Vind Enclave het mooiste spelletje tot nu toe, vooral de characters zijn meesterlijk. Daarna is MotoGP het mooist, alles AA en superstrakke graphics, vooral de de regendruppels leiden me af omdat ik daar altijd even met bewondering naar moet kijken. Halo heeft grote levels, das wel leuk, grafisch verder niet zo superindrukwekkend.
Ja daar ben ik het mee eens. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Halo een super-game, en het ziet er ook echt niet lelijk uit, maar ik vind het echt niet de mooiste game ooit qua graphics. Dan ligt hij toch mijlenver achter op Doa3 en RSC.
Ik vind Enclave echt een lelijke game met een oerlelijk design met vrij redelijke graphics. *Sommige zinnen doen het beter dan andere.
welke xbox game doet dat wel? btw verveel je je ofzo (je hebt toch een xbox) je hebt bijna 200 post in 4 dagen.
Geen een xbox game doet dat... en trouwens mijn xbox is kapot... is naar reperateur, moet nog een paar dagen wachten En het was vakantie, nu jammer genoeg niet mee voor mij Vandaag weer voor het eerst naar school geweest, strax maar ff huiswerk maken
Mijn HD was kapot Hij kon niet meer opslaan, heb MS service lijn gebeld en naar reperateur gestuurd, en heb hem teruggekregne vandaag