
  13. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Mario Bros 1 hehehe die blijft super kewl

14. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat Phantasy Star Online dat is, het spel is supergroot, een flinke uitdaging en heb je hem offline uitgespeeld (indien dat mogelijk is want je kan quests downloaden via Live) dan kan je het online gaan spelen met je vrienden en honderden uren bezig zijn.

15. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Dead or alive III
    Speel hem vanaf het begin dat ik de xdoos heb elke dag nog wel ff.

16. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja da's een heel verslavend spel, maar ik vindt dan er weinig moves zijn. Na un tijdje is het wel een beetje voorspelbaar...
    (maar un mening)

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Meer dan 300 uur:cool: Verbreek dat maar eens:cool:

Maar ik vind ook, als je eenmaal verslaafd bent aan die pokemon spelletjes, ben je daar heel lang mee bezig. Het wordt op den duur wel saai om iedere keer weer tegen de elite-four te vechten om punten te verdienen.

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Welk spel was dat?

btw. Ik hoop dat ik dat nooit haal. Laat staan in de buurt kom.

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Pokemon blauw

Er zaten wel hele hele lange tussenpozen tussen (lees een paar maanden).

20. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik verbroken, zie mijn post op de vorige bladzijde :cool:

Deel Deze Pagina