1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is de langst houdbare game.......

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Panzer, 14 jun 2003.

1. Acai

Acai ««°Ã$¯©ØLÐ_ª§¯!©€°»»

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox: Halo
    Pc: Diablo 2 en quake 2 online (ergens blijven hangen in de tijd denk ik :D)

2. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een schopje, ik kan aan mijn lijstje toevoegen: Top-spin, Links 2004 en toch ook wel Ranbowsix3: Black Arrow, maar deze games blijven vooral lang houdbaar door de Live-speelbaarheid!!

3. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Links 2004 dankzij de toevoeging van de XSN toernooien is dit veruit de langst houdbare game, en een instagib aa-off potje Unreal blijft ook niet te versmaden.

4. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Halo en alle GTA games blijven altijd gaaf!

5. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Idd GTA hoort er absoluut tussen, was hem ff vergeten!!
    :eek:

6. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten Morrowind en Moon Patrol. Morrowind speel ik al vanaf de release en Moon Patrol doe ik al 15 jaar.

7. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik bedoelde eigenlijk Xbox-spellen maar goed!

8. twentysomething

twentysomething Trainspotter

Leuk Bevonden:
    0
    TopSpin maar dan met multipayer!

9. NL Wolfie

NL Wolfie Gamergirl

Leuk Bevonden:
    0
    Op de xbox ben ik verslaafd aan rainbow6 terwijl hij nog niet eens zo oud is
    Op de pc is het de C&C serie en diablo

10. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind...stop je even ga je naar een maand weer verder en ben je weer hooked :9

11. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    de enige games die het bij mij lang volhouden zijn racegames....in mijn geval DTM2 (LIVE vooral) en RSC2 (in mindere mate), ook heb ik speciaal voor live crimson skies, die blijft gewoon lachen. voor de rest houd geen enkele game het lang vol bij mij....shooters speel ik rond op normaal level en ruil ze dan op Xbazar. Om alles op verschillende niveaus uit te spelen vind ik een beetje tijdverdoen, (actie)adventures hetzelfde verhaal, ninja gaiden was best leuk, maar toen ik het had uitgespeeld was er geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om het op hard te gaan proberen....zelfde levels met nog meer vijanden, leuk man....maar ik heb net spiderman2 uitgespeeld (kwartier geleden) en ga nu weer met driver verder (die toch wel heel erg leuk is en ja ik ben al een eind en vind het zeker geen onvoldoende waard)...uitspelen en weer ruilen....

12. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo (system link,lvl=prisoner,mode=rockets)3 xboxen.
    PGR2 na een maand niet meer gespeeld te hebben toch weer 02:00 geworden.
    Rallysport challenge 1.(splitscreen,alle banen af en turven wie het meeste wint)
    Deathrow zal idd ook wel weer eens voor de dag komen.

13. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij zijn dat eigenlijk drie games, PGR2, al uren over live gedaan en sinds kort ook weer met SP bezig. GTA 3 en Vice City, beiden al meerdere keren (bijna) uitgespeeld. Tot slot is Fable ook erg lang houdbaar gebleken, iig langer dan ik dacht, want ik heb het al ongeveer 5 keer uitgespeeld, het is echt iedere keer anders, maar of Fable binnenkort op de stapel van games belandt die ik niet meer zoveel speel weet ik niet.

14. box_thijs

box_thijs Guest

halo wel, maar ik denk dat ik dat miss wel iets te vaak heb gespeeld. Verder heb ik oneindig GTA III gespeeld en ook wel jsrf en aggressive inline (of hoe je dat ook mag spellen ;-))

15. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    voor mij is de langst houdbare game: TOP SPIN! Dit spel speel ik echt nog héél vaak over xboxlive. verder is het leuk als je weer een nieuw type mannetje hebt verzonnen, om m dan helemaal te gaan maken. (daar ben je ook nog best lang mee bezig!)

verder speel ik ook midtown madness 3 nog vaak over xboxlive.. omdat hunter zo leuk is!

16. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    halo 2

17. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Is nog niet uit slim, of heb je hem *ll*g**l? :p

maar voor mij is de langst houdbare game absoluut: HEELOO!!!
    omdat het via Xbconnect gewoon helemaal perfect loopt
    is natuurlijk ook de game met de meeste servers!

Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  18. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo speel ik nou helemaal niet meer. Een keer een zomervakantie mee doorgebracht, de hele zaak op alle niveaus uitgespeeld en ik was er klaar mee. Af en toe nog wel s een potje MP, maar SP ben ik nou echt zat. Halo 1 ben ik nou zowiezo zat... hopelijk zal Halo 2 me wat meer en vooral wat langer boeien.

19. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind staat bij mij erg hoog. Ik blijf het overnieuw spelen terwijl ik het eik nog nooit helemaal heb uitgespeeld. Daarnaast zijn games met een hoog multiplayer gehalte nog regelmatig in mijn dvd lade te vinden. Via xbox live daalt echter het aantal deelnemers aan sommige spellen.

20. studio_125

studio_125 Guest

Ik vind Halo2 en Burnout3: Takedown toch wel erg lang houdbaar, halo2 vooral ivm de Live! ondersteuning, zonder live kan ik me voorstellen dat je het snel kwijt wil 8)

Deel Deze Pagina