Wat is er echt gebeurd op 9/11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SabZero NL, 4 sep 2004.

1. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
  2. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, aardig filmpje, en inderdaad weet ik ook niet zeker of het wel een Boeing was met 5300 gallon(×4 voor liter) benzine aan boord en een massa van weetikveel hoeveel kilo's staal, stoelen, passagiers.

3. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het is wel vaag idd wat daar is gebeurd. Zo'n perfect rond gat dat dat "vliegtuig" heeft gemaakt. Er zijn geen wrakstukken gevonden, die piloot kon niet eens zo goed vliegen volgens z'n instructeurs en al de video's die het ongeluk gefilmt hadden zijn in beslag genomen door de FBI. Ik weet idd niet echt meer wat ik moet geloven :confused:

Laatst bewerkt: 4 sep 2004
  4. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Lol het was dus GEEN vliegtuig _0/ , zag je dat mooie ronde gat :eek: :cool:

5. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Het is i.d.d. vreemd. De vraag is, is het allemaal echt wat ze je laten zien op deze site?? Ze kunnen tegewoordig alles met een computer. Wel is bekend dat bij veel rampen niet de juiste informatie wordt vrijgegeven. Het dodental bijvoorbeeld wordt altijd een heel stuk lager genoemd dan het werkelijk is omdat ze zich schamen. Het zou voor Amerika veel erger zijn geweest als er een raket het pentagon bereikt i.p.v. een vliegtuig.

6. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    miss wel, maar je kan veel met de computer doen, maar ook weer niet ALLES dus miss is er wel een deel van waar. (er zal heus nergens een camera zijn geweest die het gefilmt heeft, maar dat zien wij niet):confused::confused::confused:

7. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zeker waar zijn wat ze op de site laten zien.
    Amerika schaamt zich er natuurlijk diep voor dat een raket aanval het Pentagon kan treffen. Dan zeggen ze liever dat het een vliegtuig is geweest.
    Het probleem is alleen dat je gewoon niet meer weet wat je moet geloven.

8. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad erg raar, een boeiing laat altijd ongeloverlijk veel rommel achter als ie crasht. Hier niks te zien van het vliegtuig.

9. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Er zaten toch mensen in "dat vliegtuig" zijn die mensen er nog? Simpele check op de vertrek lijst e.d. en je kan het zien _0/

10. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik moet toegeven, zo heb ik er nog nooit naar gekeken... Maar aan de andere kant... Dat gat was vrij groot! Als dat een raket was geweest dan hadden we het over een nucleaire of iets dergelijks.. dus een raket sluit ik uit...(die hadden ze er ook wel van boven kunnen laten invliegen... niet zo laag... en dan weer ff omhoog enz enz, is vrij moeilijk met een raket zo laag in een stadsomgevind vliegen, de woestijn... ok) Plus de renovatie van dat deel was net klaar... de renovaties hielden onder andere in: niet versplinterbaar glas... absorbatie materiaal in de muur tegen explosies allemaal van dat soort veiligheids dingen waren er uitgevoerd. Mijn theorie even:... Het vliegtuig vloog net boven de grond het gebouw in (dus niet daar voor al schuiven) De vleugels knakte af en ontplofte meteen door de brandstof (grote explosie) De schade tegen het gebouw van de vleugels viel mee omdat het gebouw zo sterk is (en niet uiteengereten werdt door de explosie/hitte)... De voorkant van het vliegtuig aan de andere hand is zelf ook heel sterk (moet dingen kunnen weerstaan bij hoge snelheden) in feite hou je dus nu een soort van raket over die zich verder het gebouw in boort... Dat houdt dus in dat de meeste onderdelen van het vliegtuig waarschijnlijk binnen lagen.
    Ik geloof zeker dat het een vliegtuig was, hoe vaag ook.. het gat was gewoon te groot voor een raket (ook voor een tomahawk of iets dergelijks) Dat houdt dus in dat de meeste onderdelen van het vliegtuig waarschijnlijk binnen lagen.

Maar als de FBI ons nou gewoon eens een filmpje liet zien...

11. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    idd... check gewoon na of het vliegtuig nog bestaat.

Een raket lijkt me sterk, maar aan de andere kant; er waren helemaal geen sporen van een vliegtuig :confused:

12. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Als er geen vliegtuig was zaten er natuurlijk ook geen mensen in. Het vliegtuig kan verzonnen zijn en de vlucht dan ook en waarschijnlijk die mensen wat er inzaten ook.
    Het blijft natuurlijk gissen naar de waarheid.

13. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een raket niet zo laag kan laten vliegen, dan een vliegtuig helemaal niet. Nuclear is het zeker niet geweest want dan was er niks meer van het Pentagon over, van de bovenste verdiepingen bedoel ik dan. Een raket kunnen ze stijl naar onderen laten vliegen en dan op het laatste moment recht een gebouw in laten vliegen. Techniek staat voor niks in deze tijd.

14. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Deze discussie is niet nieuw. Op de dag van de aanslagen begonnen deze discussies al. Er zijn zelfs boeken over geschreven.
    Iedereen heeft beelden gezien van vliegtuig onderdelen in New York, een wiel, een motor, maar waarom hebben we nooit dat soort beelden gezien in Washington.
    Waarom hebben we nooit getuigen gezien, die beschreven hoe de Boeing het Pentagon in ging.
    In New York miste de piloot van de tweede vliegtuig het WTC bijna en moest bijsturen. Als het al moeilijk is om zo'n groot gebouw als het WTC te raken, kan ik me moeilijk voorstellen, dat ze het Pentagon kunnen raken met een vliegtuig op die hoogte en die snelheid.
    Wij krijgen nooit de hele waarheid voor geschoteld als het gaat om dingen als staatsveiligheid, maar 9/11 heeft toch heel veel vragen opgeroepen, waar nooit een antwoord op is gegeven.
    Dat er een complot is lijkt mij duidelijk. De vraag hoe ver het complot reikt.

15. Chemer_128

Chemer_128 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bin Laden heeft gezegt op een video uitgezonden door Al Jazera dat zei achter de aanslagen op TWC en Pentagon zaten. Ook zijn er vast wel familie leden van mensen in dat vliegtuig op tv geweest. En ik zou niet weten wie die raket afgevuurd zou moeten hebben? aangezien een raket maar een bereik heeft van enkele honderden kilometers. En verder zie ik geen reden waarom amerika hier over zou moeten liegen.

16. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vage shit man, very very strange, don't know what happened! Kwas dr niet bij ofzow!

greetz wooly

17. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Het pentagon is kwa oppervlakte veel groter dan het WTC.

19. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Pff daar gaan we weer...
    Wie legt mij dan even uit waar het vliegtuig dan wel is gebleven?
    En vooral al die passagiers?
    Zijn die naar de bahama's gevlogen en zijn ze daar kapot geschoten ofzo?
    Doe eens niet zo onrealistisch..
    Bovebdien, dat blioegtuig vloog snel en kan zich helemaal naar binnen hebben geboord en ik heb ook wel eens een filmpje gezien van een vliegtuig die ze tegen een muur aan lietenvleigen en daar bleef ook niks van over...

20. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goeie filmpje, veel feiten en geen fairy tailes. zet je weer aan het nadenken he.

Deel Deze Pagina