1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is een goede beamer en hoe sluit je die aan op je xbox en logitech z-680

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door player, 21 okt 2004.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

2. player

player fly like a chicken

Leuk Bevonden:
    0

ik zag idd (3000) dat de branduren niet echt veel is en een nieuwe lamp Prijs: €563.22 (Ex.: BTW bij 19%) kost...hmmm

ik wacht wel tot alles een beetje vriendelijker geprijst is en minder fragiel; jaartjeofzo.

ieg: bedankt voor jullie reactie!

3. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Lamp was volgens mij 299,-
    Maar je hebt gelijk, niet veel branduren.Daarom gebruik ik hem ook niet ipv mijn tv.

4. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    FF een beamer update, maat van me heeft er vandaag ook direct 1 gekocht nadat ie het bij mij gezien had. Rolgordijn van de Ikea opgehangen als scherm, wel de grootste natuurlijk! Is wel weer een stuk beter dan op de muur en kost ook niet veel(35,-).
    Vervolgens ff SSX3 gespeeld en ik moet zeggen: Wat is dat indrukwekkend zeg! Ik denk dat ik bijna al mijn games zo'n beetje overnieuw ga spelen.
    Voor de mensen die denken over een nieuwe TV voor xbox/DVD: denk eens aan een beamer, het is ZOVEEL gaver dan een TV. En je hoeft er geen enorme ruimte voor te hebben, afstand van een meter of 3 levert je al een beeld op van 2 meter breed.

Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kzou ook wel beamer willen maar heb de ruimte en geld er niet voor helaas. Als ik het geld al zou hebben zou ik het uitgeven aan geluid.

6. 12jeroen

12jeroen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat hierboven staat is niet correct, en ik spreek uit ervaring...
    je kan wel een pal xbox verbinden met je beamer via componenten kabels!! je moet dan de high defenition av-pack kopen van microsoft. kan je het beste online kopen, want dat scheelt een hoop geld met de meeste winkels. ik heb er 30 euro voor betaald, en dat is ie zeker waard. want met componenten krijg je nog steeds het beste beeld...en wat een beamer betreft, ik ben meer dan tevreden met de optomah56 themescene. heb ook mijn gamecube en ps2 met componenten kabels aangesloten daarop. kijk eventueel op lik-sang voor mooie kabels

7. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je wel een componenten aansluiting hebben op je beamer........

8. 12jeroen

12jeroen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je dat niet dan???

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    ZO! Ziet er goed uit man, erg cool want ik was altijd al benieuwd hoe GTA:confused:A eruit zou zien, zo van dat plaatje af te zien verdomd goed. Hoe zit het met scherpte? De game vind ik sowieso al niet idioot scherp (heb zelf een thomson widescreen) maar op dit plaatje lijkt ie wel verdomd scherp.
    Maar ik ben verdomd benieuwd hoe het eruit ziet bij jou vergeleken met een Breedbeeld tv dus.

Welke afstand van scherm naar waar je zit zou jij aanraden?

10. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel kost zo'n beamer nou eigenlijk?

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mijn broer gaat naar alle waarschijnlijkheid een kopen van Epson, een behoorlijk goeie.
    Kost in de 900 euro.

12. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    FF paar dagen offline geweest.........

GTA-SA blijft wel een beetje blokkerig, maar ziet er zeker beter uit met een beamer. Bij spellen als HALO2 is het wel echt een enorm verschil, de indrukwekkende achtergronden komen gewoon niet tot hun recht op een TV(vind ik).
    Bij de macro was ook een beamer in de aanbieding(philips geloof ik voor 650,- ofzo) met erg veel branduren. Lichtopbrengst was wel iets minder, maar maakt volgens mij niet veel uit, ik heb zelf de lamp op spaarstand gezet en geeft nog steeds veel licht.

Deel Deze Pagina