Dan is dat pedante tienergezucht dus niet op z'n plaats, he?
Nou, als het goed is zou een redakteur het beter moeten kunnen verwoorden, maar helaas is dat niet zo. Dat geldt alleen voor een geschoold en / of ervaren redakteur maar niet voor de XBW-ers die voor mij het gehalte hebben van enkele zeer enthousiaste jongelui (waar ik overigens waardering voor heb) die niet gehinderd worden door bijzondere redaktionele kennis. Het eerste wat een professionele redakteur zou doen is zijn teksten even door een spellchecker halen alvorens ie publiceert.
Dat hindert overigens niet. Het maakt de drempel om XBW te lezen alleen maar wat lager en daardoor is XBW dus toegankelijk voor de doelgroep.
Ach welnee, joh. De meesten hier zitten al jaren met PCs en gameconsoles te kloten en hebben net zo veel ervaring als de gemiddelde XBW redakteur. Ik heb toch geen 10 stuurtjes en zeven spellen nodig om te ervaren dat het XXX stuurtje voor het YYY spelletje een k*t stuurtje is?
Ben ik helemaal met je eens. De spijker op z'n kop geslagen!
In die context is het dus niet gepast om van de toren te blazen met "Zucht - je mot me review leze!" Dat is pedant en arrogant en niet eens terecht. Fijn dat de review geschreven is, handig ook, bewonderenswaardig dat iemand er de moeite voor heeft genomen, maar nog steeds geen wet van Meden en Perzen.
PS: Ik vind Bloodwake best leuk... <ducking for cover>
Laatst bewerkt: 17 jul 2002