1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is de moeilijkste singleplayer game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jynx, 7 dec 2009.

  1. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja arcade nu je het zegt.
    Trial HD! Word helemaal gek van zo'n jump in het laatste level "Inferno II". Bah!
     
  2. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je wel gelijk indd, maar het zijn ook persoonlijke ervaringen:

    turtles 1: dat focking waterlevel nekte iedereen vroeger, en als je na tig pogingen eindelijk met 1 turtle verder kwam moest je allerlei gebouwen vol overpowerde monsters gaan uitkammen.

    turtles 2: was op zich nog best te doen, maar de verhouding levens/levels wat echt dramatisch laag. Je mocht echt weinig fouten maken. Nu ik er over nadenk was streets of rage 3 veel moeilijker binnen dit genre(niet jezelf meer levens en continues geven in options he smeerlappen, dat telt niet!:+)

    ninja gaiden 1: na het vaak te spelen lukt het allemaal best goed, tot je tot de 1 na laatste stage komt. Hier wordt het echt precisiewerk en bij de baas van het laatste level halen ze dat gemene truukje uit: 2 bazen achter elkaar!

    double dragon 3: veeeeeeel moeilijker dan de 2 voorgaande delen. Je moet het vechtsysteem in dit deel echt een beetje door hebben, en heel systematisch knokken. Als je dat na een paar dagen vol houden kan, word je vernietigd door de belachelijke eindbaas die alleen met ziek geluk overwonnen kan worden(niet stiekem gamefaqs checken voor cheap tactics bitches!)

    bayou billy: Dit spel is niet alleen retemoeilijk, maar ook onlogisch en niet eens leuk om te spelen eigenlijk. Toch vond ik het vroeger leuk genoeg om meerdere malen te huren voor 5 gulden. Het vechtsysteem slaat nergens op, er zit totaal geen logica in. Gewoon veel meppen en hopen dat jezelf niet gemept word. Je word soms om de haverklap geinterrupt terwijl je iemand vrolijk op zn bek aan het rammen bent. Maar soms interrupten ze je totaal niet, soort geluksfactor ofzo. Maar iig, ik ben ooit tot het laatste level gekomen en daar halen weer dat gemene truukje uit: laatste baas zijn 2 bazen achter elkaar. Alleen dit keer bestaat de 2e baas ook nog eens uit 2 bazen tegelijk!!! WTF!!!

    battletoads: Dat racelevel was zoooooooooooooooooooo moeilijk, nooit voorbijgekomen|:-
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2009
  3. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden 1 en 2 staan bij mij ook wel erg hoog ja. Op hard uitspelen is echt vreselijk moeilijk waarna je een nog moeilijker niveau unlocked wat dus volgens mij onmogelijk is.

    Ook de extra DLC bij ninja gaiden 1, die arena waar telkens nieuwe waves van monsters komen was niet te doen man. Ik kan me vaag herinneren dat slechts 13 mensen op de hele wereld die DLC gehaald hebben 8)

    Oja en Halo 3 op legendary met ALLE skulls (dus ook de skull dat als je dood bent, je het level opnieuw mag doen :+ ) aan is ook maar gehaald door een stuk of 3 mensen.
     
  4. DynaMite

    DynaMite Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    MegaMan 9 was echt tergend hardcore. Ouderwets, zeg maar.
     
  5. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat Demon Souls voor de ps3 een enorm lastige game is.
     
  6. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Lol, het kwam ineens in mij op: Guitar Hero III op Expert :p
     
  7. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
  8. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    als je Trueachievements mag geloven is dat Endwar, maar hij is vooral gewoon tergent langdradig.
     
  9. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Hexic HD nog steeds kut8)!


    :+
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik zeg Ninja Gaiden II , eindbaas was echt tergend !!
     
  11. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Nah, dat is voornamelijk skill, starpower en geluk.

    De NES heeft de moeilijkste games, voornamelijk door het ontbreken van de save functie. Sommige NES games heb ik nooit kunnen uitspelen. De moeilijkste NES games zijn zeker Ghosts 'n Goblins en Battletoads.
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Halo 3 met alle skulls was toch 4 man? 1 co-op van 4 :+.
    EndWar heb ik pas nog opgepikt, dus ik zal eens kijken of TrueAchievements gelijk heeft. Ergens wanneer ik klaar ben met MW2 :+.
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik was ook de eerste die dat zei hè ;). Maar als ik naar de afgelopen 10 jaar kijk. Dan is GH III zeker wel een lastige game. Samen met menig hack 'n slash & fighting games
     
  14. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Vroeger op de PS1 vond ik zoveel games moeilijk, maarja dat lag aan verschillende dingen, kon toen echt niet gamen, las nooit wat ik moest doen, geen doorzettingsvermogen en was gewoon nog jong.. Nu met de 360 kan ik niet echt een game verzinnen die ik zelf moeilijk vond, maar het is wel een beetje hoe moeilijk je het maakt... Ga je een spel als Halo 3 op legendary alleen spelen is t best pittig, wel te doen, maar je bent niet snel geneigd om t alleen te doen. Zo zijn er genoeg spellen die op hogere moeilijkheidsgraden best pittig zullen zijn, voor mij zullen er ook genoeg zijn waar ik nooit doorheen zou komen.. Maar het scheelt ook dat ik niet houd van de moeilijkste type games, Hack & Slash en Fighters.. Op een hele enkele uitzondering na.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.576
    Leuk Bevonden:
    8.670
    Mushihimesama Futari Black Label

    [yt]sQZuidKexBQ[/yt]

    [yt]B4ueIrUhSCg[/yt]

    Alleen al omdat je geen reet ziet door al die projectielen en weet ik veel wat nog meer. Japanners... :+

    Deze thread kan dus ook weer dicht na deze game. :+
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    al die vage arcadespellen en rare schmups natuurlijk...

    maar meer van de huidige gen:

    Demon's Souls! Dat spelletje is echt betonhard maar wel op een leuke manier. Streetfighter IV vind ik de hogere arcadeniveaus en de challenges ook niet van te doen overigens.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Alle Hero games op Expert. :+ Maar dan alleen bepaalde nummers natuurlijk.

    Voorbeeldjes.

    Guitar Hero II:


    Guitar Hero III:


    Guitar Hero World Tour:

    Enige nummer wat ik heb onthouden van dat kutspel.

    DJ Hero



    Rock Band


    Rock Band 2

    Dit kut nummer heeft me mijn Bladder of Steel achievement gekost. :mad: (op Hard)


    Guitar Hero 5, Metallica en Aerosmith waren niet memorabel genoeg om daar nummers van uit te kiezen. 8)


    Is dat niet zo bij iedere game? ;)
     
  18. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat lijstje klopt wel aardig, maar Green grass and high tides vond ik toch wel 1 van de makkelijkste 'impossible' songs..

    Jordan is een mooi voorbeeld ja, en the devil went down to georgia 8)
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen roept hier van alles terwijl die gast waarschijnlijk alleen 360 titels wilt. :+
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Moelijkste SP, als je hem op het moeilijkste speelt althans. En je wilt alles unlocken, PGR1 is bij deze onmogelijk 8). Tering al die car paintings zijn echt ziekelijk :9
     

Deel Deze Pagina