1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat is een goed stuurwiel voor de Xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkie, 17 jul 2002.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is weliswaar offtopic, maar als je zelf begint...

Nee, dat schrijf ik niet. Waar zie je me dat schrijven?

Wouter loopt elke keer als iemand het waagt om een discussie over een stuurtje te beginnen meteen met zijn astma door het forum. Lekker threads doodzuchten. Alsof je niet meer mag discussieren zodra er een review is gemaakt. Kom nou!

Een review is handig om een eerste mening te horen/zien/lezen. Maar die mening is niet meer dan dat: Een mening.

Wel handig, maar geen stem van God.

Of ben jij van mening dat de mening van een XBW-er meer waarde heeft dan de mening van een willekeurig ander iemand? :confused:

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar er kan ook aan de hand van de review gediscussieerd worden en ik ben niet van mening dat een xbw-er mening meer telt dan die van een ander persoon maar ik denk wel dat een xbw-er zijn mening beter kan verwoorden dan sommige andere gebruikers zeker ook omdat het dus bij meerdere spellen getest kan worden (niet iedereen heeft 3 race spellen ter beschikking) oftewel een review is zeker niet sluitend en ik zou persoonlijk ook nooit alleen op een review afgaan maar als ik nou een hoop negatieve berichten over een spel heb gehoord en ik lees hier een negatieve review zal dat me wel over de streep trekken, kortom er mag best gediscussieerd worden over het stuur hier, maar de vraag is of het dan ook een goed onderbouwde mening is op basis van eigen ervaringen of een verhaal op basis van horen zeggen ik bedoel iedereen zegt ook dat bloodwake een slecht spel is maar ik durf te wedden dat niet iedereen die dit zegt het ook daadwerkelijk gespeeld heeft, nou het lijkt me dat we hier een mooie gulden middenweg hebben, back on-topic maar weer.

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dan is dat pedante tienergezucht dus niet op z'n plaats, he?

Nou, als het goed is zou een redakteur het beter moeten kunnen verwoorden, maar helaas is dat niet zo. Dat geldt alleen voor een geschoold en / of ervaren redakteur maar niet voor de XBW-ers die voor mij het gehalte hebben van enkele zeer enthousiaste jongelui (waar ik overigens waardering voor heb) die niet gehinderd worden door bijzondere redaktionele kennis. Het eerste wat een professionele redakteur zou doen is zijn teksten even door een spellchecker halen alvorens ie publiceert.

Dat hindert overigens niet. Het maakt de drempel om XBW te lezen alleen maar wat lager en daardoor is XBW dus toegankelijk voor de doelgroep.

Ach welnee, joh. De meesten hier zitten al jaren met PCs en gameconsoles te kloten en hebben net zo veel ervaring als de gemiddelde XBW redakteur. Ik heb toch geen 10 stuurtjes en zeven spellen nodig om te ervaren dat het XXX stuurtje voor het YYY spelletje een k*t stuurtje is?

Ben ik helemaal met je eens. De spijker op z'n kop geslagen!

In die context is het dus niet gepast om van de toren te blazen met "Zucht - je mot me review leze!" Dat is pedant en arrogant en niet eens terecht. Fijn dat de review geschreven is, handig ook, bewonderenswaardig dat iemand er de moeite voor heeft genomen, maar nog steeds geen wet van Meden en Perzen.

PS: Ik vind Bloodwake best leuk... <ducking for cover> :D

Laatst bewerkt: 17 jul 2002
  4. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen zin in een eindeloze discussie met je maar op dit punt zit je volgens mij toch een beetje fout aangezien het stuurwiel wel geschikt is (volgens de meesten dus) voor f1 2002 maar niet voor pgr en rsc en dit kan toch waardevolle info zijn.

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou... Jij je zin... Een beetje, dan... ;)

(En dan hebben we het over de in Nederland verkrijgbare Modena en Lotus stuurtjes.)

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    okey ;)

7. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL Wat ging over een stuurtje mond nu uit in een heftige discussie van vanalles en nog wat.

Voor de Topic starter. Ga gewoon ff naar Mediamarkt. Ik was er van de week (die in a'dam) en alhoewel ik er niet echt naar gekeken heb en het dus niet zeker weet, stond daar volgens mij een Xbox stand met een stuurtje.

8. Darkie

Darkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna een ware oorlog ontstaan door die vraag van mij maar gelukkig is de vrede weer terug zie ik :)

Ik zie dat er eindelijk een winkel is waar je een stuurtje kan testen! Thanks Alex!

9. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    He Pejannl, hoe kom je aan dat MC2 stuurtje.
    Want wachten tot hij hier in de winkel legt heeft geen zin.

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Kruiwagentjes... :)

11. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Pejanni vertel lol. Ik wil hem ook hebben.

Edit. Je kan hem in de US halen. Er zijn trouwens nog 2 stuurtjes.
    MC2 stuurtje schijnt inderdaad aardig te zijn. PGR is speelbaar.
    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/browse/-/872594/ref=br_bx_c_1_2/103-2169184-6768660
    (ps bestellen bij amazon kan niet, leveren niet in Ned)

Pejanni heb je die van jou in Nederland gekocht?

Laatst bewerkt: 18 jul 2002
  12. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Dat wil ik ook graag weten, zoja, haal ik er gelijk een op:cool:

Deel Deze Pagina