Halo !!! zonder eninge twijfel mijn meestgespeelde xbox spel, singleplayer kon/kan me niet boeien, maar multiplayer is echt geweldig het lijkt wel of sommige mensen met halo nog nooit via xbconnect gespeeld hebben, als je dat eenmaal hebt gedaan wordt halo vanzelf je favo xbox game lekker 6 tegen 6 ctf in de blood gulch dus iedereen met halo, ga xbconnect downloaden voor de ultieme game ervaring
Pgr heeft een goede replay wwarde, probeer maar eens overal goud te halen... en timesplitters 2 voor de multiplayer
HAlo speel ik ook nog steeds maar het spel waar je het langst mee door kan gaan, waar ik echt verslaafd aan ben en blijf spelen is CHAMPIONSHIP MANAGER!!!!! een footy sim ik weet het is echt voor nerds maar sorry ik vindt het gewoon gaaf.
Ben ondertussen weer begonnen met morrowind [ff voorbereiden op GOTY] en ik zit er weer helemaal in, the best game on Xbox wil soon get even better[Bloodmoon uitbreiding ]
Metal Gear (als titel)... speelde ik al op de MSX en nu op de Xbox. Voor de Xbox is het Morrowind... daar heb ik de Xbox namelijk voor gekocht. Dit was ook het enige spel wat ik ongeveer 3/4 jaar op de Xbox speelde. Maar nu weet ik niet meer hoe ik mijn tijd moet indelen... er zijn zoveel goeie games op de Xbox.
Fifa 2003, en Fifa 2004 na wat oefenen. Het blijft gewoon vet om op world class tegen de computer te spelen. Of wel spannende wedstrijden tegen vrienden. Dynasty Warriors 3, lekker raggen. NBA street vol. 2, zie Fifa. En als ik mijn oude playstation nog zou hebben tekken 3, blijft een van de vetste vecht spellen.
ik speelde eerst Fifa 2003 het vaakst, maar nu is dat natuurlijk Fifa 2004...gewoon ff een heerlijk potje voetballen met m'n cluppie (Juventus) en Colin McRae Rally 4...wat is dat heerlijk zeg, om met een Citroen Xsara WRC over die asfalt stages van Spanje te denderen... Fifa 2004 en Colin McRae Rally 4
Tot nu toe is mijn langste houdbare game toch RTCW geweest, SP echt geen ruk aan maar de multiplayer daar ben ik echt lang mee zoet geweest alhoewel dat ik denk dat Rainbow six 3 daar toch wel verandering in gaat brengen, ZO'N masterfulle game
Colin MC Rea 3 vind ik nog steeds leuk, doe het met m'n vader weleens, en motogp2 bevalt me ook wel errug.